Gå til innhold

Han har ikke svart på 10 dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr som bruker sosiale medier veldig sjeldent, noe som jeg finner ekstremt irriterende, ettersom jeg selv er litt i overkant tilgjengelig online. Han er typen som kan skru av telefonen i flere dager, la være å gå på Facebook på mange dager o.l.. Dette er altså noe han sa til meg på første date, og ikke et mønster jeg selv har observert. Nå har det gått 10 dager siden sist jeg skrev til han (i midten av en samtale vi hadde), og han har ennå ikke svart. Jeg har også skrevet en melding nr to, ettersom vi i en periode bor i ulike byer, og jeg skal til hans by i morgen. Jeg ville gjerne treffe han da, og spurte derfor om han hadde planer. Ikke noe svar. De første 7 dagene var han ikke pålogget overhodet, nok fordi han hadde to viktige deadlines, og han tar studiene ekstremt seriøst. Etter de var levert, har han vært på messenger (men vist som offline) mange ganger. Likevel har han ikke svart.

Har jeg blitt ghostet, eller overreagerer jeg? Dersom han på et tidspunkt tar kontakt/svarer, er det da innenfor å kommentere at han ikke har svart, selv om jeg vet at han hater å bruke telefon? Jeg føler virkelig at han er helt fantastisk og perfekt på alle måter, men jeg kan ikke ha det som dette i all fremtid. Derfor vurderer jeg å bare avslutte det hele, men jeg vil jo egentlig ikke det. Aner ikke hva jeg skal gjøre... Noen råd? 

Anonymkode: 8fa0e...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok antatt at jeg var ghostet, om jeg var deg. Han kan da umulig være interessert om han ikke tar kontakt på 10 dager? Forstår det er tungt å høre, men det er kanskje greit å se sannheten rett i øynene og bare komme seg videre med livet kanskje..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Glem ham, han er ikke interessert i deg.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en mann er interessert så svarer han. He’s just not that into you 

Anonymkode: bb30a...69b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er på messenger dere har kontakt, så hadde han nok sjekket hyppigere dersom han hadde vært interessert. Hadde lagt hele greia død, hadde jeg vært deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er blitt dumpet. 

Enhver normal person som skrur av telefonen for å få være i fred, slår den på igjen for å lese og gi viktige beskjeder til dama. Han ønsker nok ikke noe videre kontakt med deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er så utrolig feigt med ghosting, spesielt når man har datet en stund. Synes det sier veldig mye om en person når man heller vil såre personen enn å gjøre noe ubehagelig for seg selv.  Jeg klarer ikke å respektere menn som gjør slikt hvert fall.

Anonymkode: 4484a...0e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok dessverre takke for deg og finne deg en ny fyr.. tviler på at han er interessert hvis han ikke viser noen form for livstegn eller tar kontakt med deg..

Anonymkode: 2be33...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er blitt dumpet. For en umoden tufs som gjør det sånn

Anonymkode: fb3e6...547

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i samme situasjon selv. Ghosting er så lavmål. Har man datet og mister interessen, så sier man jo det. 

Anonymkode: f7ea6...0c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, dere. Jeg håper dere tar feil, men jeg tror nok dessverre ikke det. Jeg skrev denne meldingen til han.. Hvis han faktisk er interessert, så regner jeg med han reagerer på den i hvert fall. 

"Nei okei. Vil du ikke i det minste gi beskjed om at du ikke er interessert, istedenfor å bare ghoste meg? Det blir altså for dumt."

Lurer på om han svarer. Ellers har jeg i hvert fall gjort det jeg kan, og kan gå videre. 

Anonymkode: 8fa0e...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, dere. Jeg håper dere tar feil, men jeg tror nok dessverre ikke det. Jeg skrev denne meldingen til han.. Hvis han faktisk er interessert, så regner jeg med han reagerer på den i hvert fall. 

"Nei okei. Vil du ikke i det minste gi beskjed om at du ikke er interessert, istedenfor å bare ghoste meg? Det blir altså for dumt."

Lurer på om han svarer. Ellers har jeg i hvert fall gjort det jeg kan, og kan gå videre. 

Anonymkode: 8fa0e...a3c

Var i samme situasjon nå nylig med han jeg datet, han overså meg også plutselig. Svarte meg ikke på over en uke, selv om han var pålogget hver eneste dag. Skrev til han at om han ikke ville se meg mer er det greit, men at jeg forventet mer av hann enn at han skulle overse meg osv. Den svarte han heller ikke på, derimot gjorde han slik at jeg ikke lenger kunne se om han var pålogget på face eller ikke lenger. :fnise: Unnskyld, men jeg synes rett og slett det var utrolig patetisk gjort av han. Så selv om jeg så klart ble veldig lei meg var det på en måte greit også, for jeg vil faktisk ikke ha et forhold med en slik mann.

Anonymkode: 4484a...0e3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr som er opptatt av studier/fag at han ikke kan svare på 10 dager, har nok sosiale issues som ikke er så lett å leve med. Aspie?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som jeg ikke engang dater, men nærmere en FF. Han jobber nesten 24/7, bruker ikke sosiale medier daglig, kjent hverandre ca 1 år, ikke engang han svarer så sjelden. Pluss at blir det stille flere dager tar han alltid kontakt igjen først og når han kan. Så tror ikke du skal ha kjempe store forhåpninger her ts. 

Anonymkode: be467...d4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Horten Market skrev:

En fyr som er opptatt av studier/fag at han ikke kan svare på 10 dager, har nok sosiale issues som ikke er så lett å leve med. Aspie?

Slutt å skylde alt på asperger. De fleste jeg kjenner som har asperger skriver for mye, ikke for lite. 

Anonymkode: 84879...3b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, er du sikker på at han opplever det som at dere dater?

Anonymkode: 84879...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt lik. Har vert litt på tinder av og til etter jeg ble singel å snakket med en 5-6 forskjellige damer. Om jeg drar vekk en uke for å jobbe å skrur av tlf eller rett og slett "glemmer" tinder for jeg blir litt lei av mas kan det hende jeg bare fortsetter samtalen der jeg slapp etter en ukes tid. 

Er inneforstått med at damer fungere på en annen måte. Ei jeg hadde snakka mye med i sommer kom bort på byen å kjefta på meg for jeg hadde slutta svare (en uke jeg var offline :P). Facebook er jeg max på en gang i uken for å se om jeg har blitt invitert til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Horten Market skrev:

En fyr som er opptatt av studier/fag at han ikke kan svare på 10 dager, har nok sosiale issues som ikke er så lett å leve med. Aspie?

HVORFOR skal alle dra inn Asperger i absolutt alle situasjoner hvor mannen rett og slett er en klovn. 

Anonymkode: bb30a...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...