Gå til innhold

Er kvinner sterkere intellektuelt enn menn?


WubWub

Anbefalte innlegg

Ikke bare lukter og ser kvinner bedre ut enn menn. Men jeg har begynt å undre meg over om de kanskje ikke er smartere i tillegg?

F.eks; Jeg er bi. Jeg prater med både kvinner og menn på datingsider. Av 100 samtaler med kvinner så havner jeg i snitt i dype, oppegående diskusjoner 50% av gangene.Det kan være samtaler om alt fra fysikk, juss, psykiatri, filosofi, historie, livet generelt osv osv

Av 100 samtaler med menn så har jeg havnet i en dyp og oppegående samtale 0% av gangene. Det går i;

Meg; "Hei! Hvordan har du det?"

Han "hvor bor du , jeg har ståpikk"

Meg; "Ok fint det men hvem er du for en da? Hvilke emner i livet engasjerer deg?"

Han "kan du suge meg"

Meg; "Vi venter litt med den. La oss bli litt kjent før vi sporer inn på det emnet. Hva tenker du på til vanlig? Hvilke fritidssysler har du? Det hadde vært fint å høre litt om hvordan tankeprosessene dine utarter seg så vi kan bli litt bedre kjent"

Han "jeg har ståpikk hvor bor du"

Slike samtaler forekommer 100% av tiden med menn på datingsider. Det har fått meg til å undre ; er menn egentlig åndssvake?

Jeg har hørt lignende historier fra kvinner som har prøvd seg ut på datingsider, i samtaler med menn så er det ingenting av intellektuell verdi å hente. De opplever at menn er ensporet, lite reflektert, tenker med pikken og ikke hjernen, har null sosial kompetanse, er hjelpesløse og stakkarslige. Som biseksuell mann skriver jeg under denne beskrivelsen av menn generelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nobody-worry-the-internet-white-knight-h

Anonymkode: c4440...1cc

Typisk bilde som en mann ville delt. Null argumenter, bare tull og fjas. 

Hva blir det neste, et penisbilde?

Endret av WubWub
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at menn ofte kan bli ensporet ja, men kvinner på den andre siden virker til tider ikke å ha spor i det hele tatt. Bare en tom perrong hvor en og annen reklameplakat for det siste innen salat på matprat.no eller noen mirakuløse skjønnhetsprodukter av ymse sort flagrer i vinden. Fra høyttalerene kommer det bare statisk støy. Ingen av passasjerene ser ut til å brys av dette, de stirrer forsatt tomt inn i skjermene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du er bedre forde du liker fitte og å ta kuk i ræva?

Anonymkode: 8b557...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at du er bedre forde du liker fitte og å ta kuk i ræva?

Anonymkode: 8b557...209

Nei. 

Jeg mener kvinner er intellektuelt sterkere og mer oppegående enn menn. Det er fullt mulig å ha en fin samtale med kvinner på datingsider.

Men prøv å lag en profil på en homse datingside, ta kontakt med menn. Da skjønner du raskt at det er et intellektuelt gap mellom menn og damer. Menn virker direkte åndssvake. 

Jeg prøvde sjekke ut om dette gjelder utelukkende for homofile menn så jeg lagde en profil på en hetero nettside ala "SøtJente24", mange menn tok kontakt. Men samtalene ble like åndssvake som samtalene jeg hadde på den homofile nettsiden. 

Ingen menn jeg pratet med på homo nettsiden eller hetero nettsiden evnet ha en dyp samtale. Alt var så ensporet at det nesten ble absurd. 

Med disse erfaringene tatt i betrakning så syntes jeg virkelig synd på heterofile kvinner som må forholde seg til disse imbesilene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Det ser ut til at menn ofte kan bli ensporet ja, men kvinner på den andre siden virker til tider ikke å ha spor i det hele tatt. Bare en tom perrong hvor en og annen reklameplakat for det siste innen salat på matprat.no eller noen mirakuløse skjønnhetsprodukter av ymse sort flagrer i vinden. Fra høyttalerene kommer det bare statisk støy. Ingen av passasjerene ser ut til å brys av dette, de stirrer forsatt tomt inn i skjermene sine. 

Det du refererer til er enkle kvinnelige sjeler. Og de finnes, det er et faktum. Men, og det er et stort men her ; Det finnes flere enkle sjeler hos herresiden enn kvinnesiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Det du refererer til er enkle kvinnelige sjeler. Og de finnes, det er et faktum. Men, og det er et stort men her ; Det finnes flere enkle sjeler hos herresiden enn kvinnesiden. 

Helt klart mange enkle herrer der ute, men de har ha i minste et spor. Det være fotball, jakt, eller bil, for å gi noen stereotypiske eksempler i god KG ånd. Det jeg merker med noen kvinner, men også kvinnelige menn, er at det virker så tomt. Det finnes ikke noe av substans å hente ut, ikke en gang hvem som sparka ball forrige fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

En kan ha intelligens og all verdens kunnskap, men dersom det brukes feil kan en like gjerne være dum. 
Dette gjelder begge kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gjøksuppe skrev:

Helt klart mange enkle herrer der ute, men de har ha i minste et spor. Det være fotball, jakt, eller bil, for å gi noen stereotypiske eksempler i god KG ånd. Det jeg merker med noen kvinner, men også kvinnelige menn, er at det virker så tomt. Det finnes ikke noe av substans å hente ut, ikke en gang hvem som sparka ball forrige fredag. 

Og her er vi inne på kjernen. Hvorfor er kvinner så mye mer oppegående enn menn? Som sagt har jeg utført et sosialt eksperiment i denne anledningen. Jeg har pratet med 100 kvinner på moteplassen.no, og jeg har pratet med 100 menn på gaysir.no. 

Intelligens gapet var enormt. Dette er vitenskap i praksis, dette kan du etterprøve selv. Du vil komme til samme konklusjon som meg om du prøver på samme sosialt eksperiment ; menn er åndssvake, kvinner er oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at menn blir helt åndssvake når de tenker på sex.

Anonymkode: 27809...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, gjestvest skrev:

En kan ha intelligens og all verdens kunnskap, men dersom det brukes feil kan en like gjerne være dum. 
Dette gjelder begge kjønn. 

Og det er flere menn enn kvinner som tenker med kjønnsorganet, ergo er menn dummere. Dette er et udiskutabelt faktum som de fleste kvinner kjenner seg igjen i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Og her er vi inne på kjernen. Hvorfor er kvinner så mye mer oppegående enn menn? Som sagt har jeg utført et sosialt eksperiment i denne anledningen. Jeg har pratet med 100 kvinner på moteplassen.no, og jeg har pratet med 100 menn på gaysir.no. 

Intelligens gapet var enormt. Dette er vitenskap i praksis, dette kan du etterprøve selv. Du vil komme til samme konklusjon som meg om du prøver på samme sosialt eksperiment ; menn er åndssvake, kvinner er oppegående.

Kanskje kvinner og menn har helt ulike formeninger om hva en datingside er for noe. Er det en plass for å dele noen bilder av sine edle deler påfulgt av oppfinnsomme forslag til hva som burde gjøres med det fremstilte «problemet». Eller er det en plass hvor en ser etter sjelevenn, ektemake og den gode samtale?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette eksempelet sier jo egentlig lite om intelligens, selv om det oppleves neandertalaktig. Det sier derimot mye om desperasjon, eller det at de spiller «number games». Dvs at de skriver med mange og vil ha napp der og da, så de er ekstremt direkte, og tar den som melder seg. Da handler det om et raskt knull, ikke noe mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin
Akkurat nå, WubWub skrev:

Og det er flere menn enn kvinner som tenker med kjønnsorganet, ergo er menn dummere. Dette er et udiskutabelt faktum som de fleste kvinner kjenner seg igjen i

Det er ingen som tenker igjennom kjønnsorganet.

Kvinner er ikke bedre enn menn. Og menn er ikke bedre en kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gjøksuppe skrev:

Kanskje kvinner og menn har helt ulike formeninger om hva en datingside er for noe. Er det en plass for å dele noen bilder av sine edle deler påfulgt av oppfinnsomme forslag til hva som burde gjøres med det fremstilte «problemet». Eller er det en plass hvor en ser etter sjelevenn, ektemake og den gode samtale?

 

Vi har nok ulike forutsetninger ja. Jeg kjenner mange flotte kvinner som er på datingsider, disse damene leter etter en oppegående og snill mann de kan slå seg til ro med.

Men alle mannfolka de prater med prater om pikk å sender pikkbilder. Av den grunn har jeg fått mange tilbakemeldinger fra damene om at det er deilig å prate med meg, for jeg er ikke en typisk ensporet mann. Jeg har faktisk dybde i motsetning til 99% av de andre mannfolka i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt åmfssvak du også da når du ikke bare kutter ut .

Anonymkode: 38ca2...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men litt åmfssvak du også da når du ikke bare kutter ut .

Anonymkode: 38ca2...3d2

Hvorfor skal jeg kutte folk ut under et sosialt eksperiment? Da får jeg jo ikke dataen jeg trenger til å danne et statistikk grunnlag. 

Har du hørt om forskning før? Virker ikke slik :laugh:

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...