FruN Skrevet 10. august 2018 #401 Del Skrevet 10. august 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. august 2018 Forfatter #402 Del Skrevet 10. august 2018 Jeg er så lettet og glad nå Fortalte den kommende storebror om det da vi kom tilbake og han ble skikkelig stolt! Først ga han magen en suss, så prøvde han å se babyen ved å titte ned kjolen min Deretter gikk han og hentet bursdagskronen sin. Han har hatt den på siden og fortalt alle bamsene sine at han skal bli storebror Jeg smelter!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. august 2018 #403 Del Skrevet 10. august 2018 Så søt 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. august 2018 #404 Del Skrevet 10. august 2018 Så søt han er 😍😍 og så fint at det var en frisk og fin bebis! Hvordan er magen nå? Har den vokst mer siden du la ut bilde, eller har den stoppet opp der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 12. august 2018 #405 Del Skrevet 12. august 2018 Her hadde det skjedd mye gratulerer med 12 uker! Håper kvalmen din gir seg snart nå. Husker min roa seg i uke 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 15. august 2018 #406 Del Skrevet 15. august 2018 Ååh, hurra for ultralyd og for stolt og glad storebror! Det er så stas det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 20. august 2018 Forfatter #407 Del Skrevet 20. august 2018 På 10.8.2018 den 15.30, FruN skrev: Så søt 😍😍😍 Ja, verdens fineste lille fyr På 10.8.2018 den 16.48, Mynona skrev: Så søt han er 😍😍 og så fint at det var en frisk og fin bebis! Hvordan er magen nå? Har den vokst mer siden du la ut bilde, eller har den stoppet opp der? Magen er svær Ser ut som om jeg er 6 mnd på vei eller noe. Får ofte kommentarer på om jeg venter tvillinger eller trillinger. Skjønner dem godt da så blir ikke fornærmet På 12.8.2018 den 8.09, murray skrev: Her hadde det skjedd mye gratulerer med 12 uker! Håper kvalmen din gir seg snart nå. Husker min roa seg i uke 14. Tusen takk! Jaa kvalmen er veldig mye bedre nå! Og det gledes Er du også gravid igjen? Eller hvordan går prøvingen? 🌹 På 15.8.2018 den 22.02, lille_frosk skrev: Ååh, hurra for ultralyd og for stolt og glad storebror! Det er så stas det! Jaaa 13+0 i dag Og magen er giga Umulig å skjule denne graviditeten noe mer, selv med vide klær så er den synlig. Så nå vet alle kollegaene mine det også! Litt skummelt når alle vet, men mest koselig Etter at jeg bikket 12 uker har jeg virkelig begynt å glede meg over denne graviditeten. Jeg har så mye å se frem til Også begynner jeg å bli veldig spent på hvem det er som gjemmer seg der inne. Min magefølelse sier jente, mens mannen tror gutt! Fortsatt en stund til vi får vite, OUL er 26 september. Får vel bare smøre oss med tålmodighet Ellers har kvalmen sluppet taket men blitt erstattet med hodepine i varierende grad. I dag er den helt overkommelig, men før helgen var jeg sengeliggende. Tenkte å ta meg en tur til kiropraktor, godt mulig handler ikke dette om graviditeten men en stiv nakke Verdt å sjekke ut i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. august 2018 Forfatter #408 Del Skrevet 27. august 2018 14+0 Jeg føler jeg går rundt i zombie modus om dagen. Fy søren, merker forskjell på denne graviditeten og da jeg var gravid med sønnen min altså! Da kunne jeg jo slappe av på sofaen fra jeg kom hjem fra jobb og til jeg la meg. Det er ikke akkurat tilfelle nå, for å si det mildt Jeg er sååå trøtt. Hele tiden. Tenker ikke på noe annet enn å få sove når jeg er på jobb, og når jeg konmer hjem er jeg helt desperat. Har måttet sitte på med en kollega til og fra jobb i det siste, da det rett og slett ikke er forsvarlig å kjøre bil fordi jeg er så sykt trøtt. Men pleier ikke denne trøttheten å gi seg i 2.trimester? Håper det Greit nok at jeg jobber 100%, men jeg yter overhodet ikke 100% på jobb... uff skammer meg over hvor lite effektiv jeg er på jobb fortiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 3. september 2018 Forfatter #409 Del Skrevet 3. september 2018 15 uker Bekkenet er mye bedre og jeg har begynt å kjenne noe som jeg tror kan være lille bebis 😍 Begynner å telle ned dagene til OUL i slutten av september, veldig spent på hvem som gjemmer seg der inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 3. september 2018 #410 Del Skrevet 3. september 2018 Så godt at bekkenet er bedre! Og enda bedre med bevegelse Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 3. september 2018 Forfatter #411 Del Skrevet 3. september 2018 Ja jeg nyter virkelig hver dag som mobil altså ååh jeg også har jentefølelse faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 4. september 2018 #412 Del Skrevet 4. september 2018 Jeg tipper også Så bra at bekkenet er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. september 2018 #413 Del Skrevet 4. september 2018 Jeg tipper også jente. Bare siden dere har gutt fra før En av hver er så kjekt viker det som for meg. Jeg synes ditt svangerskap går så fort Mye fortere enn mitt.. Men det synes man vel alltid om andres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 11. september 2018 Forfatter #414 Del Skrevet 11. september 2018 Så gøy at dere vil gjette Lagde en liten tippeliste nå Veldig spent på å se hvem som gjemmer seg der inne Tippeliste: Kaffemor Lillemy1989 Diamant20 Mynona Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 11. september 2018 Forfatter #415 Del Skrevet 11. september 2018 16+0 Har kjent mer og mer bevegelse, men fortsatt ikke hver dag. I helgen kom et skikkelig spark 😍 Hadde også min første kynner i helgen! Ellers er formen dårlig dessverre. Plages med voldsom migrene, vondt hver dag og med kraftige anfall flere ganger i uka. Ikke vært på jobb siden forrige oppdatering her noe som tærer på psyken også. Håper virkelig migrenen gir seg snart! Ble nesten litt bekymret for svangerskapsforgiftning, men i følge mr.google så er det litt tidlig å eventuelt få det. Er visst noe som man først kan få etter uke 20. Heldigvis! Hadde vært forferdelig å få det såå tidlig i et svangerskap. Skal til lege denne uken, så får se hva hun sier. Håper hun har en vidunderkur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 13. september 2018 Forfatter #416 Del Skrevet 13. september 2018 I dag er det bare to uker til OUL Bare og bare da men.. føles ut som en evighet når man er så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. september 2018 Forfatter #417 Del Skrevet 17. september 2018 17+0 i dag Formen er litt bedre heldigvis, men jeg jobber redusert. Håper det kan bidra til at jeg klarer å jobbe frem til permisjon Lov å håpe i hvertfall 10 dager til OUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. september 2018 #418 Del Skrevet 27. september 2018 Hei Kaffemor! Så leit at du sliter sånn med migrene, det høres fryktelig ut! Hva sier legen? Og - har du vært på oul i dag eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. september 2018 Forfatter #419 Del Skrevet 27. september 2018 3 timer siden, lille_frosk skrev: Hei Kaffemor! Så leit at du sliter sånn med migrene, det høres fryktelig ut! Hva sier legen? Og - har du vært på oul i dag eller?? Så hyggelig at du titter innom denne totalt døde dagboken Jaa vært på OUL i dag, det kommer en liten jente veldig stas!! Migrenen er litt bedre nå som jeg jobber redusert heldigvis, skal til legen igjen til uken, håper jeg får forlenget, men hun er litt streng på sykemelding hun legen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. september 2018 #420 Del Skrevet 27. september 2018 Åååh, en liten jente, så koselig! Så fint med en av hver!! Jeg føler at alle termingruppene på fb har «ødelagt» litt for dagbøkene her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå