Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Minnie23 skrev:

Tror hun visste hun kom til å bli, så derfor så hun ingen grunn til å ha en god forsvarstale

Hadde vært fint om hun røyk ut. Sånn at Mathias ble svekket. Kan være han hadde klart å overtale Newa til å velge han fremfor Marius. Vi vet jo alle hvor lett hun er å påvirke 

Ser ikke helt for meg at Newa vil stå med Mathias. Men jeg tror også at Newa om hun får muligheten godt kan bytte ut Marius og at det er et taktisk valg. Hun står ikke trygt bak Marius om Mathias ryker og AM står igjen alene. Marius vil velge AM på flekken, det tror jeg faktisk Newa skjønner sjølv. Nå er det ikke en issue så lenge Mathias er der, men det kan fort forandre seg. AM tror jeg ikke er særlig interessert i Marius, men spiller litt på følelsene hans fordi hun vet at hun har en backupplan med han. Jeg ser for meg at Newa burde prøve å selge seg inn hos Anders, selv om han vel uttrykte at han stod i allianse med Leo og Karoline. Har ikke fått noe inntrykk av at Newa og Anders, virker nesten ikke som de har snakket sammen, men det kan jo godt hende de likevel kan finne hverandre av taktiske grunner. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Aurora** skrev:

Synes det er dumt Leo byttet allianse. Nå er det er bare Erik, Ingrid og Marius i en allianse. Newa spiller vel mest med de andre, siden hun er pissed på Erik 

Men spiller Marius egentlig med Erik og de fortsatt? Jeg fikk litt følelsen av at han har byttet til Mathias han også. 

Anonymkode: 8141f...b7e

Skrevet (endret)
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men spiller Marius egentlig med Erik og de fortsatt? Jeg fikk litt følelsen av at han har byttet til Mathias han også. 

Tror han kanskje kan ha en fot i hver leir, men han ville redde AM fordi han er hypp på ho.

Men nå blir det jo bare en stor allianse mot 2/3 personer. Kjedelig

Endret av Aurora**
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Aurora** skrev:

Tror han kanskje kan ha en fot i hver leir, men han ville redde AM fordi han er hypp på ho.

Men nå blir det jo bare en stor allianse mot 2/3 personer. Kjedelig

Ja enig i at det blir kjedelig. Får håpe at det balanserer seg mer etterhvert :)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er jo egentlig ikke nødvendigvis en fordel å være i en stor allianse.. en eller annen gang blir de nødt til å sende ut en av sine egne og da kan folk lett bli noe snurt, og heller i finalen stemme på dem som ikke har «skuffet dem i ryggen». Tenker jeg da :) 

Endret av Rosewood
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rosewood skrev:

Det er jo egentlig ikke nødvendigvis en fordel å være i en stor allianse.. en eller annen gang blir de nødt til å sende ut en av sine egne og da kan folk lett bli noe snurt, og heller i finalen stemme på dem som ikke som ikke har «skuffet dem i ryggen». Tenker jeg da :) 

Blir jo son i fjor når den ene alliansen måtte sende ut hverandre hele tiden.

Anonymkode: 1a5ed...d92

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Rosewood skrev:

Det er jo egentlig ikke nødvendigvis en fordel å være i en stor allianse.. en eller annen gang blir de nødt til å sende ut en av sine egne og da kan folk lett bli noe snurt, og heller i finalen stemme på dem som ikke som ikke har «skuffet dem i ryggen». Tenker jeg da :) 

«Skuffet i ryggen» haha ekte pærra stil😂

Anonymkode: 92f00...7f1

• Liker 8
Skrevet

Skulle ønske det kunne være en låsing eller fredning hver parseremoni. Da blir det ofte mer action og drama. Regner med en av de nye gutta ryker i kveld.  Med mindre det skjer en twist, noe jeg ikke tror skjer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Rosewood skrev:

Ja enig, da må de jo på et eller annet tidspunkt begynne å tære på sin egen allianse. Men syns bare det er litt gøyere når det er litt mer balanse mellom alliansene, som dermed oftere medfører mer maktkamp :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden var den hårfrisyren til Matias? Med den høye hårtoppen lignet han på en godslig bestemor :nigo: Nykommeren Ali har gjennomfrøt badboy-look, hår, tattiser og hele fremtoningen, men når han åpner munnen og snakker Mo i Rana-dialekt går liksom hele badboy-preget i oppløsning :pirat:

Triana: Velkommen til paRRseRRmoni!

Anonymkode: 25c72...292

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Tror parsremonien i kveld blir kjedelig. De 3 siste har vært spennende, men da vært freding/låsning med i bildet. Også konfrontasjoner. Men kan jo være jeg tar feil 

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror parsremonien i kveld blir kjedelig. De 3 siste har vært spennende, men da vært freding/låsning med i bildet. Også konfrontasjoner. Men kan jo være jeg tar feil 

Anonymkode: 8ed67...b00

Tror bare en av de nye går ut i kveld. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden var den hårfrisyren til Matias? Med den høye hårtoppen lignet han på en godslig bestemor :nigo: Nykommeren Ali har gjennomfrøt badboy-look, hår, tattiser og hele fremtoningen, men når han åpner munnen og snakker Mo i Rana-dialekt går liksom hele badboy-preget i oppløsning :pirat:

Triana: Velkommen til paRRseRRmoni!

Anonymkode: 25c72...292

Helt enig ang Ali. Er nordlending selv (ikke fra Mo i Rana heldigvis 😅), men blir nesten flau på hans vegne hver gang han sier noe. 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper Anders og Ali stiller seg bak Charlotte, også ryker Anders

Anonymkode: 747da...005

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Anders og Ali stiller seg bak Charlotte, også ryker Anders

Anonymkode: 747da...005

Jeg håper at Anders og Ali stiller seg bak Charlotte, også ryker Ali. Likte ikke Ali, han ble litt for mye "krampe". Anders er morsommere. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper at Anders og Ali stiller seg bak Charlotte, også ryker Ali. Likte ikke Ali, han ble litt for mye "krampe". Anders er morsommere. 

Anders virker hyggelig ja, men han er litt for "jeg er så utypisk før pærra jeg" at det blir litt mye... burde kanskje oppføre seg utypisk pærra før han sier slik. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg spiller det ingen rolle hvem som ryker, begge var like kleine, haha.

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, fitnessjenta skrev:

For meg spiller det ingen rolle hvem som ryker, begge var like kleine, haha.

Enig 🤣 spiller ingen rolle hvem som ryker før meg 

• Liker 3
Skrevet

Merker jeg alltid bytter på hvem jeg heier på. Nå heier jeg ikke på Erik lengre. Er litt lei at han er så cocky. Håpte Julie skulle komme videre. Tror jeg heier på Marius og hun fra Stavanger nå.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Roseh skrev:

Merker jeg alltid bytter på hvem jeg heier på. Nå heier jeg ikke på Erik lengre. Er litt lei at han er så cocky. Håpte Julie skulle komme videre. Tror jeg heier på Marius og hun fra Stavanger nå.

Jeg vet heller ikke hvem jeg heier på... selvom jeg ikke liker legende, hadde det faktisk blity kjedelig og lite å snakke om i denne sesongen uten de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...