Gå til innhold

Toppløs underholdning på julebord...i 2017!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 hours ago, herzeleid said:

Herlig komisk at feministene har tatt over rollen som "moralens voktere" fra de religiøse:

Sier ellers noe om denne personen at hun mener ingen i næringslivet skal kunne ha en sånn fest med mannlige gjester fordi hun selv har tenkt seg en fremtid i næringslivet. Slike kronisk krenkede kolleger må være et mareritt å forholde seg til. 

Hun har gått på Filadelfia Bibelskole, så det er nok derfra moralen kommer.

Anonymkode: 8774c...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Poppie skrev:

Ser ikke noe problem med at guttaboys hadde strippere på julebordet sitt (det finnes GARANTERT jentejulebord med halvnakne menn også). Det jeg reagerer på var at de ikke opplyste de ansatte om opplegget slik at de (kvinner og menn) kunne velge selv om de var komfortable med å jobbe i en slik kontekst.

Jeg skjønner godt at en 23-årig kvinne synes det er ubehagelig å servere en gjeng fulle og oppheisa menn som nettopp har fått pupper dasket i trynet - oddsen er stor for at servitøren vil bli behandlet annerledes på bakgrunn av "underholdningen", og det er absolutt ikke greit.

Kort oppsummert: Greit med pupp dersom alle involverte er informerte om det og kan velge selv om de ønsker å være tilstede.

Enig, dette bør de få velge om de vil være med på eller ikke. Og dette bør ha vært informert!

ikke alle syntes dette er noe å le av, det er mange som ikke liker å se på andre nakne damer for å repsketere kona si.

sånne ting skjer i klubber, ikke julebord wow!

Anonymkode: 34c79...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min kommet hjem og fortalt han så to toppløse damer komme ut av kaken på julebord,  ville jeg begynt å lure på hva slags folk han jobber med. Er det sånne type kåte løse gutter?

 Hadde blitt provosert, dette er ikke akseptabelt.

du burde snakket med sjefen om at han / hun burde tenke på dette til neste gang. Altså informere folk. Er sikkert mange andre som ikke likte det.

jeg som jente ville blitt flau 

Anonymkode: 34c79...64d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal, får ikke lyst til å sende mannen til julebord lenger om slikt skal skje!

Anonymkode: 34c79...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kjæresten min kommet hjem og fortalt han så to toppløse damer komme ut av kaken på julebord,  ville jeg begynt å lure på hva slags folk han jobber med. Er det sånne type kåte løse gutter?

 Hadde blitt provosert, dette er ikke akseptabelt.

du burde snakket med sjefen om at han / hun burde tenke på dette til neste gang. Altså informere folk. Er sikkert mange andre som ikke likte det.

jeg som jente ville blitt flau 

Anonymkode: 34c79...64d

Det er ikke slik at trådstarter forteller om en kjæreste som har vært på et julebord der dette skjedde, om det er det du tror. Mulig du ikke tror det, altså, bare siden du spør om hva slags gutter det er og ber trådstarter (hvis det er trådstarter du mente med "du", da) snakke med sjefen. Dette handler altså om en nyhetssak. Trådstarter kan eller skal vel ikke gjøre noe til eller fra med en sjef man ikke vet hvem er i et firma man ikke vet hvilket er.

Anonymkode: e84b2...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er drit Harry. Hva har det med julebord å gjøre egentlig? 

Anonymkode: 84759...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir gal, får ikke lyst til å sende mannen til julebord lenger om slikt skal skje!

Anonymkode: 34c79...64d

Er han hunden din? Skal du velge om han skal sendes til julebord akkurat som om du velger om hunden din skal til kennel?

Stakkars mannen din isåfall. Er det kjekt å ha en tøffel?

Anonymkode: 96cdb...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bedrift var dette?

Og herregud folkens, det er bare et par pupper.

Anonymkode: 41c00...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han hunden din? Skal du velge om han skal sendes til julebord akkurat som om du velger om hunden din skal til kennel?

Stakkars mannen din isåfall. Er det kjekt å ha en tøffel?

Anonymkode: 96cdb...16c

Altså dette er ikke noe koselig julebord med mat, dans og snakking, ser ut som stripping?? To damer uten topp og en string komm ut av kake?hvorfor skulle jeg la han gå til noe sånnt? hva har det med jul å gjøre? og hadde ikke latt han gå til strippeklubb  for å si d sånn

Anonymkode: 34c79...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags bedrift var dette?

Og herregud folkens, det er bare et par pupper.

Anonymkode: 41c00...91e

https://www.aftenposten.no/norge/i/qnAmEE/Reagerer-pa-topplos-underholdning-pa-julebord?spid_rel=2

 

hvis du ser på artikkelen så er de nesten hel nakne ..

Anonymkode: 34c79...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de jobber i sexindustrien kan jeg forstå. Leketøysbutikk for voksne osv, hva jobber disse med siden dette var så naturlig? Hun ene serveringsdamen visste tydeligvis ingenting å synes det var upassende ihverfall. 

Anonymkode: 84759...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Altså dette er ikke noe koselig julebord med mat, dans og snakking, ser ut som stripping?? To damer uten topp og en string komm ut av kake?hvorfor skulle jeg la han gå til noe sånnt? hva har det med jul å gjøre? og hadde ikke latt han gå til strippeklubb  for å si d sånn

Anonymkode: 34c79...64d

Latt han latt han latt han, hvilken tøffel er det du har?

Anonymkode: c1ba2...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har link til hele artikkelen? Får bare opp inngressen.

 

Virker som et gøy julebord, så lenge damene lager litt stemning med dans/flørting. Litt kleint hvis de bare står der og henger. Skulle hatt et video så vi kunne se :) 
Men helt enig med det noen skrev over - hun servitøren skulle fått vite at det ville være toppløse damer på arrangementet og fått muligheten til å si nei til jobben. 

Stripping er lovlig i Norge.

Anonymkode: 96cdb...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latt han latt han latt han, hvilken tøffel er det du har?

Anonymkode: c1ba2...f70

Tror heller ikke han ville syntes de var greit om jeg gikk i et julebord der to peniser kommer ut av kaka :) 

 

Anonymkode: 34c79...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som har link til hele artikkelen? Får bare opp inngressen.

 

Virker som et gøy julebord, så lenge damene lager litt stemning med dans/flørting. Litt kleint hvis de bare står der og henger. Skulle hatt et video så vi kunne se :) 
Men helt enig med det noen skrev over - hun servitøren skulle fått vite at det ville være toppløse damer på arrangementet og fått muligheten til å si nei til jobben. 

Stripping er lovlig i Norge.

Anonymkode: 96cdb...16c

Det kunne vært lov MEN BARE HVIS de informert om det på forhånd.

finnes folk fra ulike kulturer, religioner og bakgrunn. dette burde bli repsketert! Her viser de ikke noe forståelse for religionen! Hva om det var noen muslimer der som ikke kan se på slikt?hva om det er menn som syntes det er ubehagelig å få stå foran alle? 

 Derfor burde dette blitt informert til alle!

Anonymkode: 34c79...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror heller ikke han ville syntes de var greit om jeg gikk i et julebord der to peniser kommer ut av kaka :) 

Anonymkode: 34c79...64d

Hvis de 2 damene hadde kledd seg helt naken så hadde han nok unnet deg å se 2 peniser. Det er bare 2 peniser liksom, er det en så stor greie for deg (no pun intended)

Anonymkode: 96cdb...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de jobber i sexindustrien kan jeg forstå. Leketøysbutikk for voksne osv, hva jobber disse med siden dette var så naturlig? Hun ene serveringsdamen visste tydeligvis ingenting å synes det var upassende ihverfall. 

Anonymkode: 84759...4ae

Helt enig! Jobben har ingen sammenheng med slike seksuelle ting å gjøre. Så at slike ting kommer ut av d blå er helt sykt repsketløst.

de burde blitt informert om det i tilegg på forhånd om det MÅTTE.

men syntes ikk sånnt bør skje i d hele tatt på julebordet?

Anonymkode: 34c79...64d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Calandria said:

Finn frem 

Bilderesultat for krenkekrakken

Hvorfor er det ikke lov å diskutere noe lenger før man blir stigmatisert og hysjet ned? 

Anonymkode: b64ac...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ikke lov å diskutere noe lenger før man blir stigmatisert og hysjet ned? 

Anonymkode: b64ac...c2c

Ingen som nekter deg å diskutere. Men det er takhøyde her for å le av lett krenkbare folk. Det er liksom en ny rase i samfunnsdebatten som er så krenkbare. Som oftest er det yngre kvinner. Kan ikke være lett å være dere. Men hvis den oppfattede krenkingen blir for mye så går det an å legge fra seg pcen og gjøre noe annet. Strikking kanskje?

Anonymkode: 96cdb...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...