Gå til innhold

Oppdrag baby


Ginny

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Azumarill skrev:

Det skal selvfølgelig gå hele veien med den siste blastocysten, men alt håp er ikke ute hvisomatte dersomatte...fryseforsøk telles som en del av forsøk 1 av 3, ikke sant? Kanskje ikke akkurat det mest oppmuntrende jeg kunne komme med, men er det noe som kan muntre opp uansett liksom?  Leit at det ikke gikk nå :troest: 

Må jo håpe og tro hvertfall :)

Fryseforsøk teller som del av forsøk 1 ja, det er et vellykket uttak som definerer et forsøk. Så hvis det ikke går nå, blir det ny stimulering og nytt uttak. Jeg regner ikke med at det blir i juni, men kanskje august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Lader opp til ny oppstart om en måneds tid, ny runde med stimulering og eggeuttak.. Kan ikke si jeg gleder meg 😛

Kan heller ikke påstå at sjefen ble direkte glad da jeg var tilbake på jobb 2. juli og fortalte at jeg forsvant på ubestemt tid igjen fra slutten av august.. Men men 😛

IVF er sånn tusen ganger hardere enn det jeg hadde sett for meg, og jeg så ikke for meg at det var en dans på roser akkurat. Men ja.. Sånn er det, og sånn må det tydeligvis være hvis det skal bli noen barn på oss.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Azumarill skrev:

Forhåpentligvis helliger målet middelet,  selv om det er beintøft å komme dit. Bøyer meg i støvet over dere som må gå gjennom IVF!

Blir du sykemeldt under prosessen, var det derfor sjefen ble så grinete? Prøv å drit i ham/henne; selv om jeg veit det er vanskelig med den der samvittigheten...

Det er noe med det at hvis jeg visste at i enden av alt dette så er det en baby, da hadde det vært enklere å holde ut, men det har jeg jo ingen garantier for. Ikke at noen av oss har garanti for noe, men det hadde gjort akkurat dette litt enklere..

Jeg var borte fra begynnelsen av januar til nå først i juli, og min nærmeste sjef vet ikke hvorfor. Jeg tror det plager ham mest at han ikke vet grunnen, for det har vært en del hinting om at han ikke vet hva som skjer, og det liker han ikke. Jeg sa til sjefen over han igjen at det egentlig var en god ting da jeg ble sykemeldt, og han spurte om jeg hadde fulgt rådene deres (det er så gøy med mannlige sjefer som hinter til at jeg må få barn for å forlenge arbeidskontrakten min :p) Dette tror jeg min nærmeste sjef har fått høre, for da jeg var tilbake så snakket han om at han ikke skjønte hva dette var, selv om han hadde fundert mye, og det var jo noe som skulle være bra, men som nå tydeligvis er dårlig.. Men all den tid han ikke svarer på mine spørsmål, som arktisk er jobbrelaterte, så gidder jeg ikke å greie ut om min tragiske erfaring med babyproduksjon 😛

Jeg reagerer så fryktelig på alle hormonene at det var ikke sjans å få jobbet samtidig. Så det blir vel x antall uker med sykemelding i høst og. Håper bare ting ordner seg, og kanskje jeg kan slippe unna med en måned eller to 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Runde to i gang... Responderer dårligere på medisinene denne gang, det er jo ikke så kult.. 

Så to forskjellige typer nå for å se om foliklene gidder å vokse 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tittet innom tilfeldig, og det er gøy å finne noen andre som også er i prøverørsbobla. ICSI her også, første forsøk og er midt i den hekkans rugetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.10.2018 den 3.50, Avalon skrev:
 

Tittet innom tilfeldig, og det er gøy å finne noen andre som også er i prøverørsbobla. ICSI her også, første forsøk og er midt i den hekkans rugetiden.

Rugetid er så gøy 😛

Jeg er ikke så mye her inne når det gjelder prøverør.. Babyverden har eget underforum for assisterte befruktning, det kan være et godt tips for flere i prøverørsbobla. Det er så lite av det her inne foruten et par tråder og noen dagbøker. Og som ufrivillig barnløs er det ikke så veldig gøy å henge på kombinert ufrivillig barnløs- og prøverforumet her inne med alle sine "hadde sex for ti minutter siden, kvalm nå, helt sikker på at jeg er gravid!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ginny skrev:
 

Rugetid er så gøy 😛

Jeg er ikke så mye her inne når det gjelder prøverør.. Babyverden har eget underforum for assisterte befruktning, det kan være et godt tips for flere i prøverørsbobla. Det er så lite av det her inne foruten et par tråder og noen dagbøker. Og som ufrivillig barnløs er det ikke så veldig gøy å henge på kombinert ufrivillig barnløs- og prøverforumet her inne med alle sine "hadde sex for ti minutter siden, kvalm nå, helt sikker på at jeg er gravid!"

Helt enig! Den tok du virkelig på kornet :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ginny skrev:
 

Rugetid er så gøy 😛

Jeg er ikke så mye her inne når det gjelder prøverør.. Babyverden har eget underforum for assisterte befruktning, det kan være et godt tips for flere i prøverørsbobla. Det er så lite av det her inne foruten et par tråder og noen dagbøker. Og som ufrivillig barnløs er det ikke så veldig gøy å henge på kombinert ufrivillig barnløs- og prøverforumet her inne med alle sine "hadde sex for ti minutter siden, kvalm nå, helt sikker på at jeg er gravid!"

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 8.28, Azumarill skrev:
 

Håper du fortsetter å oppdatere med (u)jevne mellomrom likevel, er godt med en motvekt til all galskapen! :Nikke:

Haha :)

Oppdatering ja.. Plutselig klarte vi å karre til oss en kontroll i denne syklusen hvertfall, det er nytt og spennende! Sykehuset tror ikke vi rekker det, fordi jeg skal reise bort, men det spiller jo ingen rolle, de har ikke åpent i helgene uansett.. Men vi får et forsøk, kanskje det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

1 time siden, Azumarill skrev:
 

Babystøv høres litt for mye ut som oppmalte barneknokler i min verden ( :sjenert:) men et "Lykke til" skal du få med på ferden :heiajente:

Neineinei, det er jo ikke det 🤣 Tenk glitter eller noe 😛 Eller aller helst litt lim, så jeg får limt egget fast i livmora til det går med på å bli der og vokse fram til neste sommer 😛

Men takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.11.2018 den 12.30, Avalon skrev:

♥️

❤️

Håper håper håper mitt lille ICSI-embryo følger ditt og graver seg godt ned og blir der ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...