Gå til innhold

Hvem har gjort kosmetiske inngrep?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Honey Dew skrev:

Tror disse kjendisene har penger nok til å betale for slike operasjoner selv

Jeg tenker unge jenter som ser opp til dem. Fra 12 års alder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kendall var nydelig før ja. Naturlig vakker uten sminke. Hva er de store leppene gode for egentlig? De ser jo ikke ut om noen år. Google Lisa Rinna. Å huttetu.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo bli litt smågale av å se en fremmed i speilet ... Det er jeg sikker på. De  er forelsket i seg selv, bare se på hvordan de norske rosabloggerne ser på seg selv når de tar selfier. Det er ganske skremmende å observere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg synes er aller mest trist er at det virker som det å være ekte ikke har særlig verdi lengre. Jeg synes faktisk begge søstrene var penest på før-bildene. Nettopp fordi de var ekte.

 

Endret av Professor Orm
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vondt av unge jenter som higer etter et unaturlig skjønnhetsideal! Jeg synes oppblåste lepper og botox fjerner enhver sjarm! Jeg har riktig nok EN venninne som ser bra ut med litt botox, men det er fordi hun er i trettiårene og egentlig ikke trengte det. De som er over 40 ser det ikke bra ut på, jo eldre huden blir jo verre ser den glatte panna ut i kontrast!

Og jeg kjenner INGEN som ser bra ut med greier i leppene, det er bare trist! De tror det selv, da!

Akkurat som @Citronella skal jeg eldes naturlig og bli gammel og vakker med de skavanker jeg har. Flere burde vurdere det som et alternativ. Bruk pengene deres på klær, hår og trening, spesielt det siste, hvis dere vil se bra ut!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
38 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg får så vondt av unge jenter som higer etter et unaturlig skjønnhetsideal! Jeg synes oppblåste lepper og botox fjerner enhver sjarm! Jeg har riktig nok EN venninne som ser bra ut med litt botox, men det er fordi hun er i trettiårene og egentlig ikke trengte det. De som er over 40 ser det ikke bra ut på, jo eldre huden blir jo verre ser den glatte panna ut i kontrast!

Og jeg kjenner INGEN som ser bra ut med greier i leppene, det er bare trist! De tror det selv, da!

Akkurat som @Citronella skal jeg eldes naturlig og bli gammel og vakker med de skavanker jeg har. Flere burde vurdere det som et alternativ. Bruk pengene deres på klær, hår og trening, spesielt det siste, hvis dere vil se bra ut!

Og vin, fallskjermhopp, eller andre aktiviteter som gjør at at du koser deg og utfordrer deg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg får så vondt av unge jenter som higer etter et unaturlig skjønnhetsideal! Jeg synes oppblåste lepper og botox fjerner enhver sjarm! Jeg har riktig nok EN venninne som ser bra ut med litt botox, men det er fordi hun er i trettiårene og egentlig ikke trengte det. De som er over 40 ser det ikke bra ut på, jo eldre huden blir jo verre ser den glatte panna ut i kontrast!

Og jeg kjenner INGEN som ser bra ut med greier i leppene, det er bare trist! De tror det selv, da!

Akkurat som @Citronella skal jeg eldes naturlig og bli gammel og vakker med de skavanker jeg har. Flere burde vurdere det som et alternativ. Bruk pengene deres på klær, hår og trening, spesielt det siste, hvis dere vil se bra ut!

Så du mener 40 åringer har så mye rynker? 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Så du mener 40 åringer har så mye rynker? 😂 

Neida, jeg er 43 og har veldig lite linjer, men jeg synes altså det bare er de med ung hud som kommer unna med å ta f eks sinnarynken. Og selv om jeg har gode gener og lite rynker er jeg ikke 20 lenger, huden forandrer seg. Og JEG synes ikke det er pent med voksen hud og glatt panne. Det er ikke vakkert, rett og slett. Og fylte lepper ser bare dumt ut, alle disse tingene lyser dårlig selvtillitt og det er usjarmerende å fronte sånt. 

Nei, folk må slutte å se seg selv i speilet med lupe og heller gjøre som Cintronella sier: lev og ufordre deg selv! Mestringsfølelser trumfer stive ansikter når som helst! 

Jeg har ikke noe imot operasjoner når folk har store komplekser for ting, men naturlig forfall kan man ikke ha komplekser for! Vi eldes om vi vil eller ei! Det er bare å gi opp kampen om å vinne mot tiden og nyte mer!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Neida, jeg er 43 og har veldig lite linjer, men jeg synes altså det bare er de med ung hud som kommer unna med å ta f eks sinnarynken. Og selv om jeg har gode gener og lite rynker er jeg ikke 20 lenger, huden forandrer seg. Og JEG synes ikke det er pent med voksen hud og glatt panne. Det er ikke vakkert, rett og slett. Og fylte lepper ser bare dumt ut, alle disse tingene lyser dårlig selvtillitt og det er usjarmerende å fronte sånt. 

Nei, folk må slutte å se seg selv i speilet med lupe og heller gjøre som Cintronella sier: lev og ufordre deg selv! Mestringsfølelser trumfer stive ansikter når som helst! 

Jeg har ikke noe imot operasjoner når folk har store komplekser for ting, men naturlig forfall kan man ikke ha komplekser for! Vi eldes om vi vil eller ei! Det er bare å gi opp kampen om å vinne mot tiden og nyte mer!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
6 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Neida, jeg er 43 og har veldig lite linjer, men jeg synes altså det bare er de med ung hud som kommer unna med å ta f eks sinnarynken. Og selv om jeg har gode gener og lite rynker er jeg ikke 20 lenger, huden forandrer seg. Og JEG synes ikke det er pent med voksen hud og glatt panne. Det er ikke vakkert, rett og slett. Og fylte lepper ser bare dumt ut, alle disse tingene lyser dårlig selvtillitt og det er usjarmerende å fronte sånt. 

Nei, folk må slutte å se seg selv i speilet med lupe og heller gjøre som Cintronella sier: lev og ufordre deg selv! Mestringsfølelser trumfer stive ansikter når som helst! 

Jeg har ikke noe imot operasjoner når folk har store komplekser for ting, men naturlig forfall kan man ikke ha komplekser for! Vi eldes om vi vil eller ei! Det er bare å gi opp kampen om å vinne mot tiden og nyte mer!

Guri land nydlig svar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at det blir så normalisert med botox/filler-looken. Jeg så en b-kjendis med skikkelige dype linjer i pannen og tok meg i å tenke «rart hun ikke gjør noe m de). Uff.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere, Kendall ser faktisk direkte harry ut med de leppene. Men det er tydeligvis looken enkelte går for.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kendall ser ut som henne selv, men Kylie ser ut som en helt annen jente! Alt er forandret på henne. Joda, man forandrer seg litt når man blir eldre. (Jeg ser ikke helt lik ut som jeg gjorde da jeg var 16) men man ser på bilder at det er meg. 

Er det ikke slik at når man bruker Botox og fillers jevnlig over lang tid, så blir huden slapp og man må fylle på for å ikke ha slapp hud? Kylie har holdt på siden hun var 17!! Tenk hvordan hun blir seende ut om 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Hun ligner seg selv. Man må også huske når man sammenligner 2 bilder at sminken har mye å si, vinkel + det er aldersforskjell på bildene. Kylie på den andre siden ligner ikke på seg selv..

https://beautyeditor.ca/2016/05/16/kendall-jenner-before-and-after

Jeg ønsker ikke dra denne diskusjonen noe lengre, men hvis jeg skal si noe positivt om Kendalls transformering må det være at det ikke er overdrevet. Hun er også så ung at hun unngår å se hoven og sprengt ut på grunn av botox og fillers.

Det er definitivt de på 35 - 40 ++++ som lett blir deformerte og «oppblåste» av slike injeksjoner, og da ser de ikke så freshe ut som de tror, men altså heller litt syke, slik man blir om man er solbrent, har drukket for mye alkohol over tid, har nyresvikt eller hjertefeil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus skrev:

https://beautyeditor.ca/2016/05/16/kendall-jenner-before-and-after

Jeg ønsker ikke dra denne diskusjonen noe lengre, men hvis jeg skal si noe positivt om Kendalls transformering må det være at det ikke er overdrevet. Hun er også så ung at hun unngår å se hoven og sprengt ut på grunn av botox og fillers.

Det er definitivt de på 35 - 40 ++++ som lett blir deformerte og «oppblåste» av slike injeksjoner, og da ser de ikke så freshe ut som de tror, men altså heller litt syke, slik man blir om man er solbrent, har drukket for mye alkohol over tid, har nyresvikt eller hjertefeil. 

Akkurat! Kendall har ikke overdrevet noe og at noen sier at "hun ser ikke ut" blir helt feil. At de 35+ kan overdrive er det ingen tvil om. Jeg har til gode å se noen som ser bedre ut etter å ha fikset på mye i den alderen. Jennifer Lopez synes jeg ser smashing ut, men hun har vel gjort minimalt og derfor ser det bra ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Anonym2467 skrev:

Akkurat! Kendall har ikke overdrevet noe og at noen sier at "hun ser ikke ut" blir helt feil. At de 35+ kan overdrive er det ingen tvil om. Jeg har til gode å se noen som ser bedre ut etter å ha fikset på mye i den alderen. Jennifer Lopez synes jeg ser smashing ut, men hun har vel gjort minimalt og derfor ser det bra ut.

De på over 35 overdriver vel ikke mer enn de under 35. Hva får dere alt fra?...Grunnen er vel kanskje at en på 20 ikke blir forandret for personen har ikke rynker. Selv om en kan gjøre mye annet som fillers i kinn, kjeve, lepper osv, og det ser en vel like godt på de under 35.

Endret av Lovelulu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lovelulu skrev:

De på over 35 overdriver vel ikke mer enn de under 35. Hva får dere alt fra?...Grunnen er vel kanskje at en på 20 ikke blir forandret for personen har ikke rynker. Selv om en kan gjøre mye annet som fillers i kinn, kjeve, lepper osv, og det ser en vel like godt på de under 35.

Ja, det er de unge som faktisk kan gjøre det uten at det ser for fake ut! Men klarer de å stoppe senere? Neppe! Også er det noe rart med at alle higer etter samme look. Er så jeg nesten synes synd på de som har naturlig store flotte lepper, for ingen tror jo at det er naturlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Xstrella skrev:

Kendall var nydelig før ja. Naturlig vakker uten sminke. Hva er de store leppene gode for egentlig? De ser jo ikke ut om noen år. Google Lisa Rinna. Å huttetu.

SÅ ille er ikke leppene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, orfeus skrev:

https://beautyeditor.ca/2016/05/16/kendall-jenner-before-and-after

Jeg ønsker ikke dra denne diskusjonen noe lengre, men hvis jeg skal si noe positivt om Kendalls transformering må det være at det ikke er overdrevet. Hun er også så ung at hun unngår å se hoven og sprengt ut på grunn av botox og fillers.

Det er definitivt de på 35 - 40 ++++ som lett blir deformerte og «oppblåste» av slike injeksjoner, og da ser de ikke så freshe ut som de tror, men altså heller litt syke, slik man blir om man er solbrent, har drukket for mye alkohol over tid, har nyresvikt eller hjertefeil. 

Veldig teit å sammenligne bilder fra da hun var under 15 år! Det er jo i den alderen man forandrer seg aller mest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...