Gå til innhold

Broen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jo være at forfatterne lurer oss til å tro at det er jentene hans, mens det bare er to tilfeldige.... Realistisk sett ville en far kjenne sine barn igjen, selv etter så lang tid. Det er nok ikke dem.

Anonymkode: 88c24...83e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at forfatterne lurer oss til å tro at det er jentene hans, mens det bare er to tilfeldige.... Realistisk sett ville en far kjenne sine barn igjen, selv etter så lang tid. Det er nok ikke dem.

Anonymkode: 88c24...83e

Ikke nødvendigvis. Det er åtte år siden de forsvant. Jeg tviler på at man automatisk ville kjent igjen sitt eget barn som tenåring etter å ikke ha sett det siden det var 5 år. Så jeg tenker det fremdeles er en mulighet for at det er hans døtre. Evt tipper jeg han uansett tar dem til seg og lar dem bo hos seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Annypanny
55 minutter siden, blåbærpike skrev:

Hvem er Tommy? Kjenner vi ham fra før? 

Det lurer jeg også på 🧐 Googler men finner ingenting om ham 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
53 minutter siden, Marion1985 skrev:

Det lurer jeg også på 🧐 Googler men finner ingenting om ham 🤔

Jeg også! At det ble avsluttet sånn gjør at jeg føler at jeg burde vite hvem han er. 

Kan det være at Tommy er faren til Kevin (i rullestolen)? Og dermed eksen til Nicole? Jeg føler det må være noe mer der, siden Henrik er koblet til Kevin og farmoren (mor til Tommy?) kom innom navnefesten. Hun ville ikke kommet innom om vi ikke skulle se mer til henne. Og vi vet jo at sønnen er død, og Henrik fant bildet i en gammel saksmappe. 

I tillegg snakker de om Y navn på navnefesten. Babyen har fått navnet Sonny. Morgan spør Tobias om de ikke har pratet om det med Y navn, og Tobias svarer at det ikke er så lett med tanke på eksen hennes. Altså TOMMY. Her i Norge har det ofte blitt sagt at navn som Ronny, Johnny, Tommy osv er typiske navn på kriminelle, og sånn er det sikkert i Sverige også. Derav spørsmålet til Tobias. 

Nå er jeg overbevist om at Tommy må være faren til Kevin! Gleder meg til å finne ut om det stemmer neste uke. 

Endret av blåbærpike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jeg også! At det ble avsluttet sånn gjør at jeg føler at jeg burde vite hvem han er. 

Kan det være at Tommy er faren til Kevin (i rullestolen)? Og dermed eksen til Nicole? Jeg føler det m8å være noe mer der, siden Henrik er koblet til Kevin og farmoren (mor til Tommy?) kom innom navnefesten. Hun ville ikke kommet innom om vi ikke skulle se mer til henne. Og vi vet jo at sønnen er død, og Henrik fant bildet i en gammel saksmappe. 

Tror jaggu du er veldig innpå noe der, ja!!

Og eksen til Nicole hadde y i navnet som ble diskutert i det selskapet for hennes lille sønn!! Så det passer med Tommy..

 

 

Endret av Moongirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
1 minutt siden, Moongirl skrev:

Tror jaggu du er veldig innpå noe der, ja!!

Og eksen til Nicole hadde y i navnet som ble diskutert i det selskapet for hennes lille sønn!! Så det passer med Tommy..

Jeg kom akkurat på det selv, og redigerte innlegget samtidig som du postet ditt. Tommy må være faren til Kevin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jeg kom akkurat på det selv, og redigerte innlegget samtidig som du postet ditt. Tommy må være faren til Kevin! 

Sa ikke Kevin at faren var død?

Anonymkode: 39f73...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jeg kom akkurat på det selv, og redigerte innlegget samtidig som du postet ditt. Tommy må være faren til Kevin! 

Ja, må være han!

Følt at det har vært noe med han Kevin!

Blir spennende å se hva han Tommy har gjort som har utløst alle drapene...mye underfundig som skjer i Broen, det er bare til å henge på!

Kom på noe.....har Henrik kanskje hatt noe med Tommys saker å gjøre tidligere? Og han har blitt straffet med at konen og jentene forsvant? De var jo hans nærmeste og det er det som er målet med de drapene....🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa ikke Kevin at faren var død?

Anonymkode: 39f73...f58

Jo, faren er (angivelig) død. Men jeg tror likevel det er han som er Tommy. Vi får aldri vite hvem gjerningsmannen er så tidlig, så jeg tror ikke han er noe mer enn det Henrik sa; Forbindelsen mellom ofrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa ikke Kevin at faren var død?

Anonymkode: 39f73...f58

Jo, han døde for 4 år siden. 

Hvis Tommy er involvert, så kanskje Kevin og farmoren er involvert i de drapene som hevn....

Herregud, Broen er flinke til å få folk til å gruble!😜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
1 minutt siden, Moongirl skrev:

Ja, må være han!

Følt at det har vært noe med han Kevin!

Blir spennende å se hva han Tommy har gjort som har utløst alle drapene...mye underfundig som skjer i Broen, det er bare til å henge på!

Kom på noe.....har Henrik kanskje hatt noe med Tommys saker å gjøre tidligere? Og han har blitt straffet med at konen og jentene forsvant? De var jo hans nærmeste og det er det som er målet med de drapene....🤔🤔

Henrik fremstod som målbevisst når han gikk i arkivet, så jeg tror du har rett i at han må ha hatt noe med Tommys saker å gjøre. Da kan Kevin og evenuelt farmoren være innblandet i forsvinningen av jentene da? Også bruker Kevin gruppen for å komme nærmere Henrik, av en eller annen sadistisk grunn. 

Denne episoden er den første som har engasjert meg skikkelig i sesong 4. Håper det fortsetter sånn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jo, faren er (angivelig) død. Men jeg tror likevel det er han som er Tommy. Vi får aldri vite hvem gjerningsmannen er så tidlig, så jeg tror ikke han er noe mer enn det Henrik sa; Forbindelsen mellom ofrene. 

Ok, tusen takk for oppklaringen, det er så mange løse tråder at jeg blir helt forvirret :laugh:

Akkurat nå, Moongirl skrev:

Jo, han døde for 4 år siden. 

Hvis Tommy er involvert, så kanskje Kevin og farmoren er involvert i de drapene som hevn....

Herregud, Broen er flinke til å få folk til å gruble!😜

Ja, de er flinke til det! :) 

Anonymkode: 39f73...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, blåbærpike skrev:

Henrik fremstod som målbevisst når han gikk i arkivet, så jeg tror du har rett i at han må ha hatt noe med Tommys saker å gjøre. Da kan Kevin og evenuelt farmoren være innblandet i forsvinningen av jentene da? Også bruker Kevin gruppen for å komme nærmere Henrik, av en eller annen sadistisk grunn. 

Denne episoden er den første som har engasjert meg skikkelig i sesong 4. Håper det fortsetter sånn! 

Vet kanskje farmoren som dukket opp at sønnen hennes ikke er død?  

Merkelig at hun skulle blande seg om han er død?

Anonymkode: 39f73...f58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, blåbærpike skrev:

Henrik fremstod som målbevisst når han gikk i arkivet, så jeg tror du har rett i at han må ha hatt noe med Tommys saker å gjøre. Da kan Kevin og evenuelt farmoren være innblandet i forsvinningen av jentene da? Også bruker Kevin gruppen for å komme nærmere Henrik, av en eller annen sadistisk grunn. 

Denne episoden er den første som har engasjert meg skikkelig i sesong 4. Håper det fortsetter sånn! 

Ja, endelig løsnet det!!

Ikke sikkert at Tommy er død, men Kevin bruker det for å ha en sak og sympati hos Henrik....hmm....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde samme teori om hvem Tommy er.

Sjekk forøvrig scenen der Saga presenterer Henrik til Frank og Sofie.(Ca. 36:00 på nett-tv.) Frank kjente igjen navnet Sabroe av en eller annen grunn, men lot til å ville skjule det. Reaksjonen til Saga er ganske subtil, men jeg tror dette var et hint.

Endret av likeasir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, likeasir skrev:

Hadde samme teori om hvem Tommy er.

Sjekk forøvrig scenen der Saga presenterer Henrik til Frank og Sofie. Frank kjente igjen navnet Sabroe av en eller annen grunn, men lot til å ville skjule det. Reaksjonen til Saga er ganske subtil, men jeg tror dette var et hint.

Reagerte eg og på! Som han kjenner til navnet ja! Kanskje han kjenner Henriks kone??

Eg har tidligere nevnt at en mulighet er at konen til Henrik har blitt "vervet" til denne lille grenden. Og at de jentene kanskje er hans døtre, men nå rømt derfra... 😜

 

Var jo egentlig en dame som skulle flytte inn i det huset som Sofie og sønnen flyttet inn i...kan det ha vært Henriks kone? De sa vel at navnet var Alexis..kan jo ligne på Alice..vært et lite navneskifte...🤔

Han Frank har ikke helt rent mel i posen..

 

 

 

Endret av Moongirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Moongirl skrev:

Ja, må være han!

Følt at det har vært noe med han Kevin!

Blir spennende å se hva han Tommy har gjort som har utløst alle drapene...mye underfundig som skjer i Broen, det er bare til å henge på!

Kom på noe.....har Henrik kanskje hatt noe med Tommys saker å gjøre tidligere? Og han har blitt straffet med at konen og jentene forsvant? De var jo hans nærmeste og det er det som er målet med de drapene....🤔🤔

Elsker teorien, og tror du har helt rett! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, er så spennende å følge med på det dere skriver! Blir jo en egen krimserie bare med teorier😂 Jeg klarer aldri å klure ut så bra teorier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...