AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Har sånn sterke fantasier på og få se på at dama mi blir pult av en annen mann. Veldig lyst til å prøve dette, hun vet om dette og sier hun kan tenke seg til å prøve det vist det er rette karen. Er det noen her som har prøvd det ut? Anonymkode: 23a16...a25
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Merkelig fantasi å ønske at partneren er utro...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Jeg trodde cuck bare var slang. Men du er altså faktisk en cuck. Gratulerer til den dama som har deg til type, du som ikke er ekte mann. Anonymkode: a46ec...894 9
Gjest Annetnavn_ Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 (endret) 3 minutter siden, Calandria skrev: Merkelig fantasi å ønske at partneren er utro... Man er vel ikke utro når den andre parten er med på det??? Endret 20. desember 2017 av Annetnavn_
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Cuckold fetish.. Helt normalt om man har liten kuk. Kjør på, kompis. Anonymkode: 632b2...fca 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 Før du prøver må du være sikker på at du takler at hun tydelig nyter sex med han uendelig mye mer enn med deg... Anonymkode: 58f4c...e44 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har sånn sterke fantasier på og få se på at dama mi blir pult av en annen mann. Veldig lyst til å prøve dette, hun vet om dette og sier hun kan tenke seg til å prøve det vist det er rette karen. Er det noen her som har prøvd det ut? Anonymkode: 23a16...a25 Ja, faktisk med to av mine partnere. Funket bra i begge tilfellene. Det aller beste er selvsagt om den ekstra mannen er skikkelig velutrustet, sånn at hun blir litt overveldet. Har vært med på det og, og skal forhåpentligvis gjøre det flere ganger. Anonymkode: 370dd...dfe 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #8 Skrevet 20. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har sånn sterke fantasier på og få se på at dama mi blir pult av en annen mann. Veldig lyst til å prøve dette, hun vet om dette og sier hun kan tenke seg til å prøve det vist det er rette karen. Er det noen her som har prøvd det ut? Anonymkode: 23a16...a25 Du vet at dette ikke bare innebærer at hun blir penetrert, men også at de to har et samleie som innebærer det som skal til for at hun får orgasme. Og at hun evt får følelser for han? Hvis det er "rette karen" for min del, så er han en jeg synes er både pen nok, og som jeg liker godt nok ellers til at jeg kan ha sex med han. Og da innebærer det faktisk en fare for at jeg får følelser for han.Og særlig etter at jeg har hatt sex med han. Du vil altså at dama di skal ha sex med en som hun liker, og vil ha sex med, og som ganske sannsynlig er i deres nærmiljø. Og du tror ikke at hun vil føle noe med å ha sex med en annen, som hun liker fra før? Vil du risikere det? Anonymkode: 71ab6...50f 8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #9 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vet at dette ikke bare innebærer at hun blir penetrert, men også at de to har et samleie som innebærer det som skal til for at hun får orgasme. Og at hun evt får følelser for han? Hvis det er "rette karen" for min del, så er han en jeg synes er både pen nok, og som jeg liker godt nok ellers til at jeg kan ha sex med han. Og da innebærer det faktisk en fare for at jeg får følelser for han.Og særlig etter at jeg har hatt sex med han. Du vil altså at dama di skal ha sex med en som hun liker, og vil ha sex med, og som ganske sannsynlig er i deres nærmiljø. Og du tror ikke at hun vil føle noe med å ha sex med en annen, som hun liker fra før? Vil du risikere det? Anonymkode: 71ab6...50f Ikke noe problem, er ikke redd for det i det hele tatt. Anonymkode: 23a16...a25 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #10 Skrevet 20. desember 2017 Faren da er vel at han knuller henne så bra at hun dumper deg og blir sammen med han. Anonymkode: 8ddea...a57 4
Bootyhunter Skrevet 20. desember 2017 #11 Skrevet 20. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at dette ikke bare innebærer at hun blir penetrert, men også at de to har et samleie som innebærer det som skal til for at hun får orgasme. Og at hun evt får følelser for han? Hvis det er "rette karen" for min del, så er han en jeg synes er både pen nok, og som jeg liker godt nok ellers til at jeg kan ha sex med han. Og da innebærer det faktisk en fare for at jeg får følelser for han.Og særlig etter at jeg har hatt sex med han. Du vil altså at dama di skal ha sex med en som hun liker, og vil ha sex med, og som ganske sannsynlig er i deres nærmiljø. Og du tror ikke at hun vil føle noe med å ha sex med en annen, som hun liker fra før? Vil du risikere det? Anonymkode: 71ab6...50f og som vi alle vet , uansett hvor irasjonelle og dumme disse kvinnefølelsene er , så kan kvinner droppe alt i hendene der og da, bryte ekteskap , backstabbe de viktigste i livene hennes og alle som vil henne godt for denne mannen hun har " følelser" for . så du har et poeng 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #12 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Cuckold fetish.. Helt normalt om man har liten kuk. Kjør på, kompis. Anonymkode: 632b2...fca Vet utmerket hva cuckold er, dette har ingen ting med det å gjøre. Er ikke snakk om at noen skal ydmykes og slikt. Og selvfølgelig måtte det komme dette med kukstørrelse. Neida, jeg har en god kuk som jeg vet å bruke godt. Anonymkode: 23a16...a25 6
Sphynx Skrevet 20. desember 2017 #13 Skrevet 20. desember 2017 Mye fordommer her! Ts, du er helt normal. Fetisher er bare gøy. Håper dere finner ut av det. Jeg har ingen erfaringer å komme med. Men kan anbefale å kanskje snakke med folk om det på fetlife istedetfor 13
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #14 Skrevet 20. desember 2017 https://www.ohjoysextoy.com/cuckolding/ Anonymkode: 88110...a92 1
Missy77 Skrevet 20. desember 2017 #15 Skrevet 20. desember 2017 Da synes jeg du skal prøve det! Jeg har vært dama i et sånt forhold. Mannen elsket å se meg bli tatt av en muskuløs og velutrustet mann. Min erfaring er at man må ha god selvtillit for å gjennomføre noe slikt (mannen altså) og det er ikke sånn at dama nødvendigvis blir forelska etter ett knull. Men om han blir en fast lekepartner så ser jeg det kan bli et problem. Men en slik opplevelse (hvis det er frivillig fra alle parter) er jo bare med på å sprite opp sexlivet til deg og dama. 😉 På Cupido.no kan du finne aktuelle kandidater. 👍🏼😊 5
SlemUlv Skrevet 20. desember 2017 #16 Skrevet 20. desember 2017 Cuckhold trenger ikke ha med ydmykelse, eller "liten penis" å gjøre. *Sukk* Selv elsker jeg å se Kjære tilfredstille ei anna Herlig å både se og høre på <3 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #17 Skrevet 20. desember 2017 9 minutter siden, SlemUlv skrev: Cuckhold trenger ikke ha med ydmykelse, eller "liten penis" å gjøre. *Sukk* Selv elsker jeg å se Kjære tilfredstille ei anna Herlig å både se og høre på <3 Nei, men det er uansett ganske merkelig å la seg tenne at noen andre tar partneren sin. Hører ikke hjemme i et sivilisert samfunn spør du meg. Man har da klasse. Anonymkode: 32687...1b9 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #18 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men det er uansett ganske merkelig å la seg tenne at noen andre tar partneren sin. Hører ikke hjemme i et sivilisert samfunn spør du meg. Man har da klasse. Anonymkode: 32687...1b9 Synes ikke man kan dømme noen for å ha seksuelle preferanser bare fordi man ikke har de samme selv. Så lenge man ikke skader/sårer noen kan man gjøre hva man vil seksuelt. Er helt fjernt for meg også å skulle gjøre noe slikt, for meg er sex noe som kun er mellom meg og partner, men jeg dømmer jo ingen andre for å like det. Anonymkode: f3f57...899 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #19 Skrevet 20. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke man kan dømme noen for å ha seksuelle preferanser bare fordi man ikke har de samme selv. Så lenge man ikke skader/sårer noen kan man gjøre hva man vil seksuelt. Er helt fjernt for meg også å skulle gjøre noe slikt, for meg er sex noe som kun er mellom meg og partner, men jeg dømmer jo ingen andre for å like det. Anonymkode: f3f57...899 Joda, men det finnes jo grenser for hva man bør akseptere i et samfunn. Hvis det eneste kriteriet er at man ikke skader/sårer en annen, så er det mye sykt som vil være legitimt. F. eks. å ha sex med lik - de blir jo hverken skadet eller såret av det, men de som har disse seksuelle interessene er likevel temmelig syke i mine øyne. Anonymkode: 32687...1b9 1
SlemUlv Skrevet 20. desember 2017 #20 Skrevet 20. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er uansett ganske merkelig å la seg tenne at noen andre tar partneren sin. Hører ikke hjemme i et sivilisert samfunn spør du meg. Man har da klasse. Anonymkode: 32687...1b9 Heldigvis for oss, er vi alle forskjellige. Og har derfor forskjellig tenningsmønster 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå