Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster

kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 14.7.2018 den 9.34, Pyntestøv skrev:

Done like Donkey Kong! Haha. Trives med to, så bare snikleser litt nå og da 😄 Alt er fint. Eldste er fem og yngste er to, de leker og trives sammen og livet har landet på mange måter. Det er godt :) 

Det skjønner jeg! Er veldig fint med to stykker. Høres bra ut at de trives så godt sammen, blir samme aldersforskjell mellom mine også :) 

På 18.7.2018 den 20.20, Pyntestøv skrev:

Var på feiretur nå med et vennepar hvor minste er like gammel som min eldste og de satt med hver sin bok og tok livet med ro (mens jeg løp rundt etter en vilter toåring). Og da tenkte jeg - dit vil jeg, haha. Mye vil ha mer:hoho: 

Omg, det hørtes helt sjukt digg ut!! (Det med bøkene, ikke å løpe rundt etter vilter toåring, det gjør jeg hver dag :hoho: ) 

På 19.7.2018 den 12.23, lille_frosk skrev:

:hoho:Det ser jeg for meg du! Disse toåringene kan ta knekken på

hvem som helst i varmen :ler:

Sorry for kupping av dagboken Kaffemor!

Litt kupping er alltid lov og koselig!! 

På 26.7.2018 den 0.16, Poppsilopp skrev:

Gratulerer så mye Kaffemor! :strix: Så kjekt å lese!! :hjerte:

Med tre barn på under 2,5 år så skjønner jeg dere godt @lille_frosk og @Pyntestøv :hoho:

Tusen takk Poppsi :hjerte: Hvordan er det med deg? Klarer du å holde hodet over vannet? :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 10 uker! 

Og jeg er så kvaaaaaaaalm. 

Klikker snart jeg altså. Orker ikke mer. Om dette varer stort lengre er jeg redd det ikke blir 3 barn slik planen opprinnelig var, for dette orker jeg ikke igjen... :( Varmen spiller også en rolle inn her og gjør det hele litt uutholdelig. Håper håper håper denne kvalmen gir seg snart slik at jeg blir litt mer menneskelig igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kaffemor skrev:

Straks 10 uker! 

Og jeg er så kvaaaaaaaalm. 

Klikker snart jeg altså. Orker ikke mer. Om dette varer stort lengre er jeg redd det ikke blir 3 barn slik planen opprinnelig var, for dette orker jeg ikke igjen... :( Varmen spiller også en rolle inn her og gjør det hele litt uutholdelig. Håper håper håper denne kvalmen gir seg snart slik at jeg blir litt mer menneskelig igjen! 

Huff!! Den kvalmen er så ille!! Jeg var og ulidelig kvalm denne ganga,men det hjalp med postafen. Da ble det litt mer levelig.  Jeg kasta forøvrig ikke opp da, gjør du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 11.50, blomst12 skrev:

Huff!! Den kvalmen er så ille!! Jeg var og ulidelig kvalm denne ganga,men det hjalp med postafen. Da ble det litt mer levelig.  Jeg kasta forøvrig ikke opp da, gjør du? 

Har også fått postafen, hjelper heldigvis litt! I går tok jeg pillen på kvelden i stedenfor på morgningen og det hjalp. Har omtrent ikke sovet i det siste for våkner på natten og er ulidelig kvalm og tørr ikke bevege meg i frykt for å kaste opp. I natt våknet jeg- men var ikke kvalm :strix: Så tar nok en pille i kveld også! 

Jeg kaster heller ikke opp. Men det er fordi jeg virkelig gjør alt jeg kan for å holde det inne. Verste jeg vet er å kaste opp, så jeg holder meg nok for mye. Hadde sikkert vært bedre å kaste opp litt :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kvalmen er så FORFERDELIG!!! Og når man ikke kan ligge rett ut konstant pga toåringer som raser rundt ... Det hjelper ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vil bare følge med her😀 

Kjedelig med kvalme!! Får håpe det gir seg snart😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lille_frosk skrev:

Uff, kvalmen er så FORFERDELIG!!! Og når man ikke kan ligge rett ut konstant pga toåringer som raser rundt ... Det hjelper ikke. 

Jaaaa :spy: Bittelitt bedre i dag!! Krysser fingrene! Er kvalmen din endelig over eller? 

35 minutter siden, bondekone skrev:

Hei vil bare følge med her😀 

Kjedelig med kvalme!! Får håpe det gir seg snart😉

Så hyggelig! Velkommen skal du være :hoppe: 

Skulle kjøpe ny pakke med postafen i dag. Og på grunn av kjip dame på apoteket ble jeg veldig usikker på om jeg skal fortsette å ta de :( Hun var nemlig veldig opptatt av å poengtere flere ganger at tablettene kun måtte taes dersom det absolutt var nødvendig - men helst ikke :( Og da blir jeg litt sånn :forvirra:.. er de ikke trygge for gravide da eller? Og hva er absolutt nødvendig? Jeg DØR jo ikke uten de, men de hjelper absolutt for å få vekk kvalmen på natten nå. Etter at jeg begynte å ta de på kvelden og ikke morgningen har jeg en helt annen effekt. Men nå vet jeg ikke om jeg tørr allikavel :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt ta de!! Jeg finner ikke siden i farta men fant ut via relis at det er helt ok:) jeg tok det fra uke 6 til 13-14. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt de! Brukte det i andre svangerskapet mitt og hadde faktisk ikke fungert uten. Å være så kvalm og elendig var helt uaktuelt når jeg hadde en til å ta meg av. Skulle ønske jeg prøvde de når jeg gikk med nr en og var i mye verre form. Postafen er ofte førstevalg hos leger når de anbefaler kvalmestillende til gravide, også ifølge relis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kaffemor skrev:

Jaaaa :spy: Bittelitt bedre i dag!! Krysser fingrene! Er kvalmen din endelig over eller? 

Skulle kjøpe ny pakke med postafen i dag. Og på grunn av kjip dame på apoteket ble jeg veldig usikker på om jeg skal fortsette å ta de :( Hun var nemlig veldig opptatt av å poengtere flere ganger at tablettene kun måtte taes dersom det absolutt var nødvendig - men helst ikke :( Og da blir jeg litt sånn :forvirra:.. er de ikke trygge for gravide da eller? Og hva er absolutt nødvendig? Jeg DØR jo ikke uten de, men de hjelper absolutt for å få vekk kvalmen på natten nå. Etter at jeg begynte å ta de på kvelden og ikke morgningen har jeg en helt annen effekt. Men nå vet jeg ikke om jeg tørr allikavel :( 

Ja, jeg er mye bedre. Det snudde vel sånn endelig rundt uke 17-18 tror jeg. Dobbeltsjekk med relis, pakningsvedlegg og apotekansatte er ofte litt vel negativt innstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet og fant ut det samme som dere sier. Var vel den apoteksansatte som var litt i overkant forsiktig og moraliserende 😕 Håper jeg snart slipper å ta de, men enn så lenge gjør de at jeg fungerer sånn nogenlunde normalt dersom jeg tar en pille før jeg legger meg på kvelden. 

1 uke og 2 dager igjen til ultralyd!! Jeg er så spent :bond: Håper alt står bra til :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 uker i dag i følge menstermin :strix: og 11+4 i følge tidlig UL. Ultralyd i morgen :bond: Jeg er så speeeeent!! Håper alt er bra med lille frø!! Og spent på hvor langt hun mener jeg er på vei! Skal bli godt å kunne fortelle folk det nå :) Har jo så stor mage, begynner å bli gæren av å gå med store telt :ler: 

Kvalmen er heldigvis betraktelig bedre, men null energi. Strever med å orke å gjøre noe særlig etter jobb, blir mye sofatid... men det jeg har gir jeg til sønnen min, også priser jeg meg lykkelig over å ha en samboer som fikser alt ellers i huset :hjerte: Fine mannen min! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk dere! :hjerte: 

Frisk og fin liten bebis i magen 😍 :strix: Helt lik måling som sist så er 11+5 i dag :hjerte: 

Wiiii! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...