sullå Skrevet 12. november 2018 #441 Del Skrevet 12. november 2018 Lykke til med snuingen! Krysser alt jeg har! Ser at du har fått gode innspill av andre når det gjelder fødsel. Uten din erfaring ville jeg ha prøvd vaginal setefødsel - men i ditt tilfelle... Da ville jeg nok ha valgt et planlagt keisersnitt. Det er ikke et feigt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. november 2018 #442 Del Skrevet 13. november 2018 Lykke til i dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 13. november 2018 #443 Del Skrevet 13. november 2018 Masse lykke til, krysser fingrene for vellykket snuing! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. november 2018 Forfatter #444 Del Skrevet 13. november 2018 14 timer siden, sullå skrev: Lykke til med snuingen! Krysser alt jeg har! Ser at du har fått gode innspill av andre når det gjelder fødsel. Uten din erfaring ville jeg ha prøvd vaginal setefødsel - men i ditt tilfelle... Da ville jeg nok ha valgt et planlagt keisersnitt. Det er ikke et feigt valg! Tusen takk for innspill kjære deg! 4 timer siden, lillemeg90 skrev: Lykke til i dag 😊 Tusen takk! 1 time siden, Aryamili skrev: Masse lykke til, krysser fingrene for vellykket snuing! 😊 Tusen takk! 37+0 Snuing gikk ikke (og AU!). Hadde fantastiske leger og jordmor med, og det var lenge uvisst om de i det hele tatt ville prøve å snu, da de både fikk mindre mål på vekst enn sist, og mengden fostervann var gått drastisk ned. På grunn av dette ble det bestemt ks - I MORGEN!! 😱 Og valget var plutselig ikke lenger mitt - selv om jeg kunne grått meg til å få prøve, ville de ikke anbefale det. Så da så ... Siste dag som ettbarnsmor i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. november 2018 #445 Del Skrevet 13. november 2018 Oi! Ja så fort kan ting skje!! Så greit sånn sett å få et planlagt rolig ks imorgen! Ønsker deg masse masse lykke til imorgen ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 13. november 2018 #446 Del Skrevet 13. november 2018 Åå det ble såpass ja, håper er i form og koser deg masse med enebarnet i daag❤og masse lykke lykke til med fødselen i morgen😃🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 13. november 2018 #447 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Wow! Blir jo litt intenst og skremmende sånn når man plutselig får sånne beskjeder, men samtidig veldig greit å slippe å ta valget selv, sånn sett. Tenk, i morgen holder du en liten nyfødt baby i armene 😍 Endret 13. november 2018 av Marimba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azumarill Skrevet 13. november 2018 #448 Del Skrevet 13. november 2018 Oi! Lykke til i morgen Krysser fingrene for at alt går bra! Gleder meg til å høre hvordan det har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. november 2018 #449 Del Skrevet 13. november 2018 I morgen! Wow! Godt at du slipper å ta valget selv da Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. november 2018 #450 Del Skrevet 13. november 2018 Oi i morgen ja! Er det litt godt å slippe å ta valget også? Tenker du er spent på i morgen 😍 masse lykke til! Snart har du lillejenta di ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. november 2018 #451 Del Skrevet 13. november 2018 WEææææ! Sender deg tusen lykketanker. Tenk at du snart er tobarnsmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 13. november 2018 #452 Del Skrevet 13. november 2018 oiii! masse lykke til ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 13. november 2018 #453 Del Skrevet 13. november 2018 Oi! I morgen! Lykke til, og kos deg masse med familien i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 13. november 2018 #454 Del Skrevet 13. november 2018 Wow! Masse lykke til! Så spennende! Snart er du tobarnsmor! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 13. november 2018 #455 Del Skrevet 13. november 2018 Wow, i morgen allerede! Oi oi så spennende ❤️ Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 13. november 2018 #456 Del Skrevet 13. november 2018 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 13. november 2018 #457 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg er jo egentlig ikke på KG lenger, men her må jeg jo bare gi meg til kjenne igjen. Masse lykke til i morgen! Tenk at du snart har lillesøster i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 13. november 2018 #458 Del Skrevet 13. november 2018 Ææææ lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. november 2018 #459 Del Skrevet 13. november 2018 Oi! Det blir kjempespennende Liten bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. november 2018 #460 Del Skrevet 13. november 2018 Masse lykken til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå