Tøytigern Skrevet 19. desember 2017 #141 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg ville heller aldri spist noen sjokoladebiter på et ark, selv om de var fra en nissevenn. Men så spiser jeg heller ikke av alle de mandarinene og pepperkakene i åpnet boks som settes fram, i frykt for å pådra meg influensa. Man vet aldri hvem som har klemt på de mandarinene med forkjølelsen sin på fingrene, eller rotet i kakeboksen. Hvis man skal være nissevenn, bør man ikke virke gnien og legge fram noen sjokoladebiter fra en plate. Tenk om de ikke vil spise alt på en gang. Hvordan skal de ta dem med seg? I lommen? Uansett trodde jeg nissevenner var forbeholdt barnehagebarn og folkehøyskoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. desember 2017 #142 Del Skrevet 19. desember 2017 16 minutter siden, Liv31 skrev: Det var usporty av henne. Det er tanken som teller, man får være glad for en hyggelig hilsen, og se sjokoladen som en bonus. Det samme tenker jeg. Hun måtte jo være glad for at nissevennen hadde funnet på noe. Uansett, så ville jeg nok tenkt at den nissevennen forsøkte å spare penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #143 Del Skrevet 19. desember 2017 På 14.12.2017 den 20.28, AnonymBruker skrev: Hahahaha. Her var det mange kravstore og gretne kvinnfolk! Jesus Kristus😂 Anonymkode: 74f8b...ea5 Tror egentlig ikke hun ble snurt og sur, men kan se for meg at du ble ganske fornærmet og sur. Jeg hadde ikke spist sjokoladen. Anonymkode: 975e6...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. desember 2017 #144 Del Skrevet 19. desember 2017 6 timer siden, NotNaomi skrev: Nissevenn? Hadde følt meg som en idiot om det ble praktisert på min arbeidsplass med voksne folk . Enig med du. Hvis jeg måtte blitt med på noe sånt hadde jeg gitt en masse barneting. Bamser, sprettballer og tegneblokk med fargestifter og sånt. Jeg hadde virkelig ikke tatt det seriøst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #145 Del Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, Tøytigern skrev: Er det sånn at hun er din nissevenn? For da kan hun jo bare gi tilbake i samme stil? Det var egentlig det du burde foreslått for henne. Sjokoladebiter fra deg til henne, en kopp kaffe fra henne til deg, -som tilfeldigvis har blitt kald før du fant den... Lite å gjøre i kveld?:) Anonymkode: 74f8b...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #146 Del Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, Tøytigern skrev: Det samme tenker jeg. Hun måtte jo være glad for at nissevennen hadde funnet på noe. Uansett, så ville jeg nok tenkt at den nissevennen forsøkte å spare penger... Helt riktig:) Anonymkode: 74f8b...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå