Gå til innhold

Oppdrag baby


Ginny

Anbefalte innlegg

På 23.2.2019 den 21.47, Illy skrev:

Gratulerer så mye med graviditeten, ganske mange uker på etterskudd! 🎉 Nå nærmer det seg vel veldig OUL, hvis du ikke har vært på det allerede? Jeg tenker det var babyen du kjente, og håper du får kjenne mer snart, som litt kompensasjon for den dårlige formen. Jeg kjente en del liv i hånda utenpå magen uten at jeg kjente noe særlig hvis jeg ikke holdt hånda der rundt den tida i svangerskapet.

Takk 😍 Helt uvirkelig at det faktisk skulle skje!

OUL i morgen faktisk! Jeg er kjempespent! 

Jeg tror og det var babyen, særlig siden jeg har kjent flere bevegelser som jeg absolutt ikke assosierer med luft eller mat. Det er så spennende 😍 Særlig dyttingen mot hånda, for den er så lokal og spesifikk på en måte 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny legetime i dag! Fikk svarene på alle blodprøvene, som så langt er bra. Fikk 1+ på proteiner i urin da, men det var visst ingen grunn til bekymring. Blodtrykket er lavere, denne gangen er det undertrykket som har falt.. 104/62 i dag, mot 104/80 for en måned siden. Men legen var fremdeles ikke bekymret, så da er vel alt fint da 😊

Fikk høre hjertelyden! Den er så fin 😍 Og OUL i morgen! Seks uker siden forrige UL, jeg er spent! Spesielt på om lille fremdeles ligger foran skjema, og om de endrer terminen.. De skal egentlig ikke det ved IVF, men det er mange som har gått bort fra det ifølge jordmor vi var hos privat. Hun jobber og på sykehuset, så skulle tro hun er oppdatert.. Greit nok hvis de vil flytte den fram, kanskje han bare er rask, men andre veien er ikke like kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Wow, jeg er skikkelig god på dagbok!

Hei dagbok. Beklager at jeg ikke oppdaterer deg. Eller har flytta deg over i graviditetsforumet. Eller noe. 

Det er ca 3 uker igjen til termin! Snart baby, woop woop! Jeg er dritt lei graviditet, har vært det i flere måneder virker det som, det ser ut til at dette blir en once in a lifetime for min del. Jeg er ikke lagd for graviditet, selv om jeg personlig vil påstå at jeg lager særdeles pene barn (ut fra UL, that is 😛). Kom uuuut, baby!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...