Gå til innhold

Hvem har gjort kosmetiske inngrep?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Christy89 skrev:

Kendall ser ut som henne selv, men Kylie ser ut som en helt annen jente! Alt er forandret på henne. Joda, man forandrer seg litt når man blir eldre. (Jeg ser ikke helt lik ut som jeg gjorde da jeg var 16) men man ser på bilder at det er meg. 

Er det ikke slik at når man bruker Botox og fillers jevnlig over lang tid, så blir huden slapp og man må fylle på for å ikke ha slapp hud? Kylie har holdt på siden hun var 17!! Tenk hvordan hun blir seende ut om 10 år. 

Kylie ser ut som en helt annen person ja og i Norge har vi Isabell Raad som ser ut som en annen person enn hun gjorde for bare et par år siden. Sykt at noen drar det SÅ langt at de ikke er til å kjenne igjen, må være noe alvorlig galt med de psykisk og det er trist..

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Bottega skrev:

Veldig teit å sammenligne bilder fra da hun var under 15 år! Det er jo i den alderen man forandrer seg aller mest.

Si det til nettstedet! Hvis du ser på bildene, alle bildene, ser du at det er både nye og gamle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, orfeus skrev:

Si det til nettstedet! Hvis du ser på bildene, alle bildene, ser du at det er både nye og gamle. 

Og de fra nyere tider ser ikke spesielt fikset ut. Ja, hun har fikset leppene, men ikke overdrevet ala Lisa Rinna for eksempel. De første bildene der er fra hun var kanskje 14-16 år og nå er hun 22. Så klart forandrer utseendet seg. Men en total makeover har hun ikke operert seg til, det har gått med årene. Hun er en nydelig jente, og en av de peneste i Kardashian/Jenner familien. Er bare hun og Kourtney som ligner på seg selv hvis du skjønner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bottega skrev:

Og de fra nyere tider ser ikke spesielt fikset ut. Ja, hun har fikset leppene, men ikke overdrevet ala Lisa Rinna for eksempel. De første bildene der er fra hun var kanskje 14-16 år og nå er hun 22. Så klart forandrer utseendet seg. Men en total makeover har hun ikke operert seg til, det har gått med årene. Hun er en nydelig jente, og en av de peneste i Kardashian/Jenner familien. Er bare hun og Kourtney som ligner på seg selv hvis du skjønner.

Helt enig i at det er pent utført og forsiktig, sammenlignet med de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bottega skrev:

SÅ ille er ikke leppene

Jo. Meget. Ser ikke ut i måneskinn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, orfeus skrev:

https://beautyeditor.ca/2016/05/16/kendall-jenner-before-and-after

Jeg ønsker ikke dra denne diskusjonen noe lengre, men hvis jeg skal si noe positivt om Kendalls transformering må det være at det ikke er overdrevet. Hun er også så ung at hun unngår å se hoven og sprengt ut på grunn av botox og fillers.

Det er definitivt de på 35 - 40 ++++ som lett blir deformerte og «oppblåste» av slike injeksjoner, og da ser de ikke så freshe ut som de tror, men altså heller litt syke, slik man blir om man er solbrent, har drukket for mye alkohol over tid, har nyresvikt eller hjertefeil. 

 

9 timer siden, Anonym2467 skrev:

Akkurat! Kendall har ikke overdrevet noe og at noen sier at "hun ser ikke ut" blir helt feil. At de 35+ kan overdrive er det ingen tvil om. Jeg har til gode å se noen som ser bedre ut etter å ha fikset på mye i den alderen. Jennifer Lopez synes jeg ser smashing ut, men hun har vel gjort minimalt og derfor ser det bra ut.

Bildene i den artikkelen er tatt før de siste "inngrepene" hennes og der så hun jo faktisk ikke så ille ut. Artikkelen kom ut i mai i fjor. Vi snakker om hvordan hun ser ut NÅ, altså på Golden Globe Awards. Nå ser hun, i mine øyne, direkte harry ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ja, det er de unge som faktisk kan gjøre det uten at det ser for fake ut! Men klarer de å stoppe senere? Neppe! Også er det noe rart med at alle higer etter samme look. Er så jeg nesten synes synd på de som har naturlig store flotte lepper, for ingen tror jo at det er naturlig.

Det er ikke så synd på oss, for du ser hva som er naturlig og hva som ikke er det. Forstørrede lepper ser merkelige ut, huden rundt leppene, spesielt over leppene, hovner ofte opp. Men det er rart det der, de som fyller opp leppene, blir helt blind og ser ikke hva alle andre ser. Også presterer de ofte å si at ingen ser forskjell, tror du folk har så lite sosiale antenner at de kommenterer slikt? Og hvis noen spør om leppene deres ser naturlig ut, kommer ikke jeg til å svare noe negativt da vedkommende som har fylt opp leppene allerede har komplekser med utseendet sitt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Paperwall skrev:

 

Bildene i den artikkelen er tatt før de siste "inngrepene" hennes og der så hun jo faktisk ikke så ille ut. Artikkelen kom ut i mai i fjor. Vi snakker om hvordan hun ser ut NÅ, altså på Golden Globe Awards. Nå ser hun, i mine øyne, direkte harry ut. 

Sorry, det lå bilder i tråden fra GG, derfor syntes jeg ikke det var nødvendig å kjøre dobbelt opp. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Paperwall skrev:

Det er ikke så synd på oss, for du ser hva som er naturlig og hva som ikke er det. Forstørrede lepper ser merkelige ut, huden rundt leppene, spesielt over leppene, hovner ofte opp. Men det er rart det der, de som fyller opp leppene, blir helt blind og ser ikke hva alle andre ser. Også presterer de ofte å si at ingen ser forskjell, tror du folk har så lite sosiale antenner at de kommenterer slikt? Og hvis noen spør om leppene deres ser naturlig ut, kommer ikke jeg til å svare noe negativt da vedkommende som har fylt opp leppene allerede har komplekser med utseendet sitt. 

Det er ikke hovent rundt leppene, det er filler som forårsaker det. Det legges mye filler i selve leppekanten og utenfor leppekanten i tillegg til selve leppa.  Hvorfor aner jeg ikke, for det er jo ofte kanten rundt leppa som får det til å se fake ut.  Konklusjonen min er at mange VIL at leppene skal se fake ut. Det må være en form for et bizzart statusobjekt.  "Se jeg har så mye penger at jeg har betalt tusenvis av kroner for at hele kjeften min skal se hoven ut, ja helst så det ser ut som om jeg har fått meg en på tygga. Vakkert?"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit at Kendall skal få SÅ mye pes for huden sin. Hun hadde litt kviser i kinna, men so what? Hun blir slaktet i media. Tøft at hun faktisk tør å stille opp på bilder når hunden ikke er perfekt 

Hun er en veldig pen jente og hun hadde ikke trengt å fikse på leppene, men hun er enda pen. Lavmål at noen sier "hun ser ikke ut" Really?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Paperwall skrev:

Det er ikke så synd på oss, for du ser hva som er naturlig og hva som ikke er det. Forstørrede lepper ser merkelige ut, huden rundt leppene, spesielt over leppene, hovner ofte opp. Men det er rart det der, de som fyller opp leppene, blir helt blind og ser ikke hva alle andre ser. Også presterer de ofte å si at ingen ser forskjell, tror du folk har så lite sosiale antenner at de kommenterer slikt? Og hvis noen spør om leppene deres ser naturlig ut, kommer ikke jeg til å svare noe negativt da vedkommende som har fylt opp leppene allerede har komplekser med utseendet sitt. 

Jeg har en venninne som har fått spørsmålet fra andre damer noen ganger. Og de ser ikke fake ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Paperwall skrev:

Det er ikke så synd på oss, for du ser hva som er naturlig og hva som ikke er det. Forstørrede lepper ser merkelige ut, huden rundt leppene, spesielt over leppene, hovner ofte opp. Men det er rart det der, de som fyller opp leppene, blir helt blind og ser ikke hva alle andre ser. Også presterer de ofte å si at ingen ser forskjell, tror du folk har så lite sosiale antenner at de kommenterer slikt? Og hvis noen spør om leppene deres ser naturlig ut, kommer ikke jeg til å svare noe negativt da vedkommende som har fylt opp leppene allerede har komplekser med utseendet sitt. 

Dersom det er noen nært deg som spør og du ikke sier sannheten er du en dårlig venn/venninne. Mange går rundt og ser dumme ut nettopp fordi andre ikke sier ifra.. Og man kan fint ta fillers uten å ha komplekser for eget utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindmo sa det så fint med falske vipper. Det er jo som å sette brede felger på en fiat. Det ser ikke ut. Beklager dere vippefine; nei det er stygt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LeilaS skrev:

Teit at Kendall skal få SÅ mye pes for huden sin. Hun hadde litt kviser i kinna, men so what? Hun blir slaktet i media. Tøft at hun faktisk tør å stille opp på bilder når hunden ikke er perfekt 

Hun er en veldig pen jente og hun hadde ikke trengt å fikse på leppene, men hun er enda pen. Lavmål at noen sier "hun ser ikke ut" Really?

Ja tøft av henne men samtidig har hun postet et bilde på Instagram hvor huden er helt perfekt(retusjert) og det synes jeg er feigt..

Hun har nok fylt på leppene fordi det er "trendy", ikke pga komplekser. Hun ser veldig bra ut både med og uten fillers. Det fine med fillers er jo at det ikke er permanent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Xstrella skrev:

Lindmo sa det så fint med falske vipper. Det er jo som å sette brede felger på en fiat. Det ser ikke ut. Beklager dere vippefine; nei det er stygt. 

De som ikke overdriver kan det faktisk se fint ut på.  Men mange velger "11 kr pr par kinavipper fra ebay" stilen.  Og den er jo ikke fin på noen.  (selv om mange eeeeelske den) Lyser falske vipper lange vei.  Hvem er det som vil se ut som en transvesitt 24/7?

Jeg kjenner jenter som har hatt et fint resultat, men de hadde som sagt vært forsiktige både med tykkelse og lengde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym2467 skrev:

Ja tøft av henne men samtidig har hun postet et bilde på Instagram hvor huden er helt perfekt(retusjert) og det synes jeg er feigt..

Hun har nok fylt på leppene fordi det er "trendy", ikke pga komplekser. Hun ser veldig bra ut både med og uten fillers. Det fine med fillers er jo at det ikke er permanent.

Det som er det tristeste er at hun nå ser helt mainstream ut og som ALLE andre unge hollywodkvinner.  Ser snart ikke forskjell på de lengre.  Hva skjedde med særpreg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler denne tråden om Kardashians som ikke er kjent for annet enn kirurgiske inngrep med et godt managementbyrå i ryggen, eller handler denne tråden om alle de andre med mislykkede inngrep og lignende? Om hvor vellykket/mislykket inngrepet og hvem som har gjennomgått dem?
Blir litt i tvil om trådens retning og intensjon.

Endret av Cavatina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Synnøve Skarbø er rimelig stram i hele fjeset. Helt fylt opp opp til øynene så det holder. Så trist!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...