Gå til innhold

Å se dama bli pult

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men det finnes jo grenser for hva man bør akseptere i et samfunn. Hvis det eneste kriteriet er at man ikke skader/sårer en annen, så er det mye sykt som vil være legitimt. F. eks. å ha sex med lik - de blir jo hverken skadet eller såret av det, men de som har disse seksuelle interessene er likevel temmelig syke i mine øyne. 

Anonymkode: 32687...1b9

Det bør selvfølgelig være LOVLIG også.. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)

Blir dessverre mye snerping i sånne tråder. Håper du får fantasien din oppfylt, TS og at det blir så bra som du drømmer om😊

Endret av Annetnavn_
Skrevet
4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Heldigvis for oss, er vi alle forskjellige. Og har derfor forskjellig tenningsmønster :)

Jada, det er jo lovlig. Men jeg tror like fullt mange ikke innser rekkevidden av å involvere andre i sitt sexliv - enten som såkalt "cuckold" (avskyelig ord btw.) eller trekant etc. Er mange sjalusihistorier som dukker opp i etterkant, og mange ender opp med å gå fra hverandre. At folk finner på å ta den risikoen i et ellers fungerende og fint forhold er utenfor forstanden. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det bør selvfølgelig være LOVLIG også.. 

Ja, men alt som er lovlig er ikke nødvendigvis greit det heller. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men det finnes jo grenser for hva man bør akseptere i et samfunn. Hvis det eneste kriteriet er at man ikke skader/sårer en annen, så er det mye sykt som vil være legitimt. F. eks. å ha sex med lik - de blir jo hverken skadet eller såret av det, men de som har disse seksuelle interessene er likevel temmelig syke i mine øyne. 

Du skjønner vel hvorfor likskjending ikke er lovlig..?

Anonymkode: f3f57...899

Skrevet
2 minutter siden, Strixa skrev:

Blir dessverre mye snerping i sånne tråder. Håper du får fantasien din oppfylt, TS og at det blir så bra som du drømmer om😊

Snerp fordi man syns det er sært? Hva syns typen din om at du har lagt ut nakenbilder på nett? Ikke så snerp? 

Anonymkode: 05641...d8e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet utmerket hva cuckold er, dette har ingen ting med det å gjøre. Er ikke snakk om at noen skal ydmykes og slikt. Og selvfølgelig måtte det komme dette med kukstørrelse. Neida, jeg har en god kuk som jeg vet å bruke godt.

Anonymkode: 23a16...a25

God kuk... stor med andre ord. Ja, da faller kanskje cuck-definisjonen bort. Da er du bare uselvisk :) 

Anonymkode: 632b2...fca

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skjønner vel hvorfor likskjending ikke er lovlig..?

Anonymkode: f3f57...899

Selvsagt klar over at det er ulovlig. Poenget var å diskutere en seksuell handling på teoretisk grunnlag, der premisset er at man "ikke skader andre". Som sagt, da er det ganske mye sykt man kan rasjonalisere. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, det er jo lovlig. Men jeg tror like fullt mange ikke innser rekkevidden av å involvere andre i sitt sexliv - enten som såkalt "cuckold" (avskyelig ord btw.) eller trekant etc. Er mange sjalusihistorier som dukker opp i etterkant, og mange ender opp med å gå fra hverandre. At folk finner på å ta den risikoen i et ellers fungerende og fint forhold er utenfor forstanden. 

Kanskje utenfor DIN forstand, men noen av oss trives godt med det ;)
Selv er jeg polyamorøs, og trives godt med det <3 Ja til samtykkende, ikke monogami! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Kanskje utenfor DIN forstand, men noen av oss trives godt med det ;)
Selv er jeg polyamorøs, og trives godt med det <3 Ja til samtykkende, ikke monogami! 

Jepp... Helt til en i gjengen finner ut at de ble sjalu likevel ;) Som sagt, jeg kjenner også en del folk som har "åpen" seksualitet, der de i varierende grad tar inn andre i senga. Det fungerte fint da de var veldig unge, men når de etterhvert ble litt eldre og faktisk fikk følelser for folka, så ble det litt sjalusi og drama likevel. Poenget er at man leker med ilden. Etterhvert leker man litt for lenge og man blir brent. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp... Helt til en i gjengen finner ut at de ble sjalu likevel ;) Som sagt, jeg kjenner også en del folk som har "åpen" seksualitet, der de i varierende grad tar inn andre i senga. Det fungerte fint da de var veldig unge, men når de etterhvert ble litt eldre og faktisk fikk følelser for folka, så ble det litt sjalusi og drama likevel. Poenget er at man leker med ilden. Etterhvert leker man litt for lenge og man blir brent. 

Jeg er 37, partneren min eldre. Vi har vært sammen i snart 7 år ;) og vi elsker hverandre. kanskje du skal finne ut hva polyamorøs betyr? 

Skrevet
12 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg er 37, partneren min eldre. Vi har vært sammen i snart 7 år ;) og vi elsker hverandre. kanskje du skal finne ut hva polyamorøs betyr? 

Jeg vet godt hva det betyr, men det er altså slik at mange ikke innser konsekvensen av å leve slik. 

Skrevet

Jeg vet godt hva det betyr, men det er altså slik at mange ikke innser konsekvensen av å leve slik. 

"konsekvensen" for oss, er at vi har et rikere liv, syns vi, og flere å elske ;) Hva med å bare akseptere at folk ikke er like? Selv om NOEN har dårlig erfaring med å ta andre inn i livene sine, betyr ikke det at ALLE får de samme erfaringene! 
Vi har det fint, vi har hatt det fin i mange år, og kommer til å fortsette å ha det fint :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

"konsekvensen" for oss, er at vi har et rikere liv, syns vi, og flere å elske ;) Hva med å bare akseptere at folk ikke er like? Selv om NOEN har dårlig erfaring med å ta andre inn i livene sine, betyr ikke det at ALLE får de samme erfaringene! 
Vi har det fint, vi har hatt det fin i mange år, og kommer til å fortsette å ha det fint :) 

Høres mer ut som et rasjonale for å leve i en kontinuerlig sexorgie, der man lyver til seg selv om risikoen for "heart break". 

• Liker 4
Skrevet

Høres mer ut som et rasjonale for å leve i en kontinuerlig sexorgie, der man lyver til seg selv om risikoen for "heart break". 

Kanskje for deg, men ikke for oss ;)

Igjen, folk er forskjellige. Lev med det 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Kjenner du mange uten "klasse"?

Herregud så mange snerpete og uvitende mennesker som svarer i denne tråden. Ikke bare deg 1b9...

Anonymkode: e54cf...004

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Kanskje for deg, men ikke for oss ;)

Igjen, folk er forskjellige. Lev med det 

Lever helt fint med at noen gjør det, slapp helt av. Folk får gjøre det de vil. Men det er da heller ikke meg som får kjenne på konsekvensen på lang sikt.

Skrevet

Hvordan vet du det? Kjenner du mange uten "klasse"?

Herregud så mange snerpete og uvitende mennesker som svarer i denne tråden. Ikke bare deg 1b9...

Ja, jeg kjenner også folk uten klasse. For all del, det kan være hyggelige folk det, men de definerer seg jo i en litt annen lige ved å leve så promiskuøst som de gjør. 

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt klar over at det er ulovlig. Poenget var å diskutere en seksuell handling på teoretisk grunnlag, der premisset er at man "ikke skader andre". Som sagt, da er det ganske mye sykt man kan rasjonalisere. 

Sex med lik skader i høyeste grad andre, det er kanskje derfor det er ulovlig.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lever helt fint med at noen gjør det, slapp helt av. Folk får gjøre det de vil. Men det er da heller ikke meg som får kjenne på konsekvensen på lang sikt.

Så slutt å rakk ned på andres tenningsmønster. Det er ikke produktivt i det hele tatt.. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...