Gå til innhold

September/oktober skravlebøtter


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Gjest fruktfest
1 time siden, plastfolien skrev:

Åh, denne uka håper jeg går fort! Tidlig ultralyd på lørdag, jeg er såå spent. Håper bare alt er bra :ninuskapus:

Så spennende😍 Krysser fingrene for at alt er bra🤞🏼

Skal til legen til torsdag, blir første timen vi drar på nå etter at jeg ble gravid. Skjer nok veldig lite der, men håper han henviser meg til en eller annen så jeg også får sett noe snart😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, plastfolien skrev:

Åh, denne uka håper jeg går fort! Tidlig ultralyd på lørdag, jeg er såå spent. Håper bare alt er bra :ninuskapus:

Lykke til! 😘 kommer til å gå så bra, så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SmileyLovise skrev:

Så spennende😍 Krysser fingrene for at alt er bra🤞🏼

Skal til legen til torsdag, blir første timen vi drar på nå etter at jeg ble gravid. Skjer nok veldig lite der, men håper han henviser meg til en eller annen så jeg også får sett noe snart😂

Lykke til! 😊🤞 jeg har time på torsdag og! Gleder meg samtidig som jeg gruer meg litt. Da er jeg 8+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
1 time siden, Gakkepus skrev:

Lykke til! 😊🤞 jeg har time på torsdag og! Gleder meg samtidig som jeg gruer meg litt. Da er jeg 8+0

Så spennende! Lykke til🤞🏼 Legetime eller UL? Er 8+1 selv til torsdag🙊

Kjenner jeg gruer meg litt jeg og, ene sekundet har jeg en fæl følelse av at noe er galt mens det neste kan jeg føle at alt bare er bra.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SmileyLovise skrev:

Så spennende! Lykke til🤞🏼 Legetime eller UL? Er 8+1 selv til torsdag🙊

Kjenner jeg gruer meg litt jeg og, ene sekundet har jeg en fæl følelse av at noe er galt mens det neste kan jeg føle at alt bare er bra.. 

UL. 😊 jeg vil gjerne se og være sikker på at alt er i orden. 

Ja, jeg forstår veldig godt hva du mener. Jeg har det på samme måte. Mannen min er veldig sikker, og det er egentlig veldig greit, men jeg stresser litt. Gruer meg egentlig veldig, hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der blei det sannelig å bestille time til TUL på meg også. Lokale jordmoren hadde ledig i morgen så da meldt jeg på den. Også har jeg legetime på fredag, og han skulle også prøve å se 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Meley skrev:

Og der blei det sannelig å bestille time til TUL på meg også. Lokale jordmoren hadde ledig i morgen så da meldt jeg på den. Også har jeg legetime på fredag, og han skulle også prøve å se 😄

Å så spennende! Og gøy at du fikk så raskt :nigo: hvor langt er du på vei i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fryktelig oppblåst at det nærmest er flaut. Magen strutter ut - bokstavelig talt! 😢 jeg hater virkelig å føle meg så ukomfortabel, men men. 

På torsdag har jeg UL! Jeg var sikker på at vi skulle til legen på fredag, så ble plutselig litt stressa 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2018 den 17.52, plastfolien skrev:

Å så spennende! Og gøy at du fikk så raskt :nigo: hvor langt er du på vei i morgen?

Oi glemte helt å svare 😊 så på Facebook at de hadde ledig time så da heiv jeg meg bare rundt å bestilte den 😊 fikk komme inn til ei utrolig flott jordmor, som også er den som tar ordinær ULi kommunen 😊 

Jeg mente jeg er 8+4 i forhold til menstermin men ble satt til 7+5 😊 noe som jo kan stemme med tanke på hvor hoppende syklusen har vært. 

Og Gakkepus jeg skjønner deg så godt! Trøst deg med at du ikke er den eneste 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gakkepus skrev:

Jeg er så fryktelig oppblåst at det nærmest er flaut. Magen strutter ut - bokstavelig talt! 😢 jeg hater virkelig å føle meg så ukomfortabel, men men. 

På torsdag har jeg UL! Jeg var sikker på at vi skulle til legen på fredag, så ble plutselig litt stressa 😊

Åhh ja det er slitsomt!! Har selv gått med knappen åpen på buksa et par ganger, ikke særlig behagelig. Wooo, nå er det bare en dag igjen! :nigo:

 

9 timer siden, Meley skrev:

Oi glemte helt å svare 😊 så på Facebook at de hadde ledig time så da heiv jeg meg bare rundt å bestilte den 😊 fikk komme inn til ei utrolig flott jordmor, som også er den som tar ordinær ULi kommunen 😊 

Jeg mente jeg er 8+4 i forhold til menstermin men ble satt til 7+5 😊 noe som jo kan stemme med tanke på hvor hoppende syklusen har vært. 

Og Gakkepus jeg skjønner deg så godt! Trøst deg med at du ikke er den eneste 😊 

Ah, men så fint at du fikk den timen. Litt kjedelig å bli satt nesten en uke tilbake da, spesielt før uke 12 tenker jeg? Men du har jo uansett kommet ganske langt, så det er jo større og større sjanse for at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, plastfolien skrev:

 

Ah, men så fint at du fikk den timen. Litt kjedelig å bli satt nesten en uke tilbake da, spesielt før uke 12 tenker jeg? Men du har jo uansett kommet ganske langt, så det er jo større og større sjanse for at det går bra :)

Litt kjipt men samtidig så virker det meir trolig å være i uke 7 når jeg tenker på når kvalmen å slikt kom. 😊 fikk høre hjertelyden også ❤ virka som et sterkt hjerte. Sku ønske jeg hadde vært forberedt på det å spilt inn lyden. 

Her er alt av jeans å vanlige bukser bytta ut med joggebukse og haremsbukser 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere supre damer! :smilyblomst: Jeg lurer på noe. Har lest at de mest kritiske ukene i forbindelse med S.A. er uke 6-8, ettersom det er da de vitale organene dannes, hjerte begynner å slå osv. Jeg er jo nå i uke 7, 6+3. Neste onsdag er jeg i uke 8, 7+3. Betyr det at de mest kritiske ukene er over når jeg har 7 fullgåtte (7+6) eller 8+6 altså i uke 9?

Er så forvirrende med disse ukene, og jeg er så takknemlig som kan spørre om alt det (teite:fnise:) jeg lurer på her :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dersom man bruker grunntall og det feks er snakk om uke 8, så er det snakk om alle dagene mellom 8+0 og 8+6. feks, og at man da må vente til uke 9+0  for å være helt ferdig med uke 8.

Men dersom de bruker ordenstall, feks at man er i 8. uke, tenker jeg på dette som den uka som er fra 7+0 -7+6. 

 

Nå veit jeg imidlertid ikke om de som slenger ut av seg om disse ukene har tenkt likt som meg da :ler: men det er hvertfall det som er formelt riktig og si. Dermed ville jeg tolket det du fant til at man må ha kommet til etter uke 8, altså 9+0  eller 10. uke for at faren skal være  litt mer over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Marimba skrev:

Jeg tenker at dersom man bruker grunntall og det feks er snakk om uke 8, så er det snakk om alle dagene mellom 8+0 og 8+6. feks, og at man da må vente til uke 9+0  for å være helt ferdig med uke 8.

Men dersom de bruker ordenstall, feks at man er i 8. uke, tenker jeg på dette som den uka som er fra 7+0 -7+6. 

 

Nå veit jeg imidlertid ikke om de som slenger ut av seg om disse ukene har tenkt likt som meg da :ler: men det er hvertfall det som er formelt riktig og si. Dermed ville jeg tolket det du fant til at man må ha kommet til etter uke 8, altså 9+0  eller 10. uke for at faren skal være  litt mer over. 

Var det jeg tenkte, at det må være 8 fullgåtte uker :Nikke: da er det oppklart, tusen takk :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg forsiktig inn her! 

:yvonne:

28 år, vært gift i 2,5 år, og kommende besteforeldre har vel nærmest gitt opp håpet ;) Nå er vi endelig klare til å ta neste skritt, og det klaffet i PP4. 

4+1 i dag, menstermin 13. oktober. Stemmer greit med EL-testene jeg tok også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sullå skrev:

Melder meg forsiktig inn her! 

:yvonne:

28 år, vært gift i 2,5 år, og kommende besteforeldre har vel nærmest gitt opp håpet ;) Nå er vi endelig klare til å ta neste skritt, og det klaffet i PP4. 

4+1 i dag, menstermin 13. oktober. Stemmer greit med EL-testene jeg tok også :)

 Fantastisk! Velkommen og gratulerer 🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fruktfest
18 minutter siden, sullå skrev:

Melder meg forsiktig inn her! 

:yvonne:

28 år, vært gift i 2,5 år, og kommende besteforeldre har vel nærmest gitt opp håpet ;) Nå er vi endelig klare til å ta neste skritt, og det klaffet i PP4. 

4+1 i dag, menstermin 13. oktober. Stemmer greit med EL-testene jeg tok også :)

Gratulerer, og velkommen😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
På 29.1.2018 den 10.10, Gakkepus skrev:

UL. 😊 jeg vil gjerne se og være sikker på at alt er i orden. 

Ja, jeg forstår veldig godt hva du mener. Jeg har det på samme måte. Mannen min er veldig sikker, og det er egentlig veldig greit, men jeg stresser litt. Gruer meg egentlig veldig, hehe 

Hvordan gikk det?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gakkepus skrev:

 Fantastisk! Velkommen og gratulerer 🎉🎉🎉

Takk! Har allerede lest en del her inne, sån i tilfelle 😄

17 minutter siden, SmileyLovise skrev:

Gratulerer, og velkommen😄😄

Takk for det! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...