Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #281 Del Skrevet 11. desember 2021 Var på vei til å bli bedre, men nå er jeg tung i hodet og snufsete igjen. Tror jeg får sove i natt om ikke annet. Trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2021 #282 Del Skrevet 11. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Var på vei til å bli bedre, men nå er jeg tung i hodet og snufsete igjen. Tror jeg får sove i natt om ikke annet. Trøtt. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #283 Del Skrevet 11. desember 2021 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2021 #284 Del Skrevet 11. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk. Tran og sjokolade 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. desember 2021 #285 Del Skrevet 11. desember 2021 Er bare så sliten etter å ha jobbet i strekk fra mandag 29. November og t.om gårsdagen. Har mye på "burde gjøres lista" men akkurat i kveld duger bare ostepop og TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2021 #286 Del Skrevet 11. desember 2021 MarianneE skrev (2 minutter siden): Er bare så sliten etter å ha jobbet i strekk fra mandag 29. November og t.om gårsdagen. Har mye på "burde gjøres lista" men akkurat i kveld duger bare ostepop og TV. Ostepop og en neseklype er tingen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. desember 2021 #287 Del Skrevet 11. desember 2021 Cid skrev (11 minutter siden): Ostepop og en neseklype er tingen 😂 Lukta er halve sjarmen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2022 Forfatter #288 Del Skrevet 16. april 2022 Personlig er jeg ganske fin i formen, men tenkte at jeg skulle minne folket på at her går det an å syte og klage hvis en syns at en feiler noe, eller ikke har det så ok som en ville helsemessig....påskefølelser etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #289 Del Skrevet 17. april 2022 Av og til er det vanskelig å se forskjell på om man er blitt veldig voksen og en letthet ved livet og selvet er borte, eller om en liten skygge alltid lurer halvt usynlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #290 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Av og til er det vanskelig å se forskjell på om man er blitt veldig voksen og en letthet ved livet og selvet er borte, eller om en liten skygge alltid lurer halvt usynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #291 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Av og til er det vanskelig å se forskjell på om man er blitt veldig voksen og en letthet ved livet og selvet er borte, eller om en liten skygge alltid lurer halvt usynlig. Tror det kommer flere og flere bekymringer etterhvert som man blir eldre, helt til man når en viss alder, da blir det mindre og mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2022 Forfatter #292 Del Skrevet 17. april 2022 Hmm...det kommer nok an på mennesket som bekymrer seg tror jeg. Noen gjør det hele livet og er redd for å dø i tillegg...hele livet. Redd for å leve også. Da blir det ikke så mye balanse igjen i et menneskeliv, men det må forsøke uansett. Gjøre sitt beste hver dag. Det er mange som sliter med smått og stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #293 Del Skrevet 17. april 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hmm...det kommer nok an på mennesket som bekymrer seg tror jeg. Noen gjør det hele livet og er redd for å dø i tillegg...hele livet. Redd for å leve også. Da blir det ikke så mye balanse igjen i et menneskeliv, men det må forsøke uansett. Gjøre sitt beste hver dag. Det er mange som sliter med smått og stort. Så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #294 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hmm...det kommer nok an på mennesket som bekymrer seg tror jeg. Noen gjør det hele livet og er redd for å dø i tillegg...hele livet. Redd for å leve også. Da blir det ikke så mye balanse igjen i et menneskeliv, men det må forsøke uansett. Gjøre sitt beste hver dag. Det er mange som sliter med smått og stort. Veldig enig med deg❤️ Tror også mye på små ting man kan gjøre. Når det triste ikke når proporsjoner som andre må bidra til å snu. Jeg tror jeg skal grave frem takknemlighetsboka mi igjen. Som jeg faktisk syns hjelper litt til et annet fokus i livet. Tre bra ting hver dag. Finn dem! Det er mye som er fint i verden! ❤️ Endret 17. april 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #295 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Tror det kommer flere og flere bekymringer etterhvert som man blir eldre, helt til man når en viss alder, da blir det mindre og mindre. Tror du. Tenker litt det ligger i noens natur og da er det der litt gjennom livet kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #296 Del Skrevet 17. april 2022 Cid skrev (52 minutter siden): ❤️🙂 Vi tok en soltur. Og jeg tok en sofalur. Da rekker man ikke gruble så mye👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #297 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): ❤️🙂 Vi tok en soltur. Og jeg tok en sofalur. Da rekker man ikke gruble så mye👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2022 Forfatter #298 Del Skrevet 17. april 2022 "Å være sliten og nedfor er ikke et tegn på svakhet. Mest sannsynlig har du vært sterk for lenge. - Ole Brumm" Han her har skrevet mine ti bud.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #299 Del Skrevet 17. april 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): "Å være sliten og nedfor er ikke et tegn på svakhet. Mest sannsynlig har du vært sterk for lenge. - Ole Brumm" Han her har skrevet mine ti bud.... Med meg er det at jeg har spist sterk mat for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #300 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Tror du. Tenker litt det ligger i noens natur og da er det der litt gjennom livet kanskje. Det er en generell analyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå