Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det lillebroren til Erlend Elias? Oi, det visste jeg ikke. De er bare et par år eldre, men teit når han sa de var for gamle til å være der :roll:

Anonymkode: c5a01...ccf

Han sa det på den "intro-videoen" sin. 😂 ja, ihvertfall å henge seg så opp i det, og gå å furte om det.. alt var jo negativt! Kåt partner, stemmen til CA, alderen på legendene, han som var venn med CA.... 

Tror han blir litt mye..

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke blir hardt spill i år så blir dette min siste sesong. Hater når det bare er venneferie. Jeg husker at jeg mislikte Aurora og Ann-Mariell sterk i deres sesong, men dæven så gøy det var å se på! Så jeg ønsker dem hjertelig velkommen tilbake nå :hjerte:

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke blir hardt spill i år så blir dette min siste sesong. Hater når det bare er venneferie. Jeg husker at jeg mislikte Aurora og Ann-Mariell sterk i deres sesong, men dæven så gøy det var å se på! Så jeg ønsker dem hjertelig velkommen tilbake nå :hjerte:

Anonymkode: 606dd...434

Jeg så ikke forrige sesong og var bestemt på at jeg var ferdig med PH. "Legendene" er den eneste grunnen til jeg skal følge med, men dette blir min siste sesongen.

Skjer med at noen av jentene hadde på seg stringbikinitruse? Så harry :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil rette en stor takk til jentene på paradise hotel som får meg til å virkelig innse hvor mye penere jenter er uten så sykt mye sminke og dilldall. 

Det er virkelig ikke pent å ha så mye sminke på at ingenting av naturlige trekk synes. Tenker da på de fleste jentene der inne, men særlig Isabel raad. Når det blir så ekstremt mye øyesminke får man plutselig en «drag-queen» look. Det er trist at jenter skal føle at de må gjemme seg bak så mye sminke. Og det må være sinnsykt slitsomt å bruke så mye, det må jo freshes opp innimellom også 🤔

og wow så mye leppefillers i årets sesong 😶

 

Anonymkode: 83a92...12c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er også artig å se hvor gamle jentene av de "legendene" ser ut. Ser jo ut som dem er over 30 år alle sammen. Jenter forfaller jo veldig fort i utseende desverre..

Anonymkode: 2268b...1ff

Jenter generelt forfaller ikke fort i utseende nei. Men å bruke kjempe mye sminke, fylle på med botox og fillers, sole seg masse osv er med på å gjøre at de fortere ser «gamle» ut. 

Selv er jeg 30 år gammel og blir fortsatt spurt om leg når jeg kjøper varer med aldersgrense, selv det med 18-års grense. Jeg bruker ikke ekstreme mengder sminke, klarer fint å gå dager uten sminke, tar ikke solarium, bruker alltid solfaktor om sommeren, har ikke fått sprøytet inn alt mulig rart innunder huden... 

jenter begynner tidligere med sminke nå enn før og de bruker ganske store mengder. Huden har behov for å få puste litt også og det er ikke så lett når det ligger 1cm med foundation og dekker over. Tror nok det er en stor årsak. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn angående at deltakerne der bruker mye sminke. Jeg bruker nok noe lignende flere av de, altså det enkelte her påpeker at er alt for mye. Det er liksom bare den stilen jeg liker, samtidig som jeg også har null problem med å gå uten noe sminke i det hele tatt. Handler ikke nødvendigvis om å gjemme seg sminken :) 

Syns forøvrig Ine er dødspen, Thea er også pen men samtidig så lyser det restylane litt for godt til at jeg klarer å komme helt over det. Men det er jo tydelig at det er det guttene liker da, det virket til å være stor enighet blant gutta at hun er den klart peneste.

Anonymkode: 2c720...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan skal dette foregå? Triana sa noe om at legendene må kjempe for sin plass. Betyr det at ikke alle får sjekke inn på hotellet?

Hadde vært gøy hvis de kunne ha en sånn reunion sesong. En sesong med bare gamle deltagere. PH DK hadde en slik sesong

Anonymkode: 8ed67...b00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kveldens episode legges ut kl 15:00 på Viaplay? :( 

Anonymkode: d13d8...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke kveldens episode legges ut kl 15:00 på Viaplay? :( 

Anonymkode: d13d8...b3b

Trodde de hadde slutta med det siden det ble så mye spoling?

Anonymkode: 8ed67...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde de hadde slutta med det siden det ble så mye spoling?

Anonymkode: 8ed67...b00

De gjorde det i fjor med unntak av premiereuka og finaleuka.

Anonymkode: 5c10a...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjorde det i fjor med unntak av premiereuka og finaleuka.

Anonymkode: 5c10a...3b5

Godt er det. Husker det ble så mye spoling 🙄

Anonymkode: 8ed67...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første episode kjenner jeg at jeg ikke er så stor fan av Cathrine, aner ikke hvorfor men det er ett ellerannet med henne jeg ikke liker. Men alt kan endre seg veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Skal ikke kveldens episode legges ut kl 15:00 på Viaplay? :( 

Anonymkode: d13d8...b3b

Det står på Viaplay at de blir lagt ut kl. 17:00, bortsett fra i åpningsuka. Unntak gjelder nok også for episoder med parseremoni, samt finaleuka, som tidligere praktisert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Skeivskank skrev:

Etter første episode kjenner jeg at jeg ikke er så stor fan av Cathrine, aner ikke hvorfor men det er ett ellerannet med henne jeg ikke liker. Men alt kan endre seg veldig. 

Hvem av de er Cathrine igjen? Hun som ser litt utenlands ut og blondt hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Hvem av de er Cathrine igjen? Hun som ser litt utenlands ut og blondt hår?

Cathrine har langt, blondt hår og er fra Vennesla.

Anonymkode: 5c10a...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Ine er bare rålekker :rodmer: Julie og Thea synes jeg også er ganske så flotte. Newa er jeg redd blir i overkant intens, ja.

Synd at folk synes de som har operert mest på utseende er penest.

Anonymkode: daded...240

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Synd at folk synes de som har operert mest på utseende er penest.

Anonymkode: daded...240

Ser ikke ut som Ine har operert noe? Men ja, Julie og Thea har jo garantert fillers. 

Anonymkode: 2c720...cf6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cathrine har langt, blondt hår og er fra Vennesla.

Anonymkode: 5c10a...3b5

Ok takk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som spiller fantasyparadise? 

Julie og Thea har vel "bare" lip-fillers. Vil ikke kalle det operert. Vet dog ikke om de har implantater noe sted, da...

Anonymkode: 548bc...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Noen av dere som spiller fantasyparadise? 

Julie og Thea har vel "bare" lip-fillers. Vil ikke kalle det operert. Vet dog ikke om de har implantater noe sted, da...

Anonymkode: 548bc...abc

Julies pupper lyser det silikon av, hvertfall.

Anonymkode: 2c720...cf6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...