Gå til innhold

Hvordan sjekke opp foreldre i barnehagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Eller julestalking.. :ninja:

 

:fnise: 

Jeg tipper ts er godt i gang med årets juleromanse :nordvesta:

Endret av yeans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor enkelte er negative til at man skal treffe potensielle kjærester blant foreldre i barnehagen.

Jeg og min mann møtte hverandre på den måten. Vi snakket ofte sammen når vi hentet våre respektive unger, det vare en god tone mellom oss et år tid, og så spurte han meg om jeg ville være med ham ut. Nå har vi vært gift i to år :) 

Dersom du vet navnet hans, søk ham opp på Facebook og ta kontakt der, hvis det er sjelden du ser ham i barnehagen.

Anonymkode: d781c...45e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, yeans skrev:

 

:fnise: 

Jeg tipper ts er godt i gang med årets juleromanse :nordvesta:

Det ville jo vært i rakettfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre litt research på sosiale medier så du er sikker på at han er singel ;-) så kan du adde han, og skrive til han?! Si at du syns han er en kjekk kar, spør om han har lyst til å møtes utenom bhg eller om han ikke syns det er en god ide (greit å prøve å formulere seg slik at et avslag ikke gjør alt veldig kleint).

Anonymkode: 4f917...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2017 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han er singel? Selvom han og barnemor ikke henter samtidig, så kan det være de er sammen fordet. Og selvom han ikke er sammen med barnemor kan det være han har en annen kjæreste.
Det er rett og slett upassende, hvertfall det å legge julekort i hylla, herregud. Og hvis du ikke syns det passer seg å ta kontakt etter et foreldremøte fordi barnemoren også er der, så tyder det jo på at du vet du gjør noe galt?
Jeg syns du bare skal la dette ligge.

Anonymkode: fa18f...3de

Får på følelsen av at du er sammen med en som har barn i bhg, og er redd for at det er mannen din hun har sett seg ut xD

Anonymkode: 4941c...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/20/2017 at 12:48 PM, yeans said:

Nei. Åh nei. Da blir hun bare anmeldt for kidnapping. Seriøst. Ikke skriv slike råteite forslag.

Eh. ....aldri hørt om ironi??

Anonymkode: 37fdd...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh. ....aldri hørt om ironi??

Anonymkode: 37fdd...c78

Du glemte ironiflagget. Men sånn til motsvar så tror jeg at noen kunne ha tatt rådet ditt på alvor. Ikke lett å vite hvor langt enkelte kan finne på å gå...  

Anonymkode: e90a8...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, ikke gjort noe fremstøt ennå. Men funnet han på Facebook. Vet at han ikke er sammen med barnemor, ser ikke noe til kjæreste på Facebook men er ikke på Tinder, orker ikke! 

Tips til en ok melding man kan sende? 😊

Anonymkode: cd108...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her, ikke gjort noe fremstøt ennå. Men funnet han på Facebook. Vet at han ikke er sammen med barnemor, ser ikke noe til kjæreste på Facebook men er ikke på Tinder, orker ikke! 

Tips til en ok melding man kan sende? 😊

Anonymkode: cd108...d4a

Hva med å spørre om han har en fin jul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2017 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg la være. Aqward.. 

Anonymkode: ed3f9...8e5

Ikke så  awkward som å skrive aqward....

Anonymkode: 191c3...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...