Almond Skrevet 20. desember 2017 #61 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gratulerer med dagen Anonymkode: 9eb4c...fee Takk for det 😉
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #62 Skrevet 20. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: God kuk... stor med andre ord. Ja, da faller kanskje cuck-definisjonen bort. Da er du bare uselvisk Anonymkode: 632b2...fca Trenger vel ikke være så stor kuk fordi om den er god??? Anonymkode: f8460...a71
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #63 Skrevet 20. desember 2017 Mannen min har sagt at han ønsker å se at en annen mann knuller meg. Jeg syns det høres veldig pirrende ut,men klarer ikke helt å skjønne hvordan han hadde klart å sett det........jeg hadde iallfall blitt sjalu dersom det hadde vært motsatt, Men han sier det tenner han veldig og vi har vel egentlig lyst til dette begge to. Men det er litt vanskelig å finne noen som det passer med. Og bare for å ha sagt det.......vi er et voksent par og har vært sammen i snart 20 år og elsker hverandre. Anonymkode: f8460...a71
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #64 Skrevet 20. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har sagt at han ønsker å se at en annen mann knuller meg. Jeg syns det høres veldig pirrende ut,men klarer ikke helt å skjønne hvordan han hadde klart å sett det........jeg hadde iallfall blitt sjalu dersom det hadde vært motsatt, Men han sier det tenner han veldig og vi har vel egentlig lyst til dette begge to. Men det er litt vanskelig å finne noen som det passer med. Og bare for å ha sagt det.......vi er et voksent par og har vært sammen i snart 20 år og elsker hverandre. Anonymkode: f8460...a71 Finn dere en kjekk ung hunk på 25 år, som vil ta deg hardt, med mannen din som tilskuer. Er spennende å utforske litt. Anonymkode: 9eb4c...fee 1
Kragebein Skrevet 21. desember 2017 #65 Skrevet 21. desember 2017 Tråden er ryddet for oppfordring til vold, brukerdebatt, spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Kragebein, mod
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #66 Skrevet 21. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "Everybody has a plan, till they get punched in the face by mike tyson" Man kan gjerne tro at alt vil gå bra, og at ingen vil få følelser for annen type partner, men dette er noe man til syvende og sist ikke har kontroll over selv. Anonymkode: 9eb4c...fee Vi VIL ha følelser for andre.. det er jo hele poenget med å være poly... Så om en av oss får følelser for noen andre, så YAY!! Hurra!! Så supert! <3 håper de er koselige, så vi alle kommer overens, noe vi mest sannsylig gjør, da vi har veldig lik smak i jenter 1
tarzan+jane Skrevet 21. desember 2017 #67 Skrevet 21. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har sagt at han ønsker å se at en annen mann knuller meg. Jeg syns det høres veldig pirrende ut,men klarer ikke helt å skjønne hvordan han hadde klart å sett det........jeg hadde iallfall blitt sjalu dersom det hadde vært motsatt, Men han sier det tenner han veldig og vi har vel egentlig lyst til dette begge to. Men det er litt vanskelig å finne noen som det passer med. Og bare for å ha sagt det.......vi er et voksent par og har vært sammen i snart 20 år og elsker hverandre. Anonymkode: f8460...a71 Det er akkurat likens her. Vi er godt gift. Han fantaserer ganske mye om å se meg med en annen mann. Jeg blir derimot ganske så ‘avtent’ på tanken om at han er med en annen dame. Jeg kunne strekt meg til at han mottar feks blowjob av noen andre, men under min ‘kontroll’ (den biten er viktig).... Tror ikke jeg kunne strekt meg lenger enn det akkurat nå. Så fordelingen her blir strengt talt ikke helt rettferdig. Men en må jo respektere det uansett. Det virker spennende å involvere andre, men jeg synes også risiko for kjønssykdommer er turn-off 🤔 Er det kun jeg som tenker sånn? 😂
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #68 Skrevet 21. desember 2017 Dette fremstiller deg som en regelrett tufs unge mann. Få deg litt hår på brystet og pul damen din selv. Mvh mann 74 Anonymkode: 1248b...fc9 1
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #69 Skrevet 21. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette fremstiller deg som en regelrett tufs unge mann. Få deg litt hår på brystet og pul damen din selv. Mvh mann 74 Anonymkode: 1248b...fc9 Så alle som har et annet tenningsmønster en deg, er tufser ? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #70 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Så alle som har et annet tenningsmønster en deg, er tufser ? Ja i dette tilfelle vil jeg påstå det ja. Urokkelig. Anonymkode: 1248b...fc9 1
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #71 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja i dette tilfelle vil jeg påstå det ja. Urokkelig. Anonymkode: 1248b...fc9 For et trist livssyn Syns synd i deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #72 Skrevet 21. desember 2017 Jeg mistenker at dette kun er en opphissende tanke så lenge den fremmede mannen er en ansiktsløs figur i fantasien. Den dagen du opplever en pustede, pesende, svettende mann full av begjær med penisen sin dypt inne i din kvinne som ser ut til å nyte dette, vil jeg tro du ikke er like positiv. Men det er jo noen få som tenner på dette i virkeligheten. Anonymkode: 8f863...595
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #73 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, SlemUlv skrev: For et trist livssyn Syns synd i deg. Takk, det betyr så mye å høre det fra deg 🙂 Anonymkode: 1248b...fc9
Sphynx Skrevet 28. desember 2017 #74 Skrevet 28. desember 2017 På 21.12.2017 den 16.52, AnonymBruker skrev: Dette fremstiller deg som en regelrett tufs unge mann. Få deg litt hår på brystet og pul damen din selv. Mvh mann 74 Anonymkode: 1248b...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #75 Skrevet 28. desember 2017 På 21.12.2017 den 17.35, SlemUlv skrev: For et trist livssyn Syns synd i deg. For et ufyselig nedlatende utsagn. Hvorfor får ikke folk ytre meningen sin? Anonymkode: 05641...d8e 1
SlemUlv Skrevet 28. desember 2017 #76 Skrevet 28. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et ufyselig nedlatende utsagn. Hvorfor får ikke folk ytre meningen sin? Anonymkode: 05641...d8e De må vel det, uten å rakke ned på andres seksualitet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #77 Skrevet 2. januar 2018 På 20.12.2017 den 16.21, AnonymBruker skrev: Før du prøver må du være sikker på at du takler at hun tydelig nyter sex med han uendelig mye mer enn med deg... Anonymkode: 58f4c...e44 Hvordan vet du at hun nyter sex mer med han andre enn kjæresten? Anonymkode: 0e57f...d5c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #78 Skrevet 2. januar 2018 Jeg er kvinne, jeg elsker mannen min, men jeg elsker også å se ham med andre kvinner. I løpet av vårt forhold har vi delt vår seksualitet med 7 andre kvinner. To av dem hadde vi en lengre relasjon med. Nå er jeg bifil, så dette er nok ene årsaken til at jeg synes dette er fint og pirrende. Jeg koser også med damene. Likevel, jeg virkelig nyter å se ham tilfredsstille en annen kvinne, og jeg har aldri blitt sjalu, verken når det skjer eller etterpå. Det er jo heller ikke som at han er utro, eller som at han har sex med en annen kvinne. Han har sex meg MEG, og kvinnen er på en måte et slags avansert sexleketøy for å pirre VÅRT sexliv. (Beklager at sexleketøy høres nedverdigende ut, for vi ser absolutt ikke ned på kvinnen, og noe av det viktigste er at hun også får en fantastisk opplevelse. Men hun er likevel et tilbehør i VÅRT sexliv. For dette er noe VI to deler, og nyter sammen.) Jeg har ingen lyst til å ha enda en mann inn i vår seksuelle lek. Jeg hadde nok gått med på det, dersom dette var en sterk fantasi mannen hadde, men jeg er glad for at han også foretrekker en ekstra kvinne. Opplevelsene vi har delt har beriket vårt sexliv, og det at vi åpent kan dele fantasier vi har er kanskje det aller viktigste. Om min mann tenner på en annen kvinne trenger han ikke å skjule dette, men han hvisker meg i øret hva han skulle ønske jeg og han kunne gjøre med denne kvinnen. Og jeg tenner på det. Ser at mange fordømmer det å leve slik, men for oss som gjør det, og som ikke sliter med sjalusi, så er dette faktisk berikende. Vi har et mye mer aktivt sexliv enn de fleste jeg kjenner. Alt vi deler og kan dele gjør også at vi tenner utrolig mye på hverandre. Det er en nærhet og åpenhet der, som gjør at vi har et svært godt og rikt sexliv. Jeg kan bli sjalu jeg også. Jeg tåler ikke å bli løyet til, eller at ting holdes skjult. Da kan jeg reagere med sjalusi på bagateller. Alt han gjør foran meg, og med min viten og godkjennelse, er imidlertid helt sjalusifritt. Anonymkode: 8e746...627 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #79 Skrevet 2. januar 2018 Jeg skjønner ikke det behovet for å æsje og dømme andres seksuelle fantasier og fetisjer. Hva er hensikten? Hva ønsker man å oppnå? Det er mer enn nok skam knyttet til sex og seksuelle fantasier som det er, om ikke folk skal bryte seg inn i tråder i seksualitetforumet bare for å bidra med enda litt mer. Anonymkode: a441f...dbf 6
Påkrevd Skrevet 2. januar 2018 #80 Skrevet 2. januar 2018 På 12/20/2017 den 17.57, AnonymBruker skrev: Jada, det er jo lovlig. Men jeg tror like fullt mange ikke innser rekkevidden av å involvere andre i sitt sexliv - enten som såkalt "cuckold" (avskyelig ord btw.) eller trekant etc. Er mange sjalusihistorier som dukker opp i etterkant, og mange ender opp med å gå fra hverandre. At folk finner på å ta den risikoen i et ellers fungerende og fint forhold er utenfor forstanden. Anonymkode: 32687...1b9 For mange er nettopp det at man finner på sånne ting grunnen til at forholdet er fungerende og fint. Jeg har selv vært den mannen som har hatt sex med kona foran ektemannen, både i privat sammenheng og i swingerssammenheng, og mitt inntrykk er at par som gjør dette, og er helt åpne med hverandre om det, generelt også har et veldig stødig samliv sammenliknet med andre par. Det er mange som tenner på flere i senga og å se partneren sin med noen andre. For de fleste så er dette en seksuell greie, og ikke noe mer. Følelser utover eventuelle vennskap hører man ytterst sjeldent om blant de som tar steget. Hvis både TS og kona er klare på hva de ønsker, tror jeg dette er en fin måte å spice opp både sexlivet og forholdet generelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå