Gå til innhold

Er kvinner sterkere intellektuelt enn menn?


WubWub

Anbefalte innlegg

Det er menn som har bygget så og si alt. Tror det er trygt å si at menn er smartere generelt.

Kvinner er forbrukere, menn er oppfinnere. Slik har det vært siden tidenes morgen.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et mindre intellektuelt eksperiment skal vel godt gjøres å utføre.

Skal man først dra menn ned å mobbe de, kun for å prøve å heve sin egen lille selvfølse. Så kan man kanskje ikke svare med annet enn noe like lavpanna skvip.

 

Setter du 100menn av manne mann typen og 100 kvinner av typen intellektuell byfrøken fra den urbane jungelen ut i villmarken å lar de klare seg selv alene. Hvem overlever? En "intelligent" samtale om fifty shades å Hamsun metter lite.. 

Anonymkode: 6e52f...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2018 at 4:35 AM, hocane said:

Det er menn som har bygget så og si alt. Tror det er trygt å si at menn er smartere generelt.

Kvinner er forbrukere, menn er oppfinnere. Slik har det vært siden tidenes morgen.

Og  så har vi menn som er parasitter som tror de er noe fordi andre menn har oppnådd noe 

Anonymkode: 51e29...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og  så har vi menn som er parasitter som tror de er noe fordi andre menn har oppnådd noe 

Anonymkode: 51e29...4b3

Det er det samme greiene med hvite nasjonalister. De tar æren for det f.eks. Isaac Newton gjorde og hevder seg overlegen siden han greide å utrede noe.  En slags overføring av andres bragder. 

Anonymkode: 828ba...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det samme greiene med hvite nasjonalister. De tar æren for det f.eks. Isaac Newton gjorde og hevder seg overlegen siden han greide å utrede noe.  En slags overføring av andres bragder. 

Anonymkode: 828ba...937

Det må føles kjekt hvis det funker. Alltid. Men det burde jo holdt når "Norge" vinner i skiskyting. Man trenger ikke ta den helt ut. Men det gjør en del.

Anonymkode: d53b6...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må føles kjekt hvis det funker. Alltid. Men det burde jo holdt når "Norge" vinner i skiskyting. Man trenger ikke ta den helt ut. Men det gjør en del.

Anonymkode: d53b6...650

:fnise: 

Men jeg tviler på at det egentlig gjør det. For man vet jo selv hva man har oppnådd. 

Anonymkode: 828ba...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: 

Men jeg tviler på at det egentlig gjør det. For man vet jo selv hva man har oppnådd. 

Anonymkode: 828ba...937

Da er det nok dessverre avmakten som råder.

Anonymkode: d53b6...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter du etter idioter finner du idioter. 

Altså på intellektuelt språk. 

Leter du aktivt etter mannlige profiler med pikk bilder på forsiden så forventer du vel heller ikke en pratesyk bokorm ? 

Eller vise versa med delvis eller helt nakne kvinner. De profilene søker antageligvis ikke etter en å diskutere "hamlet" med.

Da er det deg det er noe galt med. 

Forøvrig er det ekstremt mange kvinner som blankt overser deg å ikke gidder å svare når menn faktisk skriver en avhandling for å presentere seg og sine interesser om hobby og verden. 

Da mister de raskt interessen for å fortsette jakten på en dating side å går heller ut blant folk. Hva sitter du igjen med da? 

Jo et flertall av de som jeg sikkert skulle skammet meg over å være av samme kjønn som, men jeg kan ikke ta ansvar for andres handlinger.

Det er ingen som er påtvunget å være en deltaker av disse dating sidene eller sosiale grupper/ andre samlinger av personer hvis en ikke trives eller ønsker oppmerksomheten eller selskapet det bringer...

Får du bare "hei jeg har ståpikk skal vi pule?" Meldinger? Ja hva er problemet? Forlat siden. Enkelt og greit! Men klarer du det? 

 

Anonymkode: 6e52f...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...