Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2018 #81 Skrevet 5. februar 2018 Jeg har begynt på første sesong igjen og der er Saga en litt friskere utgave av seg selv syns jeg. Syns så synd på henne som kommer til å få større og større problemer med å holde styr på folk, følelser, verden og seg selv i den. Lurer på om hun enten blir drept, eller at en sikring ryker hos henne...
ingeniørfrue Skrevet 5. februar 2018 #82 Skrevet 5. februar 2018 Da er jenta med flere personligheter datteren til Henrik da? Frank drepte kona og tok døtrene inn i sekten? Hvem tror dere hevner Tommys død? 2
Gjest Annypanny Skrevet 5. februar 2018 #83 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, ingeniørfrue skrev: Da er jenta med flere personligheter datteren til Henrik da? Frank drepte kona og tok døtrene inn i sekten? Hvem tror dere hevner Tommys død? Moyo var jo et alternativ, men så ble samboeren hans drept. Jeg heller mer og mer mot Frank. Hvilken funksjon skal han ellers ha i serien? Hvis Astrid virkelig er datteren til Henrik er det jo litt trist, for da er den andre datteren hans død. Ååååh det er så spennende!! Men.. vi må da gå ut fra at Henrik overlever skuddet som ble avfyrt? Og... hvorfor i alle dager slo Frank ned Christoffer?
Moongirl Skrevet 5. februar 2018 #84 Skrevet 5. februar 2018 53 minutter siden, Marion1985 skrev: Moyo var jo et alternativ, men så ble samboeren hans drept. Jeg heller mer og mer mot Frank. Hvilken funksjon skal han ellers ha i serien? Hvis Astrid virkelig er datteren til Henrik er det jo litt trist, for da er den andre datteren hans død. Ååååh det er så spennende!! Men.. vi må da gå ut fra at Henrik overlever skuddet som ble avfyrt? Og... hvorfor i alle dager slo Frank ned Christoffer? Ja, håper ikke at Astrid er datteren til Henrik da....men, ser jo at det kan være en mulighet..... *Hmm, ja..hvorfor slo Frank ned Christoffer...kanskje en blanding av at han oppdaget graven og hadde fortalt moren om at Dan var drept?? *Alice hadde visst møtt en annen....kan dette ha vært taxisjåføren Dan? At det er en kobling til Frank, Christoffer og moren?🤔
blåtimen Skrevet 5. februar 2018 #85 Skrevet 5. februar 2018 Herlighet, som jeg elsker denne serien! Er så trist at det snart er over. Må få si at dere her er veldig flinke til å spekulere og skape teorier. Jeg skjønner stort sett ingenting annet enn akkurat det som blir sagt ordrett Så da er det moro å lese her, kan jo late som jeg er blant de smarte folka som klarer å forutse handlingen! 5
ingeniørfrue Skrevet 5. februar 2018 #86 Skrevet 5. februar 2018 5 timer siden, Marion1985 skrev: Moyo var jo et alternativ, men så ble samboeren hans drept. Jeg heller mer og mer mot Frank. Hvilken funksjon skal han ellers ha i serien? Hvis Astrid virkelig er datteren til Henrik er det jo litt trist, for da er den andre datteren hans død. Ååååh det er så spennende!! Men.. vi må da gå ut fra at Henrik overlever skuddet som ble avfyrt? Og... hvorfor i alle dager slo Frank ned Christoffer? Astrid snakket jo dansk da hun snakket til søsteren i graven, så det er jo en mulighet. Frank virker veldig mistenkelig, men hvorfor skal Frank hevne Tommys død? Hvilken kobling har han med Tommy? Henrik må overleve! Kanskje det var Henrik som oppdaget morderen og at det var han som fyrte av skuddet? Jeg tror Frank slo ned Christoffer fordi han var mistenksom og visste hva Frank er kapabel til. Syyyykt spennende! Håper Henrik finner barna/barnet sitt og at han får en closure💗 2
ingeniørfrue Skrevet 5. februar 2018 #87 Skrevet 5. februar 2018 4 timer siden, Moongirl skrev: Ja, håper ikke at Astrid er datteren til Henrik da....men, ser jo at det kan være en mulighet..... *Hmm, ja..hvorfor slo Frank ned Christoffer...kanskje en blanding av at han oppdaget graven og hadde fortalt moren om at Dan var drept?? *Alice hadde visst møtt en annen....kan dette ha vært taxisjåføren Dan? At det er en kobling til Frank, Christoffer og moren?🤔 Tror du at Dan drepte Alice da? Og hvorfor ble døtrene igjen hos Frank isåfall? Så mange spørsmål 😅
Moongirl Skrevet 5. februar 2018 #88 Skrevet 5. februar 2018 3 timer siden, ingeniørfrue skrev: Tror du at Dan drepte Alice da? Og hvorfor ble døtrene igjen hos Frank isåfall? Så mange spørsmål 😅 Det var den sveitserosten med alle hullene, da!🙈 Ofte er det koblinger som vi aldri ser komme.....blir spennende å få svar!!
Moongirl Skrevet 5. februar 2018 #89 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 3 timer siden, ingeniørfrue skrev: Astrid snakket jo dansk da hun snakket til søsteren i graven, så det er jo en mulighet. Frank virker veldig mistenkelig, men hvorfor skal Frank hevne Tommys død? Hvilken kobling har han med Tommy? Kanskje Frank er innblandet i kun forsvinningen av Alice og jentene...at det er for seg selv liksom...🤔 Sitat Henrik må overleve! Kanskje det var Henrik som oppdaget morderen og at det var han som fyrte av skuddet? Satser på at det er sånn! Men, da får vi jo vite morderen i nest siste episode 🤔 Endret 5. februar 2018 av Moongirl
Moongirl Skrevet 5. februar 2018 #90 Skrevet 5. februar 2018 Og hva er det med han psykologen...Margrethes mann...var innblandet i Tommys død vet vi...nå psykolog for jentene....og så skulle han innom privatetterforskeren (?)som ble drept for å få vite noe viktig, men hva? Må være noe mer der...🤔
Scherbatsky Skrevet 5. februar 2018 #91 Skrevet 5. februar 2018 Jeg tenkte også med en gang at Astrid og søsteren kan ha vært barna til Henrik. Hvis Frank kidnappet de og tvang de til å ta nye navn, bli noen andre enn de de var, kan det ha gjort at Astrid faktisk ble syk, eller bare forklare hvorfor hun lever seg sånn inn i å være noen andre enn seg selv. Fordi det er det hun er hele tiden. Er også glad for at serien holdt seg til det som var reelt for Saga, og ikke den tradisjonelle klisje slutten med overraskende graviditet, hus og stasjonsvogn. En uventet graviditet i Sagas situasjon er ikke noe hun kan klare å forholde seg til slik man bør til å bli mor. Men samtidig vokser hun som menneske, og tar til seg informasjon fra terapeuten. Hun trodde helt ærlig at dette var det beste hun kunne gjøre, og på en måte er det jo det fineste Saga kunne gjort. Det er hennes måte å vise Henrik kjærlighet på. Men for Henrik er det selvfølgelig helt grusomt og føles helt annerledes. To ulike ståsteder som er likeverdige og like sanne. Syns det var et smart valg. 9
fitnessjenta Skrevet 5. februar 2018 #92 Skrevet 5. februar 2018 10 timer siden, Marion1985 skrev: Og... hvorfor i alle dager slo Frank ned Christoffer? Frank fikk vite at Christoffer hadde fortalt moren om drapet på faren, jeg tenker at det var derfor? 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #93 Skrevet 6. februar 2018 Vet ikke hvorfor men jeg håper ikke Astrid er datteren , men de to andre ..., men tror det er Astrid. Anonymkode: 9aac6...965 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #94 Skrevet 6. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor men jeg håper ikke Astrid er datteren , men de to andre ..., men tror det er Astrid. Anonymkode: 9aac6...965 Det tenkte jeg også, vet ikke hvorfor. Kanskje litt fordi Astrid fremstår veeeeldig spesiell. Men de to andre jentene er mer som normale barn, og i tillegg er det veldig synd i de som er foreldreløse på gaten. Astrid har det jo på en måte litt mer greit. Anonymkode: 47492...8b9 2
Browncoat Skrevet 6. februar 2018 #95 Skrevet 6. februar 2018 Jeg tenker det er veldig sannsynlig at Astrid er datteren til Henrik, og den andre datteren er død - det er vel mer eller mindre bekreftet siden hun hadde en søster og snakket dansk (hvem ellers skulle hun ha vært). De to andre jentene har jo Henrik allerede snakket om, at han vet at det ikke er døtrene hans. Folk forandrer seg ikke SÅ mye på 8 år, selv ikke barn, så han hadde gjenkjent de (og de hadde nok gjenkjent han!). Frank har nok kidnappet Alice og jentene, og så drepte Alice. Han er jo rimelig creepy og kontrollerende, samt den kommentaren han kom med at det har vært andre kvinner som ikke har vært takknemlig nok for "hjelpen" de har fått fra han. Det virker ikke som at han har noen kobling til Tommy-saken. Tommy-saken synes jeg er litt rar. Hvordan vet morderen om alle som sviktet Tommy? At hun med hesten tok den avgjørelsen å ikke gripe inn for eksempel, at psykologen ikke ville erklære han psykisk syk, at Moyo(?) ikke hentet han ved busstoppet som avtalt. Det siste skjedde jo minutter før han døde - hvem kunne han fortalt om det? Det virker nesten litt som at de går for den gamle "du trodde kanskje jeg var død..." men det har de vel allerede gjort i første sesong, så det hadde vært skuffende. Pluss at de fant jo liket hans, men husker ikke om ansiktet hans var tydelig eller ikke. Kevin/Brian har også vært nesten sykelig opptatt av Henrik tidligere i sesongen, så han må vel ha noe med drapene å gjøre og. Vært med å planlegge i det minste, og så har han en eller flere medsammensvorne - enten sin far (håper ikke!) eller noen andre. Også er det den som har lekket informasjon fra den danske politiavdelingen - hvem er det, og har denne personen noe med mordene å gjøre? Hva er i så fall motivet? 5
Gjest thejohan Skrevet 6. februar 2018 #96 Skrevet 6. februar 2018 Men hva gjør de jentene der om de ikke er døtrene til Henrik? 🤔 Vet at det kanskje er litt for «lett» om det er de, men klarer ikke helt å slippe tanken på at det er jentene hans. Jeg tror de har rømt fra den innestengte byen.. 🙈
Gjest Annypanny Skrevet 6. februar 2018 #97 Skrevet 6. februar 2018 37 minutter siden, Browncoat skrev: Tommy-saken synes jeg er litt rar. Hvordan vet morderen om alle som sviktet Tommy? At hun med hesten tok den avgjørelsen å ikke gripe inn for eksempel, at psykologen ikke ville erklære han psykisk syk, at Moyo(?) ikke hentet han ved busstoppet som avtalt. Det siste skjedde jo minutter før han døde - hvem kunne han fortalt om det? Det virker nesten litt som at de går for den gamle "du trodde kanskje jeg var død..." men det har de vel allerede gjort i første sesong, så det hadde vært skuffende. Pluss at de fant jo liket hans, men husker ikke om ansiktet hans var tydelig eller ikke. Kevin/Brian har også vært nesten sykelig opptatt av Henrik tidligere i sesongen, så han må vel ha noe med drapene å gjøre og. Vært med å planlegge i det minste, og så har han en eller flere medsammensvorne - enten sin far (håper ikke!) eller noen andre. Jeg har også tenkt på det der! Hvordan i alle dager kan morderen vite alt dette? Men hvor kom hun hestedamen inn i bildet? Jeg husker henne ikke, når var det hun ikke grep inn? Så lurer jeg litt på hun eldre damen med det lange grå håret i den bygda. Hun er jo ganske creepy og kontrollerende. Har hun en finger med i spillet her?
Gjest Annypanny Skrevet 6. februar 2018 #98 Skrevet 6. februar 2018 28 minutter siden, thejohan skrev: Men hva gjør de jentene der om de ikke er døtrene til Henrik? 🤔 Vet at det kanskje er litt for «lett» om det er de, men klarer ikke helt å slippe tanken på at det er jentene hans. Jeg tror de har rømt fra den innestengte byen.. 🙈 Ja, hva er funksjonen deres i serien på en måte? De må jo være der for en grunn? Kanskje de bare er der for å forvirre oss, for at vi skal tro at de er døtrene til Henrik helt til det siste, og så PANG, viser det seg at det er Astrid, så blir alle sjokkert
Arkana Skrevet 6. februar 2018 #99 Skrevet 6. februar 2018 Jeg mistenker at det at Astrid og Anna kan være Henriks døtre bare er noe serieskaperne vil ha oss til å tro (slik de ville ha oss til å tro at de to hjemløse jentene også var Henriks) 2
Browncoat Skrevet 6. februar 2018 #100 Skrevet 6. februar 2018 9 minutter siden, Arkana skrev: Jeg mistenker at det at Astrid og Anna kan være Henriks døtre bare er noe serieskaperne vil ha oss til å tro (slik de ville ha oss til å tro at de to hjemløse jentene også var Henriks) Men Henrik har allerede sagt at de to hjemløse IKKE er det. Saga sa at han kunne ta en DNA-test, og Henrik svarte at det trengte han ikke - fordi han hadde kjent dem igjen. Når jeg har sett på barnebilder av folk jeg kjenner er ansikstrekk såpass velutviklet fra skolealder at det er helt tydelig hvem de er. Det hadde vært en ting om de hadde vært babyer da de ble bortført, men barna til Henrik var vel 6 og 8 eller noe sånt? Da kjenner man de igjen som tenåringer. Og barna hadde også kjent igjen huset sitt og sin egen far. Frank har en kobling til Alice, Astrid er egentlig dansk og har en søster som døde. Alice ble også funnet i Sverige. Hvis de tar en "bait&switch" nå blir jeg litt skuffa. Hun med hesten snakket med politisjefen etter at Henrik videreformidlet tipset fra Tommy om at den skyteepisoden kom til å skje, og ba politiet om å gripe inn og arrestere dem under aksjonen. Hestedama ville vente på mer bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå