Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!

lille_frosk

Anbefalte innlegg

Lykke til med snuingen! Krysser alt jeg har!

Ser at du har fått gode innspill av andre når det gjelder fødsel. Uten din erfaring ville jeg ha prøvd vaginal setefødsel - men i ditt tilfelle... Da ville jeg nok ha valgt et planlagt keisersnitt. Det er ikke et feigt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, sullå skrev:

Lykke til med snuingen! Krysser alt jeg har!

Ser at du har fått gode innspill av andre når det gjelder fødsel. Uten din erfaring ville jeg ha prøvd vaginal setefødsel - men i ditt tilfelle... Da ville jeg nok ha valgt et planlagt keisersnitt. Det er ikke et feigt valg!

Tusen takk for innspill kjære deg!

4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Lykke til i dag 😊

Tusen takk!

1 time siden, Aryamili skrev:

Masse lykke til, krysser fingrene for vellykket snuing! 😊

Tusen takk! 

37+0

Snuing gikk ikke (og AU!). Hadde fantastiske leger og jordmor med, og det var lenge uvisst om de i det hele tatt ville prøve å snu, da de både fikk mindre mål på vekst enn sist, og mengden fostervann var gått drastisk ned. 

På grunn av dette ble det bestemt ks - I MORGEN!! 😱 Og valget var plutselig ikke lenger mitt - selv om jeg kunne grått meg til å få prøve, ville de ikke anbefale det. Så da så ... Siste dag som ettbarnsmor i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Ja så fort kan ting skje!! Så greit sånn sett å få et planlagt rolig ks imorgen! Ønsker deg masse masse lykke til imorgen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det ble såpass ja, håper er i form og koser deg masse med enebarnet i daag❤og masse lykke lykke til med fødselen i morgen😃🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Blir jo litt intenst og skremmende sånn når man plutselig får sånne beskjeder, men samtidig veldig greit å slippe å ta valget selv, sånn sett.

Tenk, i morgen holder du en liten nyfødt baby i armene 😍

Endret av Marimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi i morgen ja! Er det litt godt å slippe å ta valget også? 

Tenker du er spent på i morgen 😍 masse lykke til! Snart har du lillejenta di ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er jo egentlig ikke på KG lenger, men her må jeg jo bare gi meg til kjenne igjen. Masse lykke til i morgen! Tenk at du snart har lillesøster i armene dine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...