Gå til innhold

Broen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ikke med meg episode nr 1..... går den i reprise? Og hvor og når er episode nr 2? 

Anonymkode: c655b...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva som har skjedd med jentene til han politimannen :O Hva tror dere ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 14.42, kvinne1992 skrev:

Lurer på hva som har skjedd med jentene til han politimannen :O Hva tror dere ? 

Kanskje det har noe med han som ordnet hus til hun som rømte fra den voldelige drosjesjåføren og sønnen? Er noe creepy med han og ho der som eier alle husene der..

Og morderen til Margrethe (eller en medhjelper) befant seg i den klyngen med folk som sto rundt da den jenta simulerte besvimelse, og søsteren robbet de rundt. Telefonen til Iraneren var knabbet fra en av disse...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Tantadi skrev:

 

Og morderen til Margrethe (eller en medhjelper) befant seg i den klyngen med folk som sto rundt da den jenta simulerte besvimelse, og søsteren robbet de rundt. Telefonen til Iraneren var knabbet fra en av disse...

Akkurat det var en veldig drøy "tilfeldighet". Hva er sjansen i den virkelige verden? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frida skrev:

Akkurat det var en veldig drøy "tilfeldighet". Hva er sjansen i den virkelige verden? 

Ja den er litt i meste laget om det viser seg å være slik.. Eneste muligheten ellers er at iraneren lyger og har hatt telefonen hele tiden, men det tror jeg ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tantadi skrev:

Ja den er litt i meste laget om det viser seg å være slik.. Eneste muligheten ellers er at iraneren lyger og har hatt telefonen hele tiden, men det tror jeg ikke..

Nei, enig i det. Han virket troverdig, men mulig det er for å lure oss trill rundt!  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 14.42, kvinne1992 skrev:

Lurer på hva som har skjedd med jentene til han politimannen :O Hva tror dere ? 

Kanskje det er de to jentene som driver med salg av tyvegods?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arkana skrev:

Kanskje det er de to jentene som driver med salg av tyvegods?

Tenkte det samme.

Anonymkode: 89e62...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper uansett vi får vite hva som har skjedd med dem. Nå har denne historien fulgt oss siden Henrik ble med i serien så de kan ikke la det forbli uløst når serien er slutt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arkana skrev:

Jeg håper uansett vi får vite hva som har skjedd med dem. Nå har denne historien fulgt oss siden Henrik ble med i serien så de kan ikke la det forbli uløst når serien er slutt.

Vi får nok garantert vite hva som har skjedd, i denne sesongen har Saga begynt å etterforske saken :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å se broren nå. Første sesong. Vet folk at Nora er autist\aspergers? Hun er jo ganske spesiell om de andre, og må jo virke noe rar.

Anonymkode: 431a3...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har begynt å se broren nå. Første sesong. Vet folk at Nora er autist\aspergers? Hun er jo ganske spesiell om de andre, og må jo virke noe rar.

Anonymkode: 431a3...3ab

Hun heter Saga Norén og ja, jeg vil tro de fleste i serien er klar over det.

Anonymkode: 32afc...18c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har begynt å se broren nå. Første sesong. Vet folk at Nora er autist\aspergers? Hun er jo ganske spesiell om de andre, og må jo virke noe rar.

Anonymkode: 431a3...3ab

Hvem er "folk", de som er med i serien? Det vet de nok ikke og selv om mennesker med slike trekk (som Sheldon i Big Bang Theory) figurerer i serier og filmer er skaperne alltid nøye på å ikke gi dem en diagnose. De er som de er, alle mennesker er jo forskjellige, og hvorvidt de har en diagnose eller ikke er i grunnen uvesentlig. Om hun har Asperger eller bare er litt annerledes endrer jo ingenting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/9/2018 at 10:52 PM, AnonymBruker said:

Har begynt å se broren nå. Første sesong. Vet folk at Nora er autist\aspergers? Hun er jo ganske spesiell om de andre, og må jo virke noe rar.

Anonymkode: 431a3...3ab

Nora/Nanna var fra Jul i Blodfjell. Hun heter Sara.

Anonymkode: 20f7a...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nora/Nanna var fra Jul i Blodfjell. Hun heter Sara.

Anonymkode: 20f7a...85a

Saga

Anonymkode: 89e62...fb1

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 1.02, Tantadi skrev:

Kanskje det har noe med han som ordnet hus til hun som rømte fra den voldelige drosjesjåføren og sønnen? Er noe creepy med han og ho der som eier alle husene der..

.

Min teori er at konen og jentene til Henrik  ble vervet til den "sekten" i den innelåste husklyngen.  Og at jentene nå har rømt...og lever som lommetyver...

Endret av Moongirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...