AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Jeg blir så PROVOSERT av feministene, som argumenterer naturstridig. Det har utviklet seg til å bli et sykt og unaturlig samfunn, kunstig i form av at kvinner forbigår bedre kvalifiserte menn til f.eks. lederstillinger. Det ligger i mannens natur å være dominant og ta ledelsen, foruten Siv Jensen (som er norges mest uattraktive dame ved sin maskuline fremtreden, hun har sagt hun har problemer med å finne mann fordi menn flykter fra henne, alle vet jo grunnen siden hun fremstår som mann) så ser jeg få damer som kan være sterke ledere. Det ligger rett og slett ikke i kvinners natur å ta kontroll slik menn gjør, kvinner er underdannige og å kvotere noen som er det inn i en lederstilling er det reneste vannvidd. Ei dame kan aldri bli den sterke lederen en mann kan bli, når de som kvoteres frem i tillegg er dårligere kvalifisert så blir det som å gi kunstig åndedrett til en syk og dødsdømt mener jeg. Vi må få slutt på denne galskapen. Anonymkode: 6aef2...646 15
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 God bedring! Anonymkode: b532f...107 16
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: God bedring! Anonymkode: b532f...107 Takk, men alt er ok her. Er samfunnet slik det har utviklet seg som er sykt og naturstridig. Anonymkode: 6aef2...646 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Hvis menn og kvinner er likestilte. Hvorfor i huleste får kvinner ekstrapoeng på mange av de mest spennende studiene pga. de ble født kvinne?? Alle disse får kvinner ekstrapoeng pga. ja, de er kvinne! bachelorutdanninger i ingeniørfag (bortsett fra kjemi og bioingeniør) landbruksstudier ved Høgskolen i Innlandet, studier i Hedmark bachelorutdanninger i maritime fag ved Høgskolen i Sørøst-Norge, NTNU (Ålesund) og Høgskulen på Vestlandet (bortsett fra shipping management og shippingledelse ved NTNU (Ålesund) følgende femårige integrerte masterprogram i teknologi og ingeniørfag ved NTNU: - Datateknologi - Elektronisk systemdesign og innovasjon - Fysikk og matematikk - Ingeniørvitenskap og IKT - Kommunikasjonsteknologi - Kybernetikk og robotikk - Marin teknikk - Materialteknologi - Produktutvikling og produksjon Anonymkode: 82803...9c5 9
bortebra Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 Jeg vet ikke, jeg... Det er noe med folk som har behov for å understreke hvor dominante og fortreffelige de er som ikke innbyr til respekt. Et menneske med reell autoritet "doesn't tell, but shows". Jeg gjetter at det er du som har ødelagt for deg, og så skylder på alle mulige andre grupper. 9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Skrevet 16. desember 2017 Menn må organisere seg og få bukt med feminisme. Hvordan hjelper deN oss? Hva gjør denfor oss? Absolutt ingenting. Så hvorfor ha den? Feminisme må bli stoppet. Anonymkode: 9ff07...a7e 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #9 Skrevet 16. desember 2017 16 minutter siden, bortebra skrev: Jeg vet ikke, jeg... Det er noe med folk som har behov for å understreke hvor dominante og fortreffelige de er som ikke innbyr til respekt. Et menneske med reell autoritet "doesn't tell, but shows". Jeg gjetter at det er du som har ødelagt for deg, og så skylder på alle mulige andre grupper. Har ikke forsøkt å understreke hvor dominant og fortreffelig jeg er, hvor har du det fra? Saken er at vi har fått ny avdelingsleder som absolutt ikke bekler rollen som leder her, vi hadde mye mer kompetente lederskikkelser her, men nå er det åpenlyst at firmaet vårt skulle ha en kvinne inn i den rollen fordi det ser fint ut på papiret og blir politisk korrekt. Firma legger med stolthet frem tall som forteller hvor flink dem er til å kvotere, hvor sykt og unaturlig det enn er. Kvinner dyttes frem og dras oppover av en politisk korrekthet som kolliderer med kjønnenes natur og naturlige væremåte. Ja, selvfølgelig skal jeg si ifra om hva jeg mener om det. Det blir som å skubbe frem noen til noe som blir unaturlig. Anonymkode: 6aef2...646
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #10 Skrevet 16. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 966c6...443 Slik ja, unaturlig. Anonymkode: 6aef2...646
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11 Skrevet 16. desember 2017 Feminismen må avvikles. Det har gått altfor langt. Anonymkode: bff81...caa 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #12 Skrevet 16. desember 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis menn og kvinner er likestilte. Hvorfor i huleste får kvinner ekstrapoeng på mange av de mest spennende studiene pga. de ble født kvinne?? Alle disse får kvinner ekstrapoeng pga. ja, de er kvinne! bachelorutdanninger i ingeniørfag (bortsett fra kjemi og bioingeniør) landbruksstudier ved Høgskolen i Innlandet, studier i Hedmark bachelorutdanninger i maritime fag ved Høgskolen i Sørøst-Norge, NTNU (Ålesund) og Høgskulen på Vestlandet (bortsett fra shipping management og shippingledelse ved NTNU (Ålesund) følgende femårige integrerte masterprogram i teknologi og ingeniørfag ved NTNU: - Datateknologi - Elektronisk systemdesign og innovasjon - Fysikk og matematikk - Ingeniørvitenskap og IKT - Kommunikasjonsteknologi - Kybernetikk og robotikk - Marin teknikk - Materialteknologi - Produktutvikling og produksjon Anonymkode: 82803...9c5 Det er en av flere måter å få frem kvinner på, som ellers ikke ville vært der dem er. Som å feste påhengsmotor på ene båten og ha ro-konkuranser som er jevn og feire kvinnen som beseiret mannen med hjelp av motorkraft... Kvinner skal nå toppen uansett hvor unaturlig det blir, de skal frem selv om det strider mot all natur. Kvinner har aldri vært ledere av natur, så har noen fått noen ideer som nå blir ansett som politisk korrekt. Noen firma har så fått for seg at 50% av lederene skal være kvinner, og da kvoteres de inn koste hva det koste vil. Samme kan sies om innvandrere, i noen bedrifter går det nærmest prestisje i å vise hvor multikulturelle dem er. Bedrifter som er både sterkt multikulturelle og har mange kvinner i ledelsen blir heiet frem. Det er det reneste absurd og fullstendig unaturlig. Anonymkode: 6aef2...646 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #13 Skrevet 16. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er en av flere måter å få frem kvinner på, som ellers ikke ville vært der dem er. Som å feste påhengsmotor på ene båten og ha ro-konkuranser som er jevn og feire kvinnen som beseiret mannen med hjelp av motorkraft... Kvinner skal nå toppen uansett hvor unaturlig det blir, de skal frem selv om det strider mot all natur. Kvinner har aldri vært ledere av natur, så har noen fått noen ideer som nå blir ansett som politisk korrekt. Noen firma har så fått for seg at 50% av lederene skal være kvinner, og da kvoteres de inn koste hva det koste vil. Samme kan sies om innvandrere, i noen bedrifter går det nærmest prestisje i å vise hvor multikulturelle dem er. Bedrifter som er både sterkt multikulturelle og har mange kvinner i ledelsen blir heiet frem. Det er det reneste absurd og fullstendig unaturlig. Anonymkode: 6aef2...646 trolololo Anonymkode: 06b95...de5 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #14 Skrevet 16. desember 2017 Har nettavisene strammet inn på reglene i kommentarfeltene sine? Anonymkode: 5017e...a8c 10
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #15 Skrevet 16. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: trolololo Anonymkode: 06b95...de5 Jeg er ingen troll. Galskapen har rammet oss på avdelingen og vi føler jo på hvor absurd det blir. Det er lov å bli provosert når man opplever galskapen så til de grader på kroppen. Jobber på et lager for utstyr som leverer til elektrobransjen, fått en sjef som ikke en gang vet noe om hvordan vi organiserer ting her på lageret. Nå har hun, heldigvis vil jeg si, ingenting med hvordan vi utfører oppgavene her på gulvet. Men nå har hun fått for seg at vi skal ha medarbeider-samtaler, vi har aldri hatt det tidligere og jeg ser ikke poenget for vi har alltid kommunisert godt og funnet fleksible løsninger som fungerer. Jeg fatter ikke hva vi skal med henne her, vi er 10 mann som jobber her og hun som sitter der på kontoret og er ubrukelig. Ikke er hun attraktiv en gang, som kvinner som ikke passer inn ofte er, så vi har ingenting igjen for å ha henne her. Anonymkode: 6aef2...646
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #16 Skrevet 16. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nettavisene strammet inn på reglene i kommentarfeltene sine? Anonymkode: 5017e...a8c Sikkert for at det ikke skal komme vellment kritikk av hvor kunstig og naturlig samfunnet er blitt, for det er jo politisk ukorrekt å si ifra om hvordan de faktiske forhold er. Anonymkode: 6aef2...646
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #17 Skrevet 16. desember 2017 kunstig og unaturlig skulle det være Anonymkode: 6aef2...646
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #18 Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ingen troll. Galskapen har rammet oss på avdelingen og vi føler jo på hvor absurd det blir. Det er lov å bli provosert når man opplever galskapen så til de grader på kroppen. Jobber på et lager for utstyr som leverer til elektrobransjen, fått en sjef som ikke en gang vet noe om hvordan vi organiserer ting her på lageret. Nå har hun, heldigvis vil jeg si, ingenting med hvordan vi utfører oppgavene her på gulvet. Men nå har hun fått for seg at vi skal ha medarbeider-samtaler, vi har aldri hatt det tidligere og jeg ser ikke poenget for vi har alltid kommunisert godt og funnet fleksible løsninger som fungerer. Jeg fatter ikke hva vi skal med henne her, vi er 10 mann som jobber her og hun som sitter der på kontoret og er ubrukelig. Ikke er hun attraktiv en gang, som kvinner som ikke passer inn ofte er, så vi har ingenting igjen for å ha henne her. Anonymkode: 6aef2...646 Jobben hennes er åppenbart å være "fjeset" til firmaet. Man hyrer ikke akkurat inn en kvinne som leder uten at det er for å "se bra ut". Eller at det har vært politisk press. Anonymkode: bff81...caa 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #19 Skrevet 16. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: kunstig og unaturlig skulle det være Anonymkode: 6aef2...646 Naturlig passet mye bedre. Anonymkode: 5017e...a8c 1
Gjest C.Tramell Skrevet 16. desember 2017 #20 Skrevet 16. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en av flere måter å få frem kvinner på, som ellers ikke ville vært der dem er. Som å feste påhengsmotor på ene båten og ha ro-konkuranser som er jevn og feire kvinnen som beseiret mannen med hjelp av motorkraft... Kvinner skal nå toppen uansett hvor unaturlig det blir, de skal frem selv om det strider mot all natur. Kvinner har aldri vært ledere av natur, så har noen fått noen ideer som nå blir ansett som politisk korrekt. Noen firma har så fått for seg at 50% av lederene skal være kvinner, og da kvoteres de inn koste hva det koste vil. Samme kan sies om innvandrere, i noen bedrifter går det nærmest prestisje i å vise hvor multikulturelle dem er. Bedrifter som er både sterkt multikulturelle og har mange kvinner i ledelsen blir heiet frem. Det er det reneste absurd og fullstendig unaturlig. Anonymkode: 6aef2...646 Du som er så innmari opptatt av det naturlige mener vel også da at far er dårligere egnet til å ta seg av barna og at mor bør få omsorgen ved samlivsbrudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå