Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Var på vei til å bli bedre, men nå er jeg tung i hodet og snufsete igjen. Tror jeg får sove i natt om ikke annet. Trøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Var på vei til å bli bedre, men nå er jeg tung i hodet og snufsete igjen. Tror jeg får sove i natt om ikke annet. Trøtt. 

God bedring :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så sliten etter å ha jobbet i strekk fra mandag 29. November og t.om gårsdagen. Har mye på "burde gjøres lista" men akkurat i kveld duger bare ostepop og TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 minutter siden):

Er bare så sliten etter å ha jobbet i strekk fra mandag 29. November og t.om gårsdagen. Har mye på "burde gjøres lista" men akkurat i kveld duger bare ostepop og TV. 

Ostepop og en neseklype er tingen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 måneder senere...

Personlig er jeg ganske fin i formen, men tenkte at jeg skulle minne folket på at her går det an å syte og klage
hvis en syns at en feiler noe, eller ikke har det så ok som en ville helsemessig....påskefølelser etc. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det vanskelig å se forskjell på om man er blitt veldig voksen og en letthet ved livet og selvet er borte, eller om en liten skygge alltid lurer halvt usynlig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Av og til er det vanskelig å se forskjell på om man er blitt veldig voksen og en letthet ved livet og selvet er borte, eller om en liten skygge alltid lurer halvt usynlig.

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Tror det kommer flere og flere bekymringer etterhvert som man blir eldre, helt til man når en viss alder, da blir det mindre og mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...det kommer nok an på mennesket som bekymrer seg tror jeg. Noen gjør det hele livet og er redd for å dø i tillegg...hele livet. Redd for å leve også. Da blir det ikke så mye balanse igjen i et menneskeliv, men det må forsøke uansett. Gjøre sitt beste hver dag. Det er mange som sliter med smått og stort.  :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hmm...det kommer nok an på mennesket som bekymrer seg tror jeg. Noen gjør det hele livet og er redd for å dø i tillegg...hele livet. Redd for å leve også. Da blir det ikke så mye balanse igjen i et menneskeliv, men det må forsøke uansett. Gjøre sitt beste hver dag. Det er mange som sliter med smått og stort.  :( 

Så sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Veldig enig med deg❤️ Tror også mye på små ting man kan gjøre.  Når det triste ikke når proporsjoner som andre må bidra til å snu. Jeg tror jeg skal grave frem takknemlighetsboka mi igjen. Som jeg faktisk syns hjelper litt til et annet fokus i livet. Tre bra ting hver dag. Finn dem! Det er mye som er fint i verden! ❤️

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (14 minutter siden):

Tror det kommer flere og flere bekymringer etterhvert som man blir eldre, helt til man når en viss alder, da blir det mindre og mindre.

Tror du. Tenker litt det ligger i noens natur og da er det der litt gjennom livet kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (52 minutter siden):

:hug: 

❤️🙂 Vi tok en soltur. Og jeg tok en sofalur. Da rekker man ikke gruble så mye👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

❤️🙂 Vi tok en soltur. Og jeg tok en sofalur. Da rekker man ikke gruble så mye👍

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å være sliten og nedfor er ikke et tegn på svakhet. Mest sannsynlig har du vært sterk for lenge. - Ole Brumm"

Han her har skrevet mine ti bud.... :jepp: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

"Å være sliten og nedfor er ikke et tegn på svakhet. Mest sannsynlig har du vært sterk for lenge. - Ole Brumm"

Han her har skrevet mine ti bud.... :jepp: 

Med meg er det at jeg har spist sterk mat for lenge :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (35 minutter siden):

Tror du. Tenker litt det ligger i noens natur og da er det der litt gjennom livet kanskje.

Det er en generell analyse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...