Gå til innhold

Broen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kommer til å starte på eneren og se alt sammen om igjen.
    Skal bli godt å se Martin Rodhe igjen, favoritten min. :) 

Akkurat hva eg har tenkt og!! Er så lenge siden sesong 1, at eg ikke husker hvordan alt var. Martin Rodhe var min favoritt og! Stor sorg da han forsvant, han og Saga var jo Broen! Blitt glad i Henrik nå, men skal bli godt å se Martin igjen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tenkte jeg også. :) 

Ligger alle sesongene på nrk? Er vel bare sesong 1 på netflix?

Anonymkode: de510...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 1 var jo den beste synes jeg. 

Netflix har bare sesong 1 ja. Canal Digital Go har alle de tre første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også. :) 

Ligger alle sesongene på nrk? Er vel bare sesong 1 på netflix?

Anonymkode: de510...336

Alle sesongene ligger nå på NRK...men, ser  at sesong 1 og 2  bare er tilgjengelig i 18-20 dager til der!! Så da blir det snart sesong 1 igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde håpet at vi fikk se Martin Rohde bittelitt i denne sesongen, siden det er den siste. Det begynner å se mørkt ut, men jeg krysser fortsatt fingrene.

Anonymkode: ba077...836

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg sliter med å holde tråden denne sesongen. Mye folk å holde styr på, og flere som ligner på hverandre også :) Noen som gidder ta en rask oppsummering av denne sesongen så langt, inkl. de ulike personens rolle?

Anonymkode: 88c24...83e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg sliter med å holde tråden denne sesongen. Mye folk å holde styr på, og flere som ligner på hverandre også :) Noen som gidder ta en rask oppsummering av denne sesongen så langt, inkl. de ulike personens rolle?

Anonymkode: 88c24...83e

Enig, det er mange personer som man ikke forstår har noe med hverandre å gjøre før siste episode. Jeg synes også det er vanskelig å følge med. 

Anonymkode: de510...336

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det stilles litt krav til seerne også da. Blir kjedelig om alt serveres åpent på et fat til oss. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎31‎.‎01‎.‎2018 at 11:49 AM, AnonymBruker said:

En gørr kjedelig serie. 

Anonymkode: ed477...c4d

Og da gadd du å gå inn på en tråd som omhandlet den serien? Interessant...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser kveldens episode på NRK TV nå, og jeg må bare si: gled dere :yvonne:

Anonymkode: b6bae...d45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2018 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Enig, det er mange personer som man ikke forstår har noe med hverandre å gjøre før siste episode. Jeg synes også det er vanskelig å følge med. 

Anonymkode: de510...336

Er du "våken" så ser du sammenhengene tidlig. Etter dagens episode (den var klar tidlig i dag på nrk.no) så kommer sammenhengene godt frem. Nå begynner ting å falle på plass for de fleste.

Anonymkode: 8cd4d...7ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Vi hadde rett i at Tommy var Kevin/Brian sin far.Virker ikke som han er involvert da...Farmoren muligens noe mer..men, det er flere....hun er gammel og ikke fysisk sterk.....de er nok inne på noe ang.hun Steph!!

*Tror dere Henrik overlevde? Eg tror det...

*Har de noen gang sagt hva jentene til Henrik heter?

* Nå er det jo tydelig at han terapeuten er innblandet og som eg trodde så kjente han Henriks kone...kan Anna som det stod på gravstøtten være en av Henriks døtre? ?? Og hun Astrid være den andre? Hun ble avslørt i å snakke dansk!! Moren Alice ble funnet drept i Sverige..

*Hva med han som ble drept i kveld på det kontoret? Noen som vet hvem han er? En privatdektektiv?Hva hadde han funnet ut? Hadde noen bilder der....var det Morgan og konen??Eller Margrethe? Gikk litt fort...

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Moongirl skrev:

* Vi hadde rett i at Tommy var Kevin/Brian sin far.Virker ikke som han er involvert da...Farmoren muligens noe mer..men, det er flere....hun er gammel og ikke fysisk sterk.....de er nok inne på noe ang.hun Steph!!

Har fortsatt følelsen av at Kevin/Brian er involvert på noen måte, ettersom han har motiv for å hevne faren. I tillegg har han vært i overkant opptatt av Henrik sitt liv...

*Tror dere Henrik overlevde? Eg tror det...

Sannsynligvis 

*Har de noen gang sagt hva jentene til Henrik heter?

Tror ikke det?

* Nå er det jo tydelig at han terapeuten er innblandet og som eg trodde så kjente han Henriks kone...kan Anna som det stod på gravstøtten være en av Henriks døtre? ?? Og hun jenten (husker ikke navnet) være den andre? Hun ble avslørt i å snakke dansk!! Moren Alice ble funnet drept i Sverige..

Bra observert! Det er faktisk en mulighet, lurer på hva hun skjuler?

*Hva med han som ble drept i kveld på det kontoret? Noen som vet hvem han er? En privatdektektiv?Hva hadde han funnet ut? Hadde noen bilder der....var det Morgan og konen??Eller Margrethe? Gikk litt fort...

Aner ikke...

🤔 Håper vi får se noe til Martin Rohde snart, min favoritt etter Saga❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ikke sikkert Kevin/Brian var så glad i faren, pga.at han frontet rusmidler...og mest sannsynlig gjorde han til narkoman.. Og ikke følte så sterkt for å hevne han..🤔

*Henriks kone og døtre forsvant 4 år før Tommys sak...heller mot at han terapeuten er innblandet der.....sa selv at han hadde hjulpet folk før, som heller ikke var så takknemlig....tenker da på Alice...

 

* At de ikke har sagt navnene til jentene er vel bevisst...da kan vi ikke koble direkte det(Julie, Ida, Anna, Astrid ) til Henriks døtre....men, de kan jo ha fått nye navn...

Bare 2 episoder igjen!!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...