Gå til innhold

Han har ikke svart på 10 dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan traff du ham? Er du sikker på at han ser dette her som dating som er på vei mot noe seriøst?
 

For det første, dere har avstand mellom dere (selv om det ikke er langt; to ulike byer og dere kan ikke treffes helt spontant = avstand). Det utelukker et reellt forhold for veldig mange.

Sekundært, han har informert deg om at han gjerne kan slå av telefonen og være utilgjengelig en uke. Det sier jo "hvis du som jente skal ha hyppig kontakt, så er ikke jeg fyren". Eller kanskje mer presist "jeg er ikke en forholdsfyr".

Kanskje han ikke ser dette som ghosting, ettersom a) han aldri har sett det som noe seriøst, b) han har allerede "sagt fra" at han gjør seg utilgjengelig når det passer ham.

Anonymkode: 1197f...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten oppdatering!

Meldingen jeg skrev fikk han til å våkne opp litt, så nå skriver vi daglig igjen og skal sees snart. 

Angående det å bo i ulike byer, så var det kun midlertidig. Jeg flytter tilbake om to uker. Han er også ute etter noe seriøst, så det er heller ikke derfor. Jeg sa at det var helt ok om han ikke var interessert, men det insisterte han på at han er. 

Jeg blir nødt til å ta det ordentlig opp med han når vi sees igjen, fordi selv om han insisterte på å være interessert, så viste han absolutt null forståelse for at jeg reagerte... 

Så ja, alt er fint nå, men vi skal nok snakke mer sammen om dette. Vi er jo tydeligvis veldig uenige om hvor mye kontakt vi skal ha. 

Anonymkode: 8fa0e...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten oppdatering!

Meldingen jeg skrev fikk han til å våkne opp litt, så nå skriver vi daglig igjen og skal sees snart. 

Angående det å bo i ulike byer, så var det kun midlertidig. Jeg flytter tilbake om to uker. Han er også ute etter noe seriøst, så det er heller ikke derfor. Jeg sa at det var helt ok om han ikke var interessert, men det insisterte han på at han er. 

Jeg blir nødt til å ta det ordentlig opp med han når vi sees igjen, fordi selv om han insisterte på å være interessert, så viste han absolutt null forståelse for at jeg reagerte... 

Så ja, alt er fint nå, men vi skal nok snakke mer sammen om dette. Vi er jo tydeligvis veldig uenige om hvor mye kontakt vi skal ha. 

Anonymkode: 8fa0e...a3c

Omg, at du gidder. Han har garantert prøvd seg på noen, så har det ikke fungert. Da ble du plutselig bra nok igjen.

Anonymkode: 35f02...3ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...