Occulta Skrevet 8. april 2018 #101 Del Skrevet 8. april 2018 29 minutter siden, Neinøff skrev: En nesespray, iflg leger jeg har snakket med den nesesprayen som virker best for folk som sliter med bihulene/helårsallergi. Ska sjekke den ut, takk for tipset! Er helårs allergi/kronisk rhinitt jeg sliter med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 8. april 2018 #102 Del Skrevet 8. april 2018 39 minutter siden, Occulta skrev: Ska sjekke den ut, takk for tipset! Er helårs allergi/kronisk rhinitt jeg sliter med... Ja, jeg fikk den (pga midd), spesialist på sykehus sa at den er den beste så. Det mener DE i allefall. Har ikke turt å prøve den enda siden det står at man kan få grå og grønn stær av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Occulta Skrevet 8. april 2018 #103 Del Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Ja, jeg fikk den (pga midd), spesialist på sykehus sa at den er den beste så. Det mener DE i allefall. Har ikke turt å prøve den enda siden det står at man kan få grå og grønn stær av den Oisann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 8. april 2018 #104 Del Skrevet 8. april 2018 Har vondt i HELE kroppen Er så lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 8. april 2018 #105 Del Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, Occulta skrev: Oisann Hehe.. ja.. Men ifølge legene er det noe de skriver for å ikke få søksmål osv. Er jo alltid mange potensielle bivirkninger av legemidler. Så spørs det hva som er verst, kronisk rihinitt eller å risikere stær! 🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 Forfatter #106 Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg snyter meg og snyter meg for tiden, akkompagnert av saftige trykkluftnys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 11. mai 2018 #107 Del Skrevet 11. mai 2018 Jeg har så vondt i hodet. Har hatt det i flere dager. Får ikke sove, vondt i nakken av alle putene jeg prøver. Det er varmt, jeg er kvalm. Jeg vil hjem. Dette føles som en mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai 2018 #108 Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg har så vondt i ryggen at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør vondt å bøye seg, og er praktisk talt umulig å finne en god sitte- eller liggestilling. Men det hjelper helt sikkert å klage her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. mai 2018 #109 Del Skrevet 12. mai 2018 3 minutter siden, Kruset skrev: Jeg har så vondt i ryggen at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør vondt å bøye seg, og er praktisk talt umulig å finne en god sitte- eller liggestilling. Men det hjelper helt sikkert å klage her. God bedring, Vesla. Håper det går raskt over. Sliter sjøl med ødelagt rygg, og vet hvor jævlig ryggvondt er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai 2018 #110 Del Skrevet 12. mai 2018 2 minutter siden, Jerry Lee said: God bedring, Vesla. Håper det går raskt over. Sliter sjøl med ødelagt rygg, og vet hvor jævlig ryggvondt er. Takk. Antakelig har jeg bare hatt gal arbeidsstilling mens jeg holdt på å stelle ute, men det gjør fryktelig vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. mai 2018 #111 Del Skrevet 12. mai 2018 Akkurat nå, Kruset skrev: Takk. Antakelig har jeg bare hatt gal arbeidsstilling mens jeg holdt på å stelle ute, men det gjør fryktelig vondt. Javel. Sikkert ikke langvarig da. Men et Hæwlete når det står på, ja. Best mulig helg ønskes deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai 2018 #112 Del Skrevet 12. mai 2018 1 hour ago, Jerry Lee said: Javel. Sikkert ikke langvarig da. Men et Hæwlete når det står på, ja. Best mulig helg ønskes deg. Takk det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. mai 2018 #113 Del Skrevet 12. mai 2018 3 minutter siden, Kruset skrev: Takk det samme. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2018 Forfatter #114 Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg er forkjøla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 18. mai 2018 #115 Del Skrevet 18. mai 2018 Øyelokksbetennelse på venstre øye her. *Poff!* - og våknet opp med det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 18. mai 2018 #116 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, Peanut said: Øyelokksbetennelse på venstre øye her. *Poff!* - og våknet opp med det i dag Det er vel noe som går ganske raskt over, om du får antibiotika? Selv sliter jeg med gresspollenet fra i fjor. Det er jo min feil, da, siden jeg ikke har fått støvsugd og vaska det ut før årets pollensesong. Eller - kanskje det ikke er helt min feil, siden jeg har mine problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 18. mai 2018 #117 Del Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, T-Rex skrev: Det er vel noe som går ganske raskt over, om du får antibiotika? Har hatt det en del ganger før og bare latt det være i fred. Vasker det litt mer nøyaktig og bruker øyedråper. Jeg tror for min del det kommer av at jeg brukte en mascara som nå ligger i søppelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 18. mai 2018 #118 Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg er generelt bare mellomfornøyd Tett nese og vonde bihuler på 9 dagen, eksem (tusenvis av småprikker) på bryst og hals, alene med barna de neste 2 ukene, feiret 17-mai uten mannen i hus 😔, eldstejenta er på miniferie til mandag, og jeg savner henne i tillegg til mann og jeg er så teit, for jeg har jo nettopp uttrykt frustrasjon for å være alene med barna i 2 uker..så ja, egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg er mellomfornøyd engang? Jeg håper det hjelper med toffin og chips når resterende barn er i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 19. mai 2018 #119 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg klør så forferdelig. Hele kroppen. I dag spiste vi middag ute og jeg klødde meg til blods på leggen Er så møkk lei den j... hudsykdommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #120 Del Skrevet 25. mai 2018 Våknet med sår hals og hodepine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå