AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #21 Del Skrevet 14. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha. Men å bli sur og snurt er så sykt teit. Det er en barnslig lek,ikke en ordentlig julegave. Get over yourself. Jeg ga de fra min sjokoladepakke, rene og pene 😉 Får være måte på altså. Da dropper jeg heller å være med om folk skal være så pripne. Anonymkode: 74f8b...ea5 Nei jeg hadde vel ordlagt meg slik at det er koselig å bli påtenkt men lurt å pakke inn sjokoladen i stedet 😉 Anonymkode: 5ebc6...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #22 Del Skrevet 14. desember 2017 Du får "nisse" litt mer og gi henne kun sjokoladepapir. Nissing skal være gjort riktig Anonymkode: 01469...6b3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #23 Del Skrevet 14. desember 2017 Dere som er så redd for bakterier: 99,999999% er ikke farlige og mange er både bra for oss og til og med livsviktige. Take a chill pill! Anonymkode: 7fcf9...23e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #24 Del Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får "nisse" litt mer og gi henne kun sjokoladepapir. Nissing skal være gjort riktig Anonymkode: 01469...6b3 Hahaha! Kjempegod ide!!! Det må du gjøre TS😂😂😂 Anonymkode: 7fcf9...23e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 14. desember 2017 #25 Del Skrevet 14. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahaha. Her var det mange kravstore og gretne kvinnfolk! Jesus Kristus😂 Anonymkode: 74f8b...ea5 Hele nissevenn-ordningen klapper litt sammen når noen gir møkkete sjokoladerester. Tenk om jeg prøvde å gi noe skikkelig bra til min nissevenn? Og så var jeg uheldig og fikk deg som nissevenn tilbake. Nedtur. Det er ikke kravstort å få vite at en spiselig gave er fri for dobakterier. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #26 Del Skrevet 14. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha. Men å bli sur og snurt er så sykt teit. Det er en barnslig lek,ikke en ordentlig julegave. Get over yourself. Jeg ga de fra min sjokoladepakke, rene og pene 😉 Får være måte på altså. Da dropper jeg heller å være med om folk skal være så pripne. Anonymkode: 74f8b...ea5 Men hvorfor ga du ikke bort hele sjokoladen innpakket da? Prøvde du å slippe billig unna? Også fordi du bommet en gang og ble såret av det så er det noe galt med alle andre og du skal ikke være med på dette mer? Det blir jo litt prinsesse nykker det og. Anonymkode: 5ebc6...8e6 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #27 Del Skrevet 14. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hahahaha. Her var det mange kravstore og gretne kvinnfolk! Jesus Kristus😂 Anonymkode: 74f8b...ea5 Du vet at det finnes mennesker som piller seg i nesen eller håret før de tar på mat og godteri som de gir andre? Ikke alle er like nøye på hygiene, finnes de som nyser, piller, mister på gulvet og som ikke tenker noe over det, selv om det er mat de skal gi andre. Anonymkode: c4dfb...78c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #28 Del Skrevet 14. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahaha. Her var det mange kravstore og gretne kvinnfolk! Jesus Kristus😂 Anonymkode: 74f8b...ea5 Vet du hva, om det er slik du responderer på folk som kommer med konstruktiv kritikk så tror jeg du overtolket din kollegas reaksjon. Du spør om meninger rundt episoden og selv om du ikke er enig I noen av svarene så er det ganske usjarmerende å svare slik du gjør. *venter på å bli halshugd* Anonymkode: 6eaa5...69c 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #29 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg ble også utnevnt som nissevenn til ei på jobben. Da jeg ikke synes hun har vært snill pike i år blir det ikke noe oppmerksomhet på henne i år. Det er vel litt av greia med nissegaver. Anonymkode: f7094...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #30 Del Skrevet 14. desember 2017 Dere legger ikke lista høyt om å slenge rundt litt matrester her og der er nissevenn. Anonymkode: 9208e...e89 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 14. desember 2017 #31 Del Skrevet 14. desember 2017 Uinnpakka godteri går rett i søpla, inklusive slikt som selges i løs vekt. Griseri! Uinnpakka frukt og grønnsaker skrelles/skrapes eller i det minste vaskes nøye. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #32 Del Skrevet 14. desember 2017 Det er ikke det at hun ikke liker sjokolade, det har noe med hygiene å gjøre. Det er litt ekkelt.. Anonymkode: a6f35...fa8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 14. desember 2017 #33 Del Skrevet 14. desember 2017 26 minutter siden, ViljaH said: Jeg hadde ikke klaget høyt, men diskret kastet sjokoladen som muligens er håndtert av noen som ikke vasker hendene etter dobesøk. Og irritert meg over pengene og innsatsen jeg la inn i gaven jeg ga, når andre er så kjipe. Samme her. Hadde jeg visst hvem som gav det, så hadde det vært noe annet (muligens) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #34 Del Skrevet 14. desember 2017 I all verden... Hvordan gjør dere det når dere er hjemme hos folk? Ber dem sette kjekspakken uåpnet på bordet? Middagen må være innpakket fra Fjordland? Skal de servere smågodt i en skål, må det være uåpnet pose fra Nidar? Anonymkode: 2b7e4...90e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 14. desember 2017 #35 Del Skrevet 14. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: I all verden... Hvordan gjør dere det når dere er hjemme hos folk? Ber dem sette kjekspakken uåpnet på bordet? Middagen må være innpakket fra Fjordland? Skal de servere smågodt i en skål, må det være uåpnet pose fra Nidar? Anonymkode: 2b7e4...90e Da vet jeg jo hvor det kommer fra, jeg vet det ikke har ligget løst og raslet rundt i en veske i to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #36 Del Skrevet 14. desember 2017 Slike ting er for barn/tenåringer. Nå er dere voksne og bør oppføre dere som voksne Anonymkode: e2907...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 14. desember 2017 #37 Del Skrevet 14. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Middagen må være innpakket fra Fjordland? Oi, du pleier altså å klisse med og ta på middagsmaten med hendene? På mine hjemtrakter pleier vi å bruke sleiver og denslags redskaper. Jeg tror heller jeg drar og finner en bensinstasjon eller noe... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 14. desember 2017 #38 Del Skrevet 14. desember 2017 Leste om nissevenn. I det hele tatt å ha så mye styr rundt seg på en arbeidsplass med alt det som står om nissevenner hadde fått meg til å slutte. Hvorfor har dere det? Holder det ikke å ha julebord? Dette blir alt for påtvunget spør du meg. Hvorfor må de begynne med alt dette i jula når folk har mye å gjøre i fra før av? Hva slags jobb er dette? Der kunne jeg tenke meg å jobbe. Not! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #39 Del Skrevet 14. desember 2017 2 minutter siden, GauteS skrev: Oi, du pleier altså å klisse med og ta på middagsmaten med hendene? På mine hjemtrakter pleier vi å bruke sleiver og denslags redskaper. Jeg tror heller jeg drar og finner en bensinstasjon eller noe... Eeehhh. Nei. Jeg gjør ikke det. Det er ikke jeg som er paranoid og ikke tør å spise uinnpakket sjokolade som jeg får av en kollega.... Anonymkode: 2b7e4...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #40 Del Skrevet 14. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: I all verden... Hvordan gjør dere det når dere er hjemme hos folk? Ber dem sette kjekspakken uåpnet på bordet? Middagen må være innpakket fra Fjordland? Skal de servere smågodt i en skål, må det være uåpnet pose fra Nidar? Anonymkode: 2b7e4...90e Middagen er vel kokt eller stekt? Uinnpakket godis spiser jeg bare ikke hos andre, klarer ikke! Fint med de som har bananer, appelsiner, klementiner for da kan jeg skrelle. Ellers vasker jeg epler før jeg spiser. Anonymkode: 5ebc6...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå