Gå til innhold

Utakknemlig nissevenn på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei. Dette er egentlig en filleting,men jeg er litt vinglepetter når det gjelder hvordan jeg skal opptre sosialt så lurer på hva dere ville gjort i denne situasjonen.

Snakka med noen kolleger om nisssevenn-ordningen vi har på jobb(man skal gi noe hyggelig til en person som ikke vet som er din nissevenn). Hun ene fortalte hva hun hadde fått, men var ikke fornøyd med noen sjokoaldebiter fordi de ikke lå innpakket i en pose. De lå oppå et ark med en koselig hilsen. Jeg er tilfeldigvis henne nissevenn og kjente jeg ble litt oppgitt og egentlig litt provosert. Jeg sa ikke noe om at jeg var hennes nissevenn, men at man kanskje burde være fornøyd med det man får og at sikkert alle prøver sitt i beste i en strevsom juletid. 

Hva synes dere? Og ville dere gitt denne dama noe mer nå? 

Anonymkode: 74f8b...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk to kjeks med et smilefjes av min nissevenn og sutra ikke av den grunn. Synes det var hyggelig jeg😄

Anonymkode: 74f8b...ea5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal folk være så kresne så får de la vær å være med på sånne leker 😉

Anonymkode: 74f8b...ea5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok også jeg ville gitt det innpakket av hygieniske årsaker, men om jeg hadde fått noe sånt så er ikke jeg så prippen at jeg kaster det eller ikke setter pris på at noen har tenkt på meg. Og jeg hadde i hvertfall ikke sagt det høyt til noen som faktisk kunne være nissevennen min:P Vi har en lignende ordning på jobb, og det dukker opp pakker både her og der:) Kjempekoselig:)

Anonymkode: 213a9...41a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Dette er egentlig en filleting,men jeg er litt vinglepetter når det gjelder hvordan jeg skal opptre sosialt så lurer på hva dere ville gjort i denne situasjonen.

Snakka med noen kolleger om nisssevenn-ordningen vi har på jobb(man skal gi noe hyggelig til en person som ikke vet som er din nissevenn). Hun ene fortalte hva hun hadde fått, men var ikke fornøyd med noen sjokoaldebiter fordi de ikke lå innpakket i en pose. De lå oppå et ark med en koselig hilsen. Jeg er tilfeldigvis henne nissevenn og kjente jeg ble litt oppgitt og egentlig litt provosert. Jeg sa ikke noe om at jeg var hennes nissevenn, men at man kanskje burde være fornøyd med det man får og at sikkert alle prøver sitt i beste i en strevsom juletid. 

Hva synes dere? Og ville dere gitt denne dama noe mer nå? 

Anonymkode: 74f8b...ea5

Litt udelikat da med tanke på bakterier osv. Spiser aldri sjokolade utenat den er pakket inn hos andre. Syns det er grisete å servere det slik når mange hender kan være på de bitene. Da er det bedre å pakke de inn ja.

Anonymkode: 5ebc6...8e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, KittenOfDoom skrev:

Synes det var utakknemlig av henne jeg også. Jeg hadde blitt happy! :D

Juhu! 😁

Anonymkode: 74f8b...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt udelikat da med tanke på bakterier osv. Spiser aldri sjokolade utenat den er pakket inn hos andre. Syns det er grisete å servere det slik når mange hender kan være på de bitene. Da er det bedre å pakke de inn ja.

Anonymkode: 5ebc6...8e6

Hahaha. Men å bli sur og snurt er så sykt teit. Det er en barnslig lek,ikke en ordentlig julegave. Get over yourself. Jeg ga de fra min sjokoladepakke, rene og pene 😉 Får være måte på altså. Da dropper jeg heller å være med om folk skal være så pripne.

Anonymkode: 74f8b...ea5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok også jeg ville gitt det innpakket av hygieniske årsaker, men om jeg hadde fått noe sånt så er ikke jeg så prippen at jeg kaster det eller ikke setter pris på at noen har tenkt på meg. Og jeg hadde i hvertfall ikke sagt det høyt til noen som faktisk kunne være nissevennen min:P Vi har en lignende ordning på jobb, og det dukker opp pakker både her og der:) Kjempekoselig:)

Anonymkode: 213a9...41a

Hehehe, nettopp;) 

Anonymkode: 74f8b...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Men å bli sur og snurt er så sykt teit. Det er en barnslig lek,ikke en ordentlig julegave. Get over yourself. Jeg ga de fra min sjokoladepakke, rene og pene 😉 Får være måte på altså. Da dropper jeg heller å være med om folk skal være så pripne.

Anonymkode: 74f8b...ea5

Hvor står det at ho ble sur? At man ikke er fornøyd betyr ikke automatisk at man er sur

Anonymkode: 64d99...294

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det at ho ble sur? At man ikke er fornøyd betyr ikke automatisk at man er sur

Anonymkode: 64d99...294

Jeg var der;) hun virka snurt og misfornøyd. Og det gir ikke giverglede;)

Anonymkode: 74f8b...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Daria skrev:

Man gir vel ikke bort uinnpakket sjokolade på den måten? Det er ikke en gave, det er rester...  

Hvorfor ikke? Jeg fikk uinnpakket kjeks av min nissevenn, ble glad jeg. 

Anonymkode: 74f8b...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klaget høyt, men diskret kastet sjokoladen som muligens er håndtert av noen som ikke vasker hendene etter dobesøk. Og irritert meg over pengene og innsatsen jeg la inn i gaven jeg ga, når andre er så kjipe.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ViljaH skrev:

Jeg hadde ikke klaget høyt, men diskret kastet sjokoladen som muligens er håndtert av noen som ikke vasker hendene etter dobesøk. Og irritert meg over pengene og innsatsen jeg la inn i gaven jeg ga, når andre er så kjipe.

Hahahaha. Her var det mange kravstore og gretne kvinnfolk! Jesus Kristus😂

Anonymkode: 74f8b...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...