smalls Skrevet 9. mai 2018 #2321 Skrevet 9. mai 2018 Liker at KR er tilbake.. Husker jeg heiet på han i sesong 5 og komisk at både han og Tina tråkket over streken før finaleuken Men håper han kan røre litt i gryta, men teit de sender han inn så seint. Står han i finalen med Newa eller Karoline mot Oscar og Ina, så kanskje han vinner, men sjansen er liten siden han sjekker inn såpass seint. Oscar er så vinglete og ender aldri bra når folk i spiller dobbelspill. Tror han ryker snart. Han klarer ikke å bestemme seg for hvem vil spille med. Komisk at han ikke fikk med seg at Leo og AM var på soverommet 8
smalls Skrevet 9. mai 2018 #2322 Skrevet 9. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: denne tråden er virkelig død i år! selveste Kristian Rene er tilbake i legendenes sesong og fortsatt ikke noe liv her... kjedeliig Anonymkode: e4cb5...b1b Enig. Jeg vet ikke hvor mye aktivitet det var i dem forrige tråden, men merker at aktiviteten blir mindre og mindre for hver sesong. Tror mange er lei PH og ikke gidder å følge med mer. Dette blir min siste sesong. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2323 Skrevet 9. mai 2018 5 minutter siden, smalls skrev: Liker at KR er tilbake.. Husker jeg heiet på han i sesong 5 og komisk at både han og Tina tråkket over streken før finaleuken Men håper han kan røre litt i gryta, men teit de sender han inn så seint. Står han i finalen med Newa eller Karoline mot Oscar og Ina, så kanskje han vinner, men sjansen er liten siden han sjekker inn såpass seint. Oscar er så vinglete og ender aldri bra når folk i spiller dobbelspill. Tror han ryker snart. Han klarer ikke å bestemme seg for hvem vil spille med. Komisk at han ikke fikk med seg at Leo og AM var på soverommet Han tråkket jo kun over streken fordi han så Tina gjorde det, da. Anonymkode: d13d8...b3b 2
smalls Skrevet 9. mai 2018 #2324 Skrevet 9. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tråkket jo kun over streken fordi han så Tina gjorde det, da. Anonymkode: d13d8...b3b De tråkket samtidig. Men var uansett morsomt og Tina sto der helt sjokkert med store øyne 🙊 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2325 Skrevet 9. mai 2018 Jeg fikk så vondt på Karoline sine vegne igår, stakkars som hun ble skremt! Anonymkode: 1a5ed...d92 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2326 Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, smalls skrev: De tråkket samtidig. Men var uansett morsomt og Tina sto der helt sjokkert med store øyne 🙊 Trenger ikke mange sekundene på å oppfatte at den ene skal til å tråkke over streken og gjøre det samme. Han forklarte jo dette selv i episoden. Han sa han ikke hadde tenkt å tråkke over streken, men så så han at Tina gjorde det. Anonymkode: d13d8...b3b 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2327 Skrevet 9. mai 2018 37 minutter siden, smalls skrev: Enig. Jeg vet ikke hvor mye aktivitet det var i dem forrige tråden, men merker at aktiviteten blir mindre og mindre for hver sesong. Tror mange er lei PH og ikke gidder å følge med mer. Dette blir min siste sesong. Tror også det er fordi folk bruker andre fora; Facebook, jodel, Instagram osv til å skrive reaksjoner og diskutere. Tror kvinneguiden generelt har mindre trafikk og aktive brukere nå enn før. Anonymkode: 8141f...b7e 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2328 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror også det er fordi folk bruker andre fora; Facebook, jodel, Instagram osv til å skrive reaksjoner og diskutere. Tror kvinneguiden generelt har mindre trafikk og aktive brukere nå enn før. Anonymkode: 8141f...b7e Det tror ikke jeg. Jeg tror aktiviteten i trådene i stor grad gjenspeiler engasjementet. Det tar ikke lang tid for blogger-tråder å komme seg på hundrevis av sider for eksempel, og der kan man heller ikke skrive anonymt. Anonymkode: ee3b9...52b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2329 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det jeg har uthevet her er akkurat det samme man kunne sagt om oppførselen til Julie. Og du er jo ikke noe bedre selv når du skriver nedsettende om både utseende og intelligens. (Jeg har forøvrig ikke kritisert verken Newa eller noen av de andre deltakerne, bare så det er sagt) Anonymkode: 8141f...b7e Jeg har ikke sagt noe om personligheten til Julie, utover at jeg ikke liker den. Jeg liker ikke hun og jeg liker ikke personligheten. Hun er en usikker jente hun også, men dessverre er det ikke sjarmerende i hennes tilfelle, for min del. Dere får kutte hodet av meg, men jeg synes det er veldig uattraktivt med jenter som er så løse. Og så dumme, på likt. Anonymkode: 02e8f...976 3
Aurora** Skrevet 9. mai 2018 #2330 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke mange sekundene på å oppfatte at den ene skal til å tråkke over streken og gjøre det samme. Han forklarte jo dette selv i episoden. Han sa han ikke hadde tenkt å tråkke over streken, men så så han at Tina gjorde det. Anonymkode: d13d8...b3b Slik husker jeg det og, men hvorfor tråkket Tina over egentlig?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2331 Skrevet 9. mai 2018 Nå er nok jeg litt eldre enn gjennomsnittsbrukeren her i denne tråden, men jeg stusser veldig over at det virker som folks morale kompass helt har mistet holdepunkt. Jeg reagerer ikke på at jenter har sex med de hun ønsker, men jeg reagerer på veldig mange her virker å støtte at det er helt riktig av feks Julie å ta akkurat de hun vil uten å ta hensyn til andre. Når venner gir så klart uttrykk for at hun ønsket å ha et sekuelt forhold til Oskar ville det i min verden være nok til å være «no go». Trekker man den tankegangen til ytterste konsekvens vil det også være helt greit å ha sex med noen som er gift, bare fordi man har lyst uten å ta hensyn til konsekvensene. Anonymkode: e0d77...550 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2332 Skrevet 9. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er nok jeg litt eldre enn gjennomsnittsbrukeren her i denne tråden, men jeg stusser veldig over at det virker som folks morale kompass helt har mistet holdepunkt. Jeg reagerer ikke på at jenter har sex med de hun ønsker, men jeg reagerer på veldig mange her virker å støtte at det er helt riktig av feks Julie å ta akkurat de hun vil uten å ta hensyn til andre. Når venner gir så klart uttrykk for at hun ønsket å ha et sekuelt forhold til Oskar ville det i min verden være nok til å være «no go». Trekker man den tankegangen til ytterste konsekvens vil det også være helt greit å ha sex med noen som er gift, bare fordi man har lyst uten å ta hensyn til konsekvensene. Anonymkode: e0d77...550 Det er jo en helt malplassert sammenligning. Anonymkode: ee3b9...52b 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2333 Skrevet 9. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en helt malplassert sammenligning. Anonymkode: ee3b9...52b Hvorfor det? Prinsippet er det samme; man gjør som man lyster uten hensyn til andres følelser. Anonymkode: 65aeb...2db 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2334 Skrevet 9. mai 2018 Hvor mange er det som har hatt sex i årets sesong? Har ikke fått med meg alt. Anonymkode: 45ec1...3b1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2335 Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Prinsippet er det samme; man gjør som man lyster uten hensyn til andres følelser. Anonymkode: 65aeb...2db Fordi et ekteskap vitterlig er noe annet enn å si at man har lyst til å ha sex med en tilfeldig person. Newa har vitterlig ikke førsterett eller enerett på de guttene hun har lyst til å ha sex med. Det var da flere enn Newa som ville ta seg en runde med han da han sjekket inn. Tok Newa hensyn til dem? Nei. Det var noe á la: "LA MEG FÅ HAN DA!" Anonymkode: ee3b9...52b 23
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2336 Skrevet 9. mai 2018 For det første er Newa skikkelig klengete og desperat. Noe som er turn off og uaktrativt. For det andre er hun like dum (eller synes Newa er dummere enn julie) og for det tredje viste Newa en veldig stygg side av seg selv forrige uke. Ville bytte ut Marius så fort Oscar sjekket inn og kranglet seg til å få viljen sin. Mener hun fortjener det så mye mer siden hun har vært med fra starten. Sutrer når hun ikke får viljen sin. For det fjerde er hun like løs som Julie, men er neste bare Julie som blir slutshamet. Newa har hatt mer sex en Julie. Hun og Erik hadde sex flere ganger og hadde sex med Oscar, selv om det ikke ble vist. Tipper han bare lå med henne siden hun maste så jævlig "Jeg er seriøst sykt kåt nå" For det femte er hun fryktelig usikker og må alltid ha bekreftelse. Som igjen er turn off og uaktrativt. Dette er Paradise Hotel,, men Newa tar det så himla seriøst "så nå skal vel du sikkert bytte meg ut med Julie, men det er greit. Still deg med henne på torsdag du. Jeg likte deg, men dette er dårlig gjort" blabla, bitcher mer om det til Ina. Anonymkode: c5a01...ccf 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2337 Skrevet 9. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi et ekteskap vitterlig er noe annet enn å si at man har lyst til å ha sex med en tilfeldig person. Newa har vitterlig ikke førsterett eller enerett på de guttene hun har lyst til å ha sex med. Det var da flere enn Newa som ville ta seg en runde med han da han sjekket inn. Tok Newa hensyn til dem? Nei. Det var noe á la: "LA MEG FÅ HAN DA!" Anonymkode: ee3b9...52b Som en skriver over her, det moralske prinsippet er det samme. En gift mann kan i like stor grad være en tilfeldig mann som man har lyst på. Egoistiske valg uten tanke for andre. I min verden vil hensynet til venner være større enn min kortvarige nytelse. Poenget mitt er det etiske rundt slike handlinger, Anonymkode: e0d77...550
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. mai 2018 #2338 Skrevet 9. mai 2018 Synes de misbruker så mange diagnoser inne på hotellet. "Forrige uke var jeg så deprimert.. nå er jeg så lykkelig", "Jeg får helt angst", "Man blir helt schizofren av å være her", "Han/hun begynner å bli litt paranoid her". arggg kan ikke folk lære hva disse diagnosene innebærer slik at de ikke misbruker begrepene så til de grader?
Minnie23 Skrevet 9. mai 2018 #2339 Skrevet 9. mai 2018 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi et ekteskap vitterlig er noe annet enn å si at man har lyst til å ha sex med en tilfeldig person. Newa har vitterlig ikke førsterett eller enerett på de guttene hun har lyst til å ha sex med. Det var da flere enn Newa som ville ta seg en runde med han da han sjekket inn. Tok Newa hensyn til dem? Nei. Det var noe á la: "LA MEG FÅ HAN DA!" Anonymkode: ee3b9...52b Må si meg enig her. Flere var keen på Oscar, men Newa var rask med si hun vil ha han og ha førsterett på han. Da Karoline sa hun kunne tenke seg en runde med Oscar, så ser Newa skikkelig furt ut. Så ikke særlig fornøyd ut. Newa sa vel noe om at hun fortjener han, eller noe i den duren der Hallo, blir for dumt å si man skal ha førsterett på noen. Har ikke Oscar noe han skulle ha sagt? Må bare ta Newa fordi hun har førsterett på han? Jøye meg Endret 9. mai 2018 av Minnie23 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2340 Skrevet 9. mai 2018 huff, fikk så sykt vondt av Karoline da hun ble så skremt Var godt å se at AM hvertfall ga henne en klem før hun gikk! Og Erik må snart rulle inn. Det er et SPILL. Slik han oppfører seg mot Karoline nå, det er bare barnslig. Anonymkode: 1ae36...e93 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå