Jentadi Skrevet 2. januar 2018 #81 Skrevet 2. januar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke det behovet for å æsje og dømme andres seksuelle fantasier og fetisjer. Hva er hensikten? Hva ønsker man å oppnå? Det er mer enn nok skam knyttet til sex og seksuelle fantasier som det er, om ikke folk skal bryte seg inn i tråder i seksualitetforumet bare for å bidra med enda litt mer. Anonymkode: a441f...dbf Klokt sagt 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #82 Skrevet 2. januar 2018 Hvis jeg så noen pulte dama mi. Vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Men det hadde blitt stygt. Meget stygt! Anonymkode: 66a01...b96
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2018 #83 Skrevet 2. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg så noen pulte dama mi. Vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Men det hadde blitt stygt. Meget stygt! Anonymkode: 66a01...b96 Denne tråden omhandler samtykkende sex, ikke utroskap.
Kragebein Skrevet 2. januar 2018 #84 Skrevet 2. januar 2018 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #85 Skrevet 23. januar 2018 Trivelig med en ekstra mann. Men det blir litt kleint hvis de ikke tør å røre hverandre. Mye mer koselig hvis alle 3 leker med alle 3. Da kan alle 3 få suge kuk og få varm sperma i ansiktet. Alle menn liker det...egentlig. Anonymkode: b8bf0...f94
Gjest Alterego666 Skrevet 23. januar 2018 #86 Skrevet 23. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trivelig med en ekstra mann. Men det blir litt kleint hvis de ikke tør å røre hverandre. Mye mer koselig hvis alle 3 leker med alle 3. Da kan alle 3 få suge kuk og få varm sperma i ansiktet. Alle menn liker det...egentlig. Anonymkode: b8bf0...f94 Enig. Sex uten berøring er schizo.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #87 Skrevet 23. januar 2018 På 20.12.2017 den 23.29, AnonymBruker skrev: Finn dere en kjekk ung hunk på 25 år, som vil ta deg hardt, med mannen din som tilskuer. Er spennende å utforske litt. Anonymkode: 9eb4c...fee Når jeg var på den alderen og "ung og pen" , var jeg leieboer i kjelleren hos et par i 50-åra. Gubben var alkis og hadde hjerteproblem, så han var impotent. Orker ikke å skrive en halv A-4 side om hvordan, men jeg ble etter hvert konas elsker med mannens velsignelse. Hun var ikke direkte vakker, men hadde fin kropp og en vanvittig oppdemt seksuell energi. Og så var hun infertil, så jeg fikk sprute i fitta. Kjempegreier for en ung kåting. I begynnelsen kom hun ned til meg når hun var kåt (og det var ofte, aldeles utsulten stakkar). Men så klarte hun å overtale meg til å bli med opp i ektesenga, å la han se på. (han hadde stått utenfor å lytta, men det visste jeg ikke da.) Litt rart i starten, men etter hvert slappet jeg mer av. Han likte godt å se henne bli tatt av en "harding", og nytelsen hennes. Men jeg ville aldri latt gamlingen delta eller røre oss. Han fikk være på behørig avstand å se på, og runke sin døde pikk. Anonymkode: e3304...07e 1
pewdiepie Skrevet 23. januar 2018 #88 Skrevet 23. januar 2018 På 20.12.2017 den 16.21, AnonymBruker skrev: Før du prøver må du være sikker på at du takler at hun tydelig nyter sex med han uendelig mye mer enn med deg... Anonymkode: 58f4c...e44 Hvem har sagt at ta er dårlig i sengen eller at den andre mannen er god i sengen? 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå