Gå til innhold

Broen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kona til Henrik er død, det fikk vi vite i forrige sesong. Hun hadde vært begravet i mange år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Arkana skrev:

Kona til Henrik er død, det fikk vi vite i forrige sesong. Hun hadde vært begravet i mange år.

Å, det har eg glemt ut 🙊..såg nok den sesongen vel kjapt..kan du oppdatere meg på detaljene? Så da er det bekreftet, men ikke jentene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Moongirl skrev:

Å, det har eg glemt ut 🙊..såg nok den sesongen vel kjapt..kan du oppdatere meg på detaljene? Så da er det bekreftet, men ikke jentene...

Hehe, jeg husker ikke detaljene jeg heller, men det ble funnet en kvinne som hadde vært begravet i flere år. Det ble ikke gjort noe stort nummer av det av en eller annen grunn, men jeg husker Saga var innom rettsmedisineren og da lå kvinnen på bordet og det ble bekreftet at det var Alice. Etter at hun ble funnet sluttet også Henrik å se henne.

Endret av Arkana
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arkana skrev:

Hehe, jeg husker ikke detaljene jeg heller, men det ble funnet en kvinne som hadde vært begravet i flere år. Det ble ikke gjort noe stort nummer av det av en eller annen grunn, men jeg husker Saga var innom rettsmedisineren og da lå kvinnen på bordet og det ble bekreftet at det var Alice. Etter at hun ble funnet sluttet også Henrik å se henne.

Da har eg sett siste del av episode 10 i sesong 3 og skjønner ikke helt at eg har glemt ut det...🙄

De fant levninger etter et lik under veiarbeid i Sverige og det ble bekreftet med DNA at det var Alice. Ingen tegn etter jentene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg først er i gang.....Nicole, moren til Kevin har lånt biler fra verkstedet til mannen, så muligens at det var hun som kjørte Audien. Kameraet som har laget de filmene låg i den bilen..hm..hun eller ukjent passasjer(sønnen?!) har fått tak i det?!

Audien er Morgan Sonning sin....og han er kanskje far til lille Sonny....

Masse løse tråder som vanlig....det var en anmelder som skrev at plottet hadde større hull enn en sveitserost!😜

Endret av Moongirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, mange bra teorier! Og de styrker min teori om at Kevin står bak forsvinningen til Henriks kone og døtre! Jeg har tenkt at han er mistenkelig opptatt av Henrik, og om Henrik har hatt noe med farens/Tommys død å gjøre så har han jo motiv også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Luppa skrev:

Åh, mange bra teorier! Og de styrker min teori om at Kevin står bak forsvinningen til Henriks kone og døtre! Jeg har tenkt at han er mistenkelig opptatt av Henrik, og om Henrik har hatt noe med farens/Tommys død å gjøre så har han jo motiv også.

Ja...da ting løsnet og han gikk i arkivet var det et oppslag på pcen hvor man såg en likpose og overskriften " Politiet var informert, men grep ikke inn"....så hentet han mappen med Tommys sak....

Såå muligens Kevin og evt.farmoren er ute etter hevn siden de føler at Tommy kunne vært reddet.....

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, thejohan skrev:

Herregud som jeg elsker denne serien! 👏🏻😍

Eg har ikke sett krim før og var skeptisk til å se Broen, men eg ble helt bergtatt og! Eg og mannen diskuterer underveis, men er ofte på blåbærtur hehe. Mye som skjer og stadig nye vendinger. Mye drøyt. Men, så engasjerende og blitt så glad i hovedpersonene! Gleder meg til hver søndag og det er fælt at det er siste sesong!😣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars, stakkars Saga :grine:

Anonymkode: 43573...844

?

Anonymkode: e88f6...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: e88f6...b67

Saga trodde virkelig hun gjorde noe riktig da hun fjernet barnet for å prøve å beholde relasjonen til Henrik - den eneste personen hun har igjen i livet sitt som hun føler seg knyttet til.  Det må ha gjort fryktelig, fryktelig vondt da hun innser at for Henrik var dette helt feil og han blir så sint på henne og støter henne fra seg.

Jeg har for øvrig "ventet" på at Saga kom til å bli gravid.  En dårligere/mer klisjepreget serie hadde sikkert latt henne bli mamma og så nærmest bli "kurert" i etterkant.  Er glad de ikke velger slike enkle løsninger, selv om dette var vondt å se på - både for Saga og for Henrik.

Anonymkode: 7b3dd...bc7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En dårligere/mer klisjepreget serie hadde sikkert latt henne bli mamma og så nærmest bli "kurert" i etterkant.  Er glad de ikke velger slike enkle løsninger, selv om dette var vondt å se på - både for Saga og for Henrik.

Anonymkode: 7b3dd...bc7

Enig. Da hun fikk det angstanfallet tenkte jeg at hun var gravid og jeg fryktet litt at det skulle bli sånn lykkelig slutt med hun, Henrik og barnet som lever happily ever after, det hadde virkelig vært helt feil. At Saga tok abort nå var jo riktig i hennes hode, men for Henrik var det selvsagt helt forferdelig å bli ledet til å tro at han skulle bli pappa og få oppdra barnet og så ombestemmer hun seg uten å spørre ham.

Endret av Arkana
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars oss når sesongen er over. Jeg vil at den skal vare mye lengre.... :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Stakkars oss når sesongen er over. Jeg vil at den skal vare mye lengre.... :sukk: 

Ja, siste sesong også. Heretter må vi klare oss med ubåt-Madsen...

Anonymkode: e0cea...9e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å starte på eneren og se alt sammen om igjen.
    Skal bli godt å se Martin Rodhe igjen, favoritten min. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kommer til å starte på eneren og se alt sammen om igjen.
    Skal bli godt å se Martin Rodhe igjen, favoritten min. :) 

Ja, jeg har tenkt det samme. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...