Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Trøtt og sliten. Munnsår er et faktum. Motstandskraften er laber...
 :Gjesp: Skal finne meg en appelsin, spise den og så legger jeg meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda jeg har tatt pollenpiller i flere uker, så er jeg uggen i kropp og nese.  :sukk: Aaatsj-o!

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Enda jeg har tatt pollenpiller i flere uker, så er jeg uggen i kropp og nese.  :sukk: Aaatsj-o!

:troest:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg ble i dag erklært maksimum klok, så de trakk min siste visdomstann
og jeg er litt egenrådig og skal ikke ha smertestillende nå som bedøvelsen
er på vei ut. Aijj! :sukk: Njet! Nix. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det hendte i de dager for akkurat en uke siden at jeg gikk på en smell. Smellen var en pollert. En satans helvetes jævla mega-dildo-lignende sak i jern som de onde menneskegestaltene i vei-etaten har satt opp midt på fortauet. Jeg så ikke djevelsmakta. Og gikk rett på den. I full fart. Pollerten traff meg midt i skrittet. Rett på symfysen. Å gode gud så vondt det gjorde.

Jeg tror det smalt høyt, men det husker jeg ikke. Jeg var altfor opptatt med brekningsfornemmelsene som veltet over meg grunnet smertene. En mann som bivånet det hele, sank lett sammen - om det var av sympati eller forestillingen av hvordan det må ha kjentes ut vet jeg ikke. 

Det tok en knapp time får kvalmen hadde gitt seg noenlunde. Kom meg hjem, og fikk lagt is på Donald Duck-kulen som nå prydet mitt venusberg, 

Spol frem til idag: Hevelsen er gått noe ned, til gjengjeld er hele venusberget et avantgardistisk maleri i blått, lilla, og svart. Det er fortsatt ømt og sårt som fy, og når jeg kommer borti, skyter smertene gjennom marg og bein for så å utløse brekningsfornemmelser. 

Og jeg som nylig ble kjent med DEN lekkerbiskenen av en mann. Kan jo ikke delta i noe sengevals med et blå- og skamslått skambein. Faen altså!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare ekstra vanlig slitenhet her i dag. Skulle ha hentet en pakke og handlet noen småting
til i morgen kveld, men må ta en hjemmedag og sove litt om jeg kan. Hoppen er kaputt. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i ryggen og skuldrene, angst symptomer, kvalm, svimmel og mannen er sur på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohhhh. En dundrende hodepine og kvalm. Hverken Paracet eller kvalmestillende har hjulpet. Ligger i senga og syntes synd på meg selv. 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (1 time siden):

Alt er bare vondt! Til helvete med hele verden!   

Varm klem ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Nesten ikke fått sovet i natt. Vinduet lukket og vifteduring hele tiden gikk meg forstyrrende rett i sovenerven. Mye for varmt i tillegg. Så måtte jeg stå opp for n`te gang og fant ut at jeg skulle sette gjennomtreekk i hele kåken min (viftene slått av) og NÅ kjenner jeg den svale natteluften (uten antydning til vind dessverre) snike seg inn og jeg tenker at det nok hadde blitt perfekt å dra ut en madrass på verandaen resten av sommeren. Frisk luft rundt sovenesa mi hadde vært nydelig. :sove: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger å bli sykemeldt, jeg har møtt veggen. Men, jeg tør ikke…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 time siden):

Jeg trenger å bli sykemeldt, jeg har møtt veggen. Men, jeg tør ikke…

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...