Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster

kaffemor

Anbefalte innlegg

Gjest Sisti
7 minutter siden, kaffemor said:

Ååh! Så utrolig typisk da! Hvordan ble været hos dere i dag? Håper værvarselet var feil! :sol::regn: 

Det ble pissregn. Mannen og mini måtte ut en tur fordi mini var veldig lei av å være inne, og etter ti minutter kom de tilbake, kliss blaute. Litt slitsom dag, ikke barebare å underholde han når man må holde seg inne. :P Føles som resten av landet har hatt fint vær i dag. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en herlig dag! Jeg synes det er helt utrolig digg når man kan være ute i timevis uten å ha ti lag med tykke klær på ungen, vår og sommer altså! :strix: 

5DPO! Åååh, jeg vil at det skal klaffe nå med en gang Kaffemor. Hvordan er formen til lille nå forresten? Har dere sluppet unna flere runder med omgangssyke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sisti skrev:

Det ble pissregn. Mannen og mini måtte ut en tur fordi mini var veldig lei av å være inne, og etter ti minutter kom de tilbake, kliss blaute. Litt slitsom dag, ikke barebare å underholde han når man må holde seg inne. :P Føles som resten av landet har hatt fint vær i dag. :glare:

Ååh så utrolig kjedelig :sukk: Håper dere får bedre vær til helgen da i det minste :kyss: 

6 timer siden, lille_frosk skrev:

Det hørtes ut som en herlig dag! Jeg synes det er helt utrolig digg når man kan være ute i timevis uten å ha ti lag med tykke klær på ungen, vår og sommer altså! :strix: 

5DPO! Åååh, jeg vil at det skal klaffe nå med en gang Kaffemor. Hvordan er formen til lille nå forresten? Har dere sluppet unna flere runder med omgangssyke?

Jaaa enig! Jeg har så lyst til å bli graviiiid! Samtidig har jeg også veldig lyst til å kose meg med prosecco på terrassen med venninner i sommer også :hoho: prøver å trøste meg med det dersom det skulle dra ut. At det er fordeler med det også :ler: 

Mini har ikke vært syk siden slutten av mars.. bank i bordet!!! Godt med en liten pause :hjerte: Er under utredning også, spent på svarene. 

6 DPO :

Nå er jeg redd kroppen min begynner med luremus opplegget sitt igjen. Jeg tørr i hvertfall ikke håpe på noe, etter å ha blitt lurt så kraftig av kroppen i januar. Men det er jo morro å være på symptomjakt også da :) Puppene mine er fortsatt ømme OG jeg har en rar følelse rett over skambeinet i tillegg til tidvise svake murringer. Den rare følelsen er litt vanskelig å beskrive, men føles ut som om noe foregår i hvertfall :ler: Håper det er reelt og ikke bare ønsketenkning :gravid: 4 dager til jeg kan begynne testingen :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene!! 

Sola er kjempe deilig. Men vanskelig å vite hvor mye/lite klær man skal kle på den lille! Har jo null erfaring! 

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mynona skrev:

Krysser fingrene!! 

Sola er kjempe deilig. Men vanskelig å vite hvor mye/lite klær man skal kle på den lille! Har jo null erfaring! 

Ååh sant du har fått din lille du :strix: Gratulerer så masse! Gikk fødselen fint? Hvordan er livet som mamma? :hjerte: 

Haha er det ikke typisk.. i det jeg skrev til lille frosk at lille har vært frisk en god stund så ringte barnehagen.. «bare» feber da, men han er rimelig slapp og veldig veldig varm stakkars :( Ligger i fanget mitt og ser på Frost nå :hjerte: 

Men! Mens vi sitter her i sofaen så fikk jeg plutselig en stikkende smerte under skambeinet/i tissen.. var ganske så vondt og kom 3-4 stikk. Begynner å håpe på festesmerter jeg nå.. men uff, tørr ikke håpe på noe .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det spennende tider!! Håper så det har klaffet 🤞🤞 murringer og ømme pupper har vært svært positivt for min del :) masse lykke til med testing snaart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, kaffemor skrev:

Ååh sant du har fått din lille du :strix: Gratulerer så masse! Gikk fødselen fint? Hvordan er livet som mamma? :hjerte: 

Haha er det ikke typisk.. i det jeg skrev til lille frosk at lille har vært frisk en god stund så ringte barnehagen.. «bare» feber da, men han er rimelig slapp og veldig veldig varm stakkars :( Ligger i fanget mitt og ser på Frost nå :hjerte: 

Men! Mens vi sitter her i sofaen så fikk jeg plutselig en stikkende smerte under skambeinet/i tissen.. var ganske så vondt og kom 3-4 stikk. Begynner å håpe på festesmerter jeg nå.. men uff, tørr ikke håpe på noe .. 

Ja, fødselen gikk fint. Hun kom 2,5 uke før termin så jeg rakk ikke noe avslappende permisjon før hun kom. Og fødsel gikk unna på 6 timer! Har ikke helt vent meg til at jeg er mamma enda :ler: men dagene går i ett med amming, bleier, soving og gulping. 

Stakars lille gutten din :( godt å ligge på mamma da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2018 den 19.19, Mynona skrev:

Ja, fødselen gikk fint. Hun kom 2,5 uke før termin så jeg rakk ikke noe avslappende permisjon før hun kom. Og fødsel gikk unna på 6 timer! Har ikke helt vent meg til at jeg er mamma enda :ler: men dagene går i ett med amming, bleier, soving og gulping. 

Stakars lille gutten din :( godt å ligge på mamma da. 

Åååh gratulerer så masse :hjerte: Den bobla er så herlig! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2018 den 18.56, blomst12 skrev:

Her er det spennende tider!! Håper så det har klaffet 🤞🤞 murringer og ømme pupper har vært svært positivt for min del :) masse lykke til med testing snaart:)

Glemte å svare deg! Beklager :( 

Håper jeg også!! Jeg har en god følelse, men tørr ikke å håpe helt enda. Eller jo.. jeg gjør egentlig det, bare prøver å dysse ned trua så jeg ikke blir så skuffet dersom det ikke er noe. 

Tok en test i dag, 9 DPO. Jaaa jeg vet det er alt for tidlig :ler: Meen jeg kan skimte en svak strek der :hjerte: Den ble litt svakere (om mulig) når testen tørket opp, men jeg tror ikke det er innbilning/ønsketenkning. Får se om det fortsatt er strek i morgen før jeg tørr å bli ordentlig glad :) For den streken er svaaak altså. Må legge godviljen til for å se den :ler::klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sisti skrev:

Omg! Du er superfruktbar du altså! :nigo: Håper streken blir sterkere i dagene fremover. 

Hehe jaa dersom det viser seg å stemme så kan man ikke si annet :ler: Men det å holde på disse graviditetene er visstnok ikke like enkelt for kroppen min :klaske: Håper det går bra denne gangen, om det nå er fra denne måneden eller litt frem i tid. Vil så gjerne slippe å miste enda en gang.. holder med 2. 

3 timer siden, blomst12 skrev:

Oi så gøy!! Er streken så sterk at du kan legge den ut her?:):):)

Neei, ikke så sterk :ler: Sier litt. Hehe! Satser på litt sterkere strek i morgen :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, lille_frosk skrev:

Åååh, KAFFEMOR! Jeg heier, jeg heier!

Takk fine du :hjerte: Grugleder meg til testing i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ i dag :( Skikkelig skuffa :( Da var det nok bare skyggestrek i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kaffemor skrev:

Negativ i dag :( Skikkelig skuffa :( Da var det nok bare skyggestrek i går. 

Det kan skje at den blir borte litt og så kommer til bake! Har troen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei:( håper det bare er en tulletest og at neste blir positiv igjen!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, håper det bare er denne enkelte testen. Da jeg fikk positiv test nå var de både negative og svakt positive om hverandre, og jeg var utrolig lite fornøyd med billigtestene. De var rett og slett ikke gode nok denne gangen. Krysser fingrene for defekt dustetest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...