Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #141 Del Skrevet 6. desember 2018 Veldig rart, men jeg våknet med kjempekink i ryggen og var helt snurrig i hele kroppen utover dagen. Har det noen sammenfallenhet...uten at jeg vet det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. desember 2018 #142 Del Skrevet 8. desember 2018 Etter å ha måkt 15 cm kram tung snø vekk fra rundt huset og i oppkjørsel verker rygg, skuldre og nakke så jeg knapt kan bevege meg. Hæwletes jævvla driiit, altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 8. desember 2018 #143 Del Skrevet 8. desember 2018 Hadde store planer om å vaske hus i dag... ligger med feber og er så svimmel at alt går rundt for meg her. Ikke orker jeg å se på tv heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 8. desember 2018 #144 Del Skrevet 8. desember 2018 Har fått kjempestore blemmer rundt i hele ansiktet og på kroppen. Den ene er på utsiden av munnen og har hovnet opp hele veien til innsiden. En annen på øyelokket... Den ene legen mener jeg er allergisk og har gitt meg allergitabletter. Den andre legen mener det er hormonelle kviser og har gitt uttørkene krem til den allerede drittørre og flassende huden min. Den tredje mener det er elveblest og har gitt meg tabletter for det. Ingenting funker er og alle alle blemmene pulserer og presser og gjør dritvondt! 😓 Gah! (ps:hvorfor kan man ikke være anonym her? :)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 8. desember 2018 #145 Del Skrevet 8. desember 2018 14 minutter siden, Vakkertliv skrev: Har fått kjempestore blemmer rundt i hele ansiktet og på kroppen. Den ene er på utsiden av munnen og har hovnet opp hele veien til innsiden. En annen på øyelokket... Den ene legen mener jeg er allergisk og har gitt meg allergitabletter. Den andre legen mener det er hormonelle kviser og har gitt uttørkene krem til den allerede drittørre og flassende huden min. Den tredje mener det er elveblest og har gitt meg tabletter for det. Ingenting funker er og alle alle blemmene pulserer og presser og gjør dritvondt! 😓 Gah! (ps:hvorfor kan man ikke være anonym her? :)) Det der hørtes fælt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 8. desember 2018 #146 Del Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, Leselusa skrev: Det der hørtes fælt ut!! Takk for klemmen Jeg er glad det er helg så jeg slipper å gå ut. Også håper jeg de finner ut av det snart.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melancholy Skrevet 11. desember 2018 #147 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) 😶 Endret 12. desember 2018 av melancholy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. januar 2019 #148 Del Skrevet 28. januar 2019 Tror jeg er allergisk mot snø, for når den kom ble jeg forkjølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 28. januar 2019 #149 Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg er foreløpig innlagt med psykisk sykdom. En grei dag, litt urolig kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 28. januar 2019 #150 Del Skrevet 28. januar 2019 8 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg er foreløpig innlagt med psykisk sykdom. En grei dag, litt urolig kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 28. januar 2019 #151 Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg er kvalm og har sår i munnen fordi jeg biter i søvne. Kan ikke spise noenting. -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. januar 2019 #152 Del Skrevet 28. januar 2019 Stressnakke/muskellåsning er jævlig vondt. Så det ble et Helvete å måke snø i dag. ((Jeg burde hatt en liten Zetor med brøyteskjær)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 28. januar 2019 #153 Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg er bare jævlig sliten. Skulle muligens hatt påfyll av en ny b-12 sprøyte men på en annen side så gjør det også vondt under ribbeina. men sånn ellers går det greit, litt vondt i sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2019 Forfatter #154 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg massenyser og alle nesene renner.... 🤧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 28. april 2019 #155 Del Skrevet 28. april 2019 Hue mitt funker ikke! Bare fullstendig kaos inni der.... Har lyst å finne på noe morsomt men vanskelig å få til med et hode fullt av grøt 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 28. april 2019 #156 Del Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, labine skrev: Hue mitt funker ikke! Bare fullstendig kaos inni der.... Har lyst å finne på noe morsomt men vanskelig å få til med et hode fullt av grøt 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 28. april 2019 #157 Del Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Takk - klem tilbake 😊 tror jeg skal ta meg ei pille og se om det hjelper ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. april 2019 #158 Del Skrevet 28. april 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg massenyser og alle nesene renner.... 🤧 👨🏻⚕️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. april 2019 #159 Del Skrevet 28. april 2019 1 time siden, labine skrev: Takk - klem tilbake 😊 tror jeg skal ta meg ei pille og se om det hjelper ☺️ Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 1. mai 2019 #160 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) 🍋 Endret 1. mai 2019 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå