Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Lene25 skrev:

Haha, ja! Eller så kan du (dette har jeg sagt som et hint før til de nærmeste visst jeg føler at det skal komme noe ) : Vet du, jeg har sluttet helt å spør folk om det  (ikke det at jeg er en spørrer) fordi vi vet ikke hva andre kan slite med! . 🤔

Jeg mener vi er i PP 5?🤔 Etter SA. Har hatt sykt rare og noen lange sykluser. Hadde jo og en pause så jeg teller ikke med den som en PP. Vi og ble gravide i PP3 sist. Hvordan har dine sykluser vert? 

Kanskje det gjør deg roligere? Verdt et forsøk vel? Selv føler jeg at jeg ikke har «stresset» ol denne mnden. Så har eg innerst inne håp 🙏🏻 Mensen har ennda ikke komt her, IKM idag. 

Hmm, det var ikke dumt! Kanskje jeg skal prøve å snike det inn et sted hvor det er naturlig :) Hadde vært deilig å slippe alle spørsmålene, når vi ikke vet hvor lenge vi kommer til å være prøvere... Jeg er tross alt den yngste av ALLE søskenbarna, så jeg skjønner ikke hvorfor de maser. Eller jo, jeg skjønner det. Vi har hus, bil, fast jobb, osvosv... men de andre som har fått barn er 27, 27 og 31 år... Jeg er 25! Gi meg noen år til før dere maser liksom...

Ah, så tilfeldig :) Ja, jeg har lest at syklusene dine har vært litt tullete... Mine har faktisk vært regelmessige og stabile hele tiden - så jeg har vært ekstremt heldig! Fikk regelmessig første syklus etter at jeg sluttet på prevensjon etter 10 år, og regelmessig første syklus etter SA.

Ja, jeg har testet meg og vet at alt er i orden med meg - i hvert fall det man kan se på blodprøvene :) Og har hatt to innvendige ultralyder, så jeg antar at de hadde sagt fra om der var noe... + celleprøve for 1 år siden. Mannen har avtale for å levere en liten dose for analyse på neste fredag - han er veldig bekymret for om der skal være noe, stakkar...

Jeg er rolig, føler jeg 😂Målet er å bli gravid innen 2018 er omme, enten med eller uten assistanse. Mer kan ikke jeg håpe på. Så jeg har det i bakhodet, selv om det selvsagt er forferdelig trist når mensen kommer hver måned...

Dette ble visst en hel blekke, huff! Så spennende med IKM idag!! Kjenner du på noe utenom det vanlige? Har du testet? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Hmm, det var ikke dumt! Kanskje jeg skal prøve å snike det inn et sted hvor det er naturlig :) Hadde vært deilig å slippe alle spørsmålene, når vi ikke vet hvor lenge vi kommer til å være prøvere... Jeg er tross alt den yngste av ALLE søskenbarna, så jeg skjønner ikke hvorfor de maser. Eller jo, jeg skjønner det. Vi har hus, bil, fast jobb, osvosv... men de andre som har fått barn er 27, 27 og 31 år... Jeg er 25! Gi meg noen år til før dere maser liksom...

Ah, så tilfeldig :) Ja, jeg har lest at syklusene dine har vært litt tullete... Mine har faktisk vært regelmessige og stabile hele tiden - så jeg har vært ekstremt heldig! Fikk regelmessig første syklus etter at jeg sluttet på prevensjon etter 10 år, og regelmessig første syklus etter SA.

Ja, jeg har testet meg og vet at alt er i orden med meg - i hvert fall det man kan se på blodprøvene :) Og har hatt to innvendige ultralyder, så jeg antar at de hadde sagt fra om der var noe... + celleprøve for 1 år siden. Mannen har avtale for å levere en liten dose for analyse på neste fredag - han er veldig bekymret for om der skal være noe, stakkar...

Jeg er rolig, føler jeg 😂Målet er å bli gravid innen 2018 er omme, enten med eller uten assistanse. Mer kan ikke jeg håpe på. Så jeg har det i bakhodet, selv om det selvsagt er forferdelig trist når mensen kommer hver måned...

Dette ble visst en hel blekke, huff! Så spennende med IKM idag!! Kjenner du på noe utenom det vanlige? Har du testet? ❤️

Ja? Jeg presset det veldig ofte inn på plasser hvor det er naturlig. Og da ble folk litt sånn «ja, du sier noe der». 🙈 Rart med det der. Men er vell noe med at vi er jo i den alderen og visst du har alt på stell i tillegg 🤷🏼‍♀️😅 

Så bra at alt er bra! Det er godt å vite👏🏻Tipper alt er bra med han også! Men skjønner bekymringen. Tror min hadde vært ganske lik om vi hadde testet oss 🤔 krysser fingrene for dere vertfall ❤️

Jeg liker tanken! Og heier på dere 🎯 Sykt trist. Men rart hvor fort det «går over» når en nærmer seg eggløsning igjen 🤭 Da blir det (for min del vertfall) som at det er litt glemt og at vi kjører på og fokuserer på den Nye PP. 

Har kjent murring en stund, og litt ømme bryst som har vært av og på. Har og følt meg litt uggen, men trodd det var diverse andre ting 🙈 Veldig spent på fortsettelsen nå og krysser fingrene for at alt går bra 🤞🏼 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lene25 skrev:

Ja? Jeg presset det veldig ofte inn på plasser hvor det er naturlig. Og da ble folk litt sånn «ja, du sier noe der». 🙈 Rart med det der. Men er vell noe med at vi er jo i den alderen og visst du har alt på stell i tillegg 🤷🏼‍♀️😅 

Så bra at alt er bra! Det er godt å vite👏🏻Tipper alt er bra med han også! Men skjønner bekymringen. Tror min hadde vært ganske lik om vi hadde testet oss 🤔 krysser fingrene for dere vertfall ❤️

Jeg liker tanken! Og heier på dere 🎯 Sykt trist. Men rart hvor fort det «går over» når en nærmer seg eggløsning igjen 🤭 Da blir det (for min del vertfall) som at det er litt glemt og at vi kjører på og fokuserer på den Nye PP. 

Har kjent murring en stund, og litt ømme bryst som har vært av og på. Har og følt meg litt uggen, men trodd det var diverse andre ting 🙈 Veldig spent på fortsettelsen nå og krysser fingrene for at alt går bra 🤞🏼 ❤️

Takk ❤️

Ja, jeg kjenner det på akkurat samme måten :)

Er så glad på dine vegne! ❤️Jeg må bare spørre... har dere gjort noe annerledes denne PP'en? Jeg er ganske overbevist om at "det skjer når det skjer"/ når kroppen er klar, men det skader aldri med tips, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Takk ❤️

Ja, jeg kjenner det på akkurat samme måten :)

Er så glad på dine vegne! ❤️Jeg må bare spørre... har dere gjort noe annerledes denne PP'en? Jeg er ganske overbevist om at "det skjer når det skjer"/ når kroppen er klar, men det skader aldri med tips, hehe. 

Tusen takk kjære du! ❤️ 

Selvsagt, jeg googler og graver selv når det går for andre. Helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg føler selv at etter en lang lang syklus sist, så var jeg veldig glad for å få mensen. Jeg valgte å ikke tenke på at vi skal lage baby, men vi skal kose oss. Ha masse sex 😂 men fordi at vi vil og ikke fordi at det passet best da. Jeg har og vært mye mer i aktivitet og tenkt masse på trening ol. Prøvd å fokusere på det og ikke noe annet. Jeg føler kanskje jeg har vært mer avslappet denne PP?🤔🤪 

Mitt råd, siden det er denne mnden jeg har fokusert på trening og «glømt» litt prøvingen er : Fokuser på bryllupet ditt. Lev deg skikkelig inn i det og det som skal skje. Ha mye sex fordi dere vil og ikke fordi noe sier at idag er det best 😅🙈

jeg vet ikke, kanskje det er det som gjor det for oss😍

ble mye rot nå, men håper du skjønner hva jeg mener 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lene25 skrev:

Tusen takk kjære du! ❤️ 

Selvsagt, jeg googler og graver selv når det går for andre. Helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg føler selv at etter en lang lang syklus sist, så var jeg veldig glad for å få mensen. Jeg valgte å ikke tenke på at vi skal lage baby, men vi skal kose oss. Ha masse sex 😂 men fordi at vi vil og ikke fordi at det passet best da. Jeg har og vært mye mer i aktivitet og tenkt masse på trening ol. Prøvd å fokusere på det og ikke noe annet. Jeg føler kanskje jeg har vært mer avslappet denne PP?🤔🤪 

Mitt råd, siden det er denne mnden jeg har fokusert på trening og «glømt» litt prøvingen er : Fokuser på bryllupet ditt. Lev deg skikkelig inn i det og det som skal skje. Ha mye sex fordi dere vil og ikke fordi noe sier at idag er det best 😅🙈

jeg vet ikke, kanskje det er det som gjor det for oss😍

ble mye rot nå, men håper du skjønner hva jeg mener 😅🙈

Hmm, ja jeg burde absolutt bli flinkere på treningsfronten! Det har bare vært noe konstant den siste tiden, så det har blitt nedprioritert... Synd igrunn 😪

Skjønner absolutt hva du mener! Skal absolutt prøve det fremover. Nå har forhåpentligvis EL vært, men jeg vet ikke... Men planen er å bare fortsette å ha sex når vi ønsker det (varierer mellom hver dag og annenhver), og så prøve å tenke på neste mål som bryllup og ikke positiv test 😊

Takk for at du deler ❤️ og gratulerer igjen, er så glad på dine vegne 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Hmm, ja jeg burde absolutt bli flinkere på treningsfronten! Det har bare vært noe konstant den siste tiden, så det har blitt nedprioritert... Synd igrunn 😪

Skjønner absolutt hva du mener! Skal absolutt prøve det fremover. Nå har forhåpentligvis EL vært, men jeg vet ikke... Men planen er å bare fortsette å ha sex når vi ønsker det (varierer mellom hver dag og annenhver), og så prøve å tenke på neste mål som bryllup og ikke positiv test 😊

Takk for at du deler ❤️ og gratulerer igjen, er så glad på dine vegne 🎉

Mente ikke at du måtte trene 😱😂 Men, det var liksom det jeg fokuserte på og som jeg tror har hjulpet meg med å få fokuset på andre ting 😂 

jeg innbiller meg at det vertfall fungere å fokusere på noe annet. 🤔

ja prøv det, det kan jo være det fungerer! Skader jo ikke å prøve 😍 Jeg håper virkelig det er din tur nå! ❤️ 

Tusen takk! Det varmer ❤️

Endret av Lene25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Lene25 skrev:

Mente ikke at du måtte trene 😱😂 Men, det var liksom det jeg fokuserte på og som jeg tror har hjulpet meg med å få fokuset på andre ting 😂 

jeg innbiller meg at det vertfall fungere å fokusere på noe annet. 🤔

ja prøv det, det kan jo være det fungerer! Skader jo ikke å prøve 😍 Jeg håper virkelig det er din tur nå! ❤️ 

Tusen takk! Det varmer ❤️

Haha, ja men jeg har bare godt av det 🤣 liker egentlig veldig godt å trene, men det har blitt alt for lite den siste tiden... 

Takk❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens vakreste, fineste, beste drøm. 

Plutselig var du der, inni magen min. Jeg var gravid, forbi de pinende 12 ukene, og vel så det. På UL var der bekreftet liv, og kjønn. En liten jente ❤️ Vårt lille gull. Jeg kjente deg sparke for første gang. Ekstase. Lykke. Jeg kjente kontakten mellom oss. Endelig er du her, på vei til å møte oss. Magen min var så fin, vi kler hverandre så godt - du og jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden, når jeg fortalte svigerinnen min om situasjonen vår, sa hun at når vi kommer til å bli verdens beste foreldre når den tid kommer. Hun mente det garantert, og det er jo noe folk sier til noen i min situasjon. Men jeg husker at jeg kjente at "ja, det gjør vi!". Jeg vet at mannen min kommer til å bli verdens snilleste (sikkert litt for snill...), omsorgsfulle og forståelsesfulle pappa. Og jeg vet at jeg kommer til å gjøre alt for at barnet/barna våre skal ha det bra. Jeg har ofte følt meg utilstrekkelig, både når det gjelder skole, jobb og ja, det meste. Og jeg kommer sikkert til å ha dager der jeg føler meg utilstrekkelig som mamma. Men helt siden jeg begynte å kjenne på ønsket om barn for to år siden, har jeg kjent at dette er det jeg skal gjøre. Familie betyr så vanvittig mye for meg, og jeg vet at jeg kommer til å bli en fantastisk mamma til barna våre. Nå virker jeg sikkert veldig cocky. Men dette er den ene tingen i livet jeg føler at jeg er ment til å gjøre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Verdens vakreste, fineste, beste drøm. 

Plutselig var du der, inni magen min. Jeg var gravid, forbi de pinende 12 ukene, og vel så det. På UL var der bekreftet liv, og kjønn. En liten jente ❤️ Vårt lille gull. Jeg kjente deg sparke for første gang. Ekstase. Lykke. Jeg kjente kontakten mellom oss. Endelig er du her, på vei til å møte oss. Magen min var så fin, vi kler hverandre så godt - du og jeg. 

Og det skal bli mer enn en drøm. Tenk så fint å se tilbake på det du har skrevet her når det faktisk skjer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Aryamili skrev:

Og det skal bli mer enn en drøm. Tenk så fint å se tilbake på det du har skrevet her når det faktisk skjer ❤️

Lever i håpet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo?

Jeg tror kanskje at det er noe på gang 😮 Bruker "alltid" babyplan sine EL- og G-tester, og de har alltid vært blendahvite med mindre der har vært noe, altså ved forrige graviditet...

I dag tidlig klarte jeg å se en antydning, uten å anstrenge meg! Så det som forhåpentligvis er begynnelsen på en strek i vanlig dagslys! 😃Jeg klarte selvsagt ikke å fange det på bilde, men legger ved uansett. Det er helt greit at dere ikke ser noe. Jeg så noe, men om det er begynnelsen på noe, kan ikke jeg vite... men tenk om ❤️

20180612_055545.thumb.jpg.3fd5478e3bcc8f79729d848f753c5420.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, bondekone skrev:

Jeg ser antydning!!! Så spennende:popcorn:

Så gøy ❤️Er veldig klar over at det omtrent er usynlig, men den viste virkelig bedre "på ekte"! Jeg har stirret til øynene ble tørre på blendahvite tester i 6 måneder, i alle mulige vinkler og lys, så jeg vet at der er et eller annet. Skyggestrek? Kanskje, men jeg har ikke hatt det med babyplan tidligere... kanskje starten på noe? Klarte ikke å laver å si det til mannen på vei til jobb, og han begynte bare å gråte. Fulle av håp begge to ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Aryamili skrev:

Jeg ser noe på den svart-hvite! :jepp:

😍😍 Skal ta neste test på torsdags morgen, men er tom for babyplan... har bare 1 A1 og 1 clearblue digital igjen. Usikker på om A1 er like sensitiv som babyplan, men får bare se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kaiaermeg said:

😍😍 Skal ta neste test på torsdags morgen, men er tom for babyplan... har bare 1 A1 og 1 clearblue digital igjen. Usikker på om A1 er like sensitiv som babyplan, men får bare se :)

Torsdag? 😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Torsdag? 😭😭

Ja, tenkte det 😂Det sies vel at det tar to-tre dager før hcg dobler seg, så tror ikke jeg vil se så stor forskjell om jeg tar en i morgen... 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Kaiaermeg! Du kan bestille Make Sure sensitiv tester fra komplett apotek med 24t levering tror jeg 😅 Disse gav svak strek hos meg 9dpo og gradvis sterkere hver dag etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...