Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Pandoras har vært på programmet ihvertfall de to siste sesongene, og er absolutt en fin tradisjon!

Pierre var i utgangspunktet en av legendene som skulle være med, men han fikk vel et slags sammenbrudd på flyet, så jeg tror ikke han blir med likevel. Carl-Aksel vil jeg se minst mulig av...

Jaaa vil heller se Pierre enn carl aksel. Selvom begge gir avsmak. Heia Mathias! Selvom jeg gjetter på han har forandret seg...

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa vil heller se Pierre enn carl aksel. Selvom begge gir avsmak. Heia Mathias! Selvom jeg gjetter på han har forandret seg...

Anonymkode: 1a5ed...d92

Håper han har forandra seg. I sin sesong var han utrolig fjasete og nesten bare tullet seg gjennom PH. Tok ikke mye seriøst 

Anonymkode: 27684...323

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2018 den 10.08, AnonymBruker skrev:

Håper han har forandra seg. I sin sesong var han utrolig fjasete og nesten bare tullet seg gjennom PH. Tok ikke mye seriøst 

Anonymkode: 27684...323

Men det er jo det som er gøy! Trenger ikke å være så særiøst hele tiden. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo det som er gøy! Trenger ikke å være så særiøst hele tiden. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Nei, er ikke gøy med de som bare skal ape rundt og leke klovn hele tiden. Det er irriterende i lengden :P

Anonymkode: 8ed67...b00

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser at premieredatoen er satt til 12. mars. Jeg tror dette kan bli en heftig sesong, med hard kamp mellom legendene og de vanlige deltagerne :balltre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Ser at premieredatoen er satt til 12. mars. Jeg tror dette kan bli en heftig sesong, med hard kamp mellom legendene og de vanlige deltagerne :balltre:

Gleder meg. Håper det blir drama mellom de da, og ikke at alle blir gode venner. De siste sesongene har vært kjedelig, så håper denne tar seg veldig opp

Anonymkode: 203af...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg orket ikke å se forrige sesong og var bestemt på å ikke se denne sesongen, men tror jeg må :fnise: traileren virker jo lovende. Blir gøy å se hvordan de nye og gamle går sammen. De gamle er nok super cocky og føler seg A kjendiser der inne :hoho:

Håper Carl Aksel og Isabel ryker fort. Grøss

Endret av smalls
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, smalls said:

Jeg orket ikke å se forrige sesong og var bestemt på å ikke se denne sesongen, men tror jeg må :fnise: traileren virker jo lovende. Blir gøy å se hvordan de nye og gamle går sammen. De gamle er nok super cocky og føler seg A kjendiser der inne :hoho:

Håper Carl Aksel og Isabel ryker fort. Grøss

Du taper jo ikke så mye på å gi den en sjanse! For min del er Paradise obligatorisk, ikke minst denne jubileumssesongen. Traileren bygde opp forventningene for min del ("de nye deltagerne kommer bare til å bli rævkjørt!"), og jeg er ganske spent på hvordan legendene vil bli flettet inn. Erfaring er vel og bra, men de har jo også en bakdel i at de andre kjenner deres spillestil. Jeg har ikke sett alle sesongene, men om jeg hadde fått håndplukke tidligere deltagere ville det nok blitt en helt annen gjeng. Særlig Carl Aksel fikk jeg egentlig mer enn nok av, men på den andre siden så kan han skape drama...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke lage Pærrajubileum uten Kristian René!! :sinnatagg:  Kongen av Paradise.. Han må være obligatorisk på livstid!! 

Anonymkode: 1ea73...141

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper uansett ikke en av "legende" vinner. Spesielt IKKE Carl Aksel. Han er cocky nok som der er. Håper også han ryker fort ut.  Gleder meg til sesongstart :nori::nori:

Men er flere jeg savner av de gamle. Hvor er Kristian Rene og Niklas Vindel?

Anonymkode: 203af...6e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at Carl Aksel er ekstremt kynisk, så det spørs hvor mange allierte han finner...

Kristian René, Iselin, Nina og Kevin René hadde vært gøy å se igjen. Sistenevnte var jo med i fjor, og egentlig synes jeg det bør gå litt mer tid. Men han var en aldeles glimrende spiller, uten å bli ufyselig. Jeg skulle også likt et gjensyn med Imme fra sesong 8, i mine øyne den lekreste av alle Paradise-jenter, men hun er langt unna legende-status...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser fram til denne sesongen. Håper virkelig den blir bedre enn forrige

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner det dere :danse: 

Etter å sett traileren, så  har jeg store forventninger. Carl Aksel sier jo det kommer til å bli et helvete. Da får han leve opp til hva han sier

Anonymkode: 104c4...bb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite aktivitet i denne tråden. Virker ikke som så mange skal se på 🤔

Anonymkode: 27684...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig lite aktivitet i denne tråden. Virker ikke som så mange skal se på 🤔

Anonymkode: 27684...323

Det tar seg vel opp når sesongen braker løs. Så er det jo betydelig mer aktivitet i spoiler-tråden - men den er litt "skummel" for meg som vil vite minst mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Det tar seg vel opp når sesongen braker løs. Så er det jo betydelig mer aktivitet i spoiler-tråden - men den er litt "skummel" for meg som vil vite minst mulig...

Det kan godt være, men pleier å være mye mer aktivitet i PH tråden enn dette. Kanskje folk begynner å gå lei konseptet. Jeg skal hvert fall se på, men irriterende at det ikke begynner før halv 11 og er ferdig 10 over halv 12

Anonymkode: 27684...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Viaplay vises episodene fra mandag til onsdag kl. 17, bortsett fra første uken (og sikkert også finaleuken).

Tenker dere at denne tråden skal følge vanlig TV-tid? Altså at de som ser kl. 17 ikke diskuterer episodens innhold før på kvelden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...