Gå til innhold

Hvem har gjort kosmetiske inngrep?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Professor Orm skrev:

Hun har alltid hatt pene store lepper, men det en del lurer på er om hun faktisk i sin tid forminsket (!) dem litt.

 

Når jeg ser på før og etter bilder, så ser leppene mindre ut nå. Men hun har jo fyldige lepper fra naturens side. Hadde egentlig ikke trengt å forstørre de

Tråden burde heller hete "hvem har ikke gjort kosmetiske inngrep?" De fleste kjendiser har fikset på noe. Søker man opp "celebirty nosejob" så er det sykt mange som har fikset på nesen. Nesten alle

Endret av Christy89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Peonjenta skrev:

Jepp, da er det helt like alle sammen..  Det var på ingen måte fint og SÅ overdrevet ut  og hun var selvfølgelig mye finere med normale lepper, det er alle.  Det som stakk seg virkelig ut var hvordan huden hennes så ut.  :hakeslepp:  Er det bare meg eller er det litt bizart at alle vil ligne søstra Kim?     Hun må jo begynne å lure på om søstrene er gærne. 

Jeg har ALDRI skjønt greia med Kim K. At så mange vil se ut som henne. Vil ha kroppen hennes og ligne i utseende. What? :huh:Synes ikke hun er all that. Hun er ganske lav og har DEN svære falske ræva. Pluss helt overoperert i ansiktet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo eldre de blir, jo verre blir de seende ut. Ta Janice Dickenson. Nydelig i sine glansdager (spesielt på 70 tallet. Wow) men ser ikke ut lengere. Hun har gjort så mye med ansiktet at jeg har ikke ord!

Prescilla (eller hvordan man skriver det) Presley var nydelig i sine glansdager, men ødelagt av kosmetikk inngrep og kirurgi. Trist

Angående Kendall, så håper jeg IKKE hun ender opp som mora og søsterene. Hun er naturlig pen og trenger ikke å fikse på noe. Hun er den peneste av de synes jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Kendall passet ikke de leppene!

Jeg synes øynene henne drukner nå fordi fokuset blir på leppene. Hun var så utrolig vakker før, nettopp pga øyepartiet hennes! 

 :frkk:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mippi skrev:

Oj! Kendall passet ikke de leppene!

Jeg synes øynene henne drukner nå fordi fokuset blir på leppene. Hun var så utrolig vakker før, nettopp pga øyepartiet hennes! 

 :frkk:

Enig. Hun er veldig pen, men hun passet ikke de leppene. Hun blir vel sikkert påvirket av Kim og Co.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp

Et kjapt søk på "celebrities before and after" viser at verden virkelig er gal! 

To som jeg synes har tjent mye på operasjonene er Tom Cruise og Nicole Kidman. De var ikke i nærheten av nivået på skalaen de er i dag. Ellers er det veldig mange som etter min mening har mer eller mindre ødelagt utseende sitt!

Ellers synes jeg Kylie Jenner har blitt veldig forandret, og veldig lik Kim. Men det er kanskje ikke så rart i og med at det er noe søskenlikhet + at de har gjort de samme operasjonene. Men for Kylie må det være rart å tenke på at f.eks leppa hennes egentlig er helt annerledes - virkelig smal. Og da kommer jeg på Sophie Elise som har ganske lik lepper i utg.punktet.

La hundene pule, det er ikke mine ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom til å tenke på Sophie Elise. Jenta er bare 23 (!) og lurer på hvordan hun kommer til å se ut når hun er i 40 årene :hakeslepp: Synd å si det, men hun har ødelagt eget utseende. Hun har blitt helt blind på eget utseende og ser ikke selv hvor ille det har blitt :(

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Christy89 skrev:

Jeg har ALDRI skjønt greia med Kim K. At så mange vil se ut som henne. Vil ha kroppen hennes og ligne i utseende. What? :huh:Synes ikke hun er all that. Hun er ganske lav og har DEN svære falske ræva. Pluss helt overoperert i ansiktet. 

Synes Kim er utrolig vakker i ansiktet. Eneste jeg er enig i, er rumpen hennes. Den er overoperert og passer virkelig ikke til kroppen hennes. Lårene er alt for tynne for den rumpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
1 time siden, Pissmaur skrev:

Å fy faen. Sjekk Renee Zellweger before and after på google. Ser ut som en helt annen person.

Ja, hun er blitt en helt annen. Vet ikke hva hun har gjort med øynene, men hun har mistet et flott og sjarmerende særtrekk. Får bare håpe at hun selv er fornøyd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Renées forsvar, det kan hende øyelokkene ble såpass tunge at det begynte å påvirke synet, det skjer hos enkelte med tunge øyelokk etter hvert som de blir eldre. Men om det var av kosmetiske årsaker synes jeg selvfølgelig ikke hun burde ha gjort det. Nei vet dere hva, jeg synes Kim K begynner å se litt skummel ut i ansiktet. Kan nevne haugevis av kjendiser jeg mener er vakrere enn henne og skjønner heller ikke helt fascinasjonen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronning Silvia av Sverige tror jeg har gjort noen kosmetiske inngrep..Veldig trist egentlig.

Lara Flynn Boyle og Pricilla Presley har også gjort noen inngrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bella Hadid og søsteren til Miley Cirus må ha gjort noe. Ashley Simpson fikset nesen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Merlin?

Colin Morgan hadde utstående ører før. Han har fikset dem.

gallery-1470062913-colin-morgan.jpg

Og Bradley James har tatt en nosejob.

Bradley-bradley-james-24330930-322-500.jUxmP89o.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aron Carton har vel innrømmet å fikset på ting. Husker ikke hva

Brett Michaels er blitt ganske stram i maske i løpet åra. For å ikke snakke om han Mickey Rourke :haar: Han er født i 52 og sammen med en Babe på 30. Yikes.

Kim K er så stram i maska at hun nesten ser skummel ut. Hun er 37 og har ikke antydning til en linje i ansikte. Hva har hun ikke gjort liksom?

Shit, har dere sett Latoya Jackson? Jeg mener.... :sjokk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...