Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For tidlig å si hvem jeg liker enda. Husker ikke navnet på alle

Men jeg liker best spillet med PH. Er ikke så glad i å se de feste. Begynner å bli gammel. Føler deltagerne blir yngre og yngre for hvert år. Men de fleste som er med er jo i begynnelsen av 20 årene. De så bare eldre ut i de første sesongene :P

Synd ikke Iselin fra sesong 4 er med. Hun var gull :hoho:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg husker ikke navnet på alle jeg heller. Erik, Julia. Det var det.  Var det en som het Morten?

Spillet er det beste! Håper det blir mye av det i år, sånn ordentlig!

Var de ikke eldre i noen av de første sesongene? Jevnt over i midten av tjueårene tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med ansiktet til Aurora?🤤

Anonymkode: 34f4f...122

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt glemt hvor irriterende Carl Aksel var :roll:

Jeg tror han og Isabel får sjekke inn denne uka 

Sykt å mye Isabel har endret seg i ansiktet siden sin sesong :hakeslepp: ikke til å kjenne igjen. Så mye penere og større hun var før

Anonymkode: 8ed67...b00

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt slutty hun der jenta som viste seg så mye naken og første kveld holder på med han duden. Tror nok hun der jenta har pult sykt med gutter. 

Anonymkode: 2268b...1ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også artig å se hvor gamle jentene av de "legendene" ser ut. Ser jo ut som dem er over 30 år alle sammen. Jenter forfaller jo veldig fort i utseende desverre..

Anonymkode: 2268b...1ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, PærraMærra skrev:

Nei, jeg husker ikke navnet på alle jeg heller. Erik, Julia. Det var det.  Var det en som het Morten?

Spillet er det beste! Håper det blir mye av det i år, sånn ordentlig!

Var de ikke eldre i noen av de første sesongene? Jevnt over i midten av tjueårene tror jeg.

Enig. Håper på skikkelig spill denne sesongen! 

Jo, de var nok i midten av 20 årene i sesong 1, men de fleste var i starten av 20 årene de andre sesongene. De så mye eldre ut før enn hva de gjør nå. Sikkert fordi jeg er blitt eldre og 28 nå

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har skjedd med ansiktet til Aurora?🤤

Anonymkode: 34f4f...122

Botox, Restylane og annet som kan kjøpes for penger antakelig, hun er jo helt stiv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at Carl Aksel allerede har fått allierte. Alle må jo skjønne at de bare blir brukt som «brikker» i hans kyniske spill :angry:

Men jeg håper på mye drama. De vanlige deltagerne fikk jeg ganske bra førsteinntrykk av. Utseendemessig synes jeg nivået er overraskende høyt i år :Nikke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne tråden kommer til å bli godt moderert. Å kalle folk slutty eller spørre hva som har skjedd med ansiktet deres er unødvendig.

Anonymkode: 5c10a...3b5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lite aktivitet i denne tråden da. Paradise Hotel trådene har alltid pleid å være full av aktivitet, men tror mange er lei Paradis Hotel. Jeg er faktisk litt lei selv, men følger med pga dette er jubeleumsesong. 

Åh, jeg klarer ikke Carl Aksel. Han er så jævlig irriterende og fikk mye TV tid enn de andre. "Dere vet jo hvem jeg er" :kvalm: Få han ut! Klikker hvis produksjonen skal bære han frem til finalen igjen 

Anonymkode: c5a01...ccf

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor høy tror dere Erik er? 🤓🤓

kidding. Hva skjedde med den brukeren som var så besatt av høyden til guttene? 😂

Anonymkode: 792c9...b0b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er også artig å se hvor gamle jentene av de "legendene" ser ut. Ser jo ut som dem er over 30 år alle sammen. Jenter forfaller jo veldig fort i utseende desverre..

Anonymkode: 2268b...1ff

Dummeste jeg har hørt! Tror du må begrense påstanden din, mange jenter er som vin.. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Utrolig lite aktivitet i denne tråden da. Paradise Hotel trådene har alltid pleid å være full av aktivitet, men tror mange er lei Paradis Hotel. Jeg er faktisk litt lei selv, men følger med pga dette er jubeleumsesong.

Anonymkode: c5a01...ccf

Nå er jeg ganske fersk som KG-bruker, men hadde nok ventet mer aktivitet. Om jeg hadde begynt å bli lei, ville jeg nok uansett ha gitt sesong 10 en sjanse.

Mye tror jeg vil avhenge av hvor mye "plass" legendene får - og kanskje aller mest hvem av dem som kommer langt. Når det gjelder den første seremonien, med "Pærra-likes", synes jeg faktisk det var et bra konsept. Det var en gjensidig måte å skape fem par på, og alle var garantert en partner. Tusen ganger bedre enn for to år siden, da stakkars Henote måtte sjekke ut før hun fikk sjekket inn...

Allerede i første episode noterer jeg noen nye Pærra-gullkorn - må ta høyde for at det var flere:

"Det var litt nervepillende å gå foran der og presentere seg selv..." :fnise:

"Skutt i ryggen" "Dumpa i ryggen" :unsure:

Av en eller annen grunn sliter Pærra-deltagerne veldig med uttrykk som inneholder ordet "ryggen". Tror nesten det var en bevisst fleip, på samme måte som flere har sagt "jeg bærer ikke gnag", vel vitende om at det er feil...

Fra før har vi hørt "bæckstæbba i ryggen", "svikta i ryggen" og "jeg har såpass med bein i ryggen".

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk ikke med meg episoden i går, men har nå sett den

Pene jenter denne sesongen :) Neva tror jeg kan bli slitsom i lengden. Partneren hennes virket jo lei henne allerede 🙊

Så klart klarer Carl Aksel å få seg en å spille med allerede. Hva ER det med han som folk liker? I hans sesong ville alle spille med han. Håper så sykt noen kan lure han og fucke til spillet hans!

Håper classygirls blir der lenge. Magne ser mer mann ut enn hva han gjorde i sin seesong. Synes han var blitt kjekk :)

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS said:

Pene jenter denne sesongen :) Neva tror jeg kan bli slitsom i lengden. Partneren hennes virket jo lei henne allerede 🙊

Ine er bare rålekker :rodmer: Julie og Thea synes jeg også er ganske så flotte. Newa er jeg redd blir i overkant intens, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt at de tok med det han lillebroren til Erlend Elias sa! Snakket stygt om stemmen til CA og sa at de så ut som pensjonistalder. Håper han blir sendt ut fort. Han minner meg om Petter som var med i fjor. Bortskjemt og survete. 

Skjønner ikne hvorfor de ikke har det gøy fremfor å snakke stygt om hverandre med en gang! Greit å kjempe, og spille, men ikke mobbe for alder og stemmer. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt sykt at de tok med det han lillebroren til Erlend Elias sa! Snakket stygt om stemmen til CA og sa at de så ut som pensjonistalder. Håper han blir sendt ut fort. Han minner meg om Petter som var med i fjor. Bortskjemt og survete. 

Skjønner ikne hvorfor de ikke har det gøy fremfor å snakke stygt om hverandre med en gang! Greit å kjempe, og spille, men ikke mobbe for alder og stemmer. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Er det lillebroren til Erlend Elias? Oi, det visste jeg ikke. De er bare et par år eldre, men teit når han sa de var for gamle til å være der :roll:

Anonymkode: c5a01...ccf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...