Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon
Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Jeg spiser "variert kost" og forsøker å få i meg vitaminene der...men kanskje spiser jeg for lite fisk. :klo: 
Følelsen av å være sliten, svak og kald...jo, det har nok med årstiden å gjøre også, for jeg får ikke tatt
mine gode turer i skogen. Det er for kaldt og glatt til at jeg får glede av å gå tur nå, men det retter seg
ut bare det kalde og hvite forsvinner igjen. Det tror jeg på. Er fremdeles sliten og litt klaging lindrer. 

D-vitamin får ikke nordmenn nok gjennom kost. Kan bli sliten, få sykdomsfølelse av stor mangel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vondt i nakken og ryggen som igjen forplanter seg til hodet. De konstante smertene gjør meg kvalm og uvel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
mia83 skrev (18 timer siden):

Vondt i nakken og ryggen som igjen forplanter seg til hodet. De konstante smertene gjør meg kvalm og uvel.

Skulle hatt en sånn da.

200-3.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stiv og vond hver morgen, har runda ett år med det og er lei. Tar evig tid å komme i gang med ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

I dag har jeg ikke orket noe. Stikker i brystet, og puster tungt. Tung i hode, generelt en dårlig dag, som heldigvis snart er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

På onsdag fikk jeg reaksjon som tydet på at jeg hadde fått i meg gluten dagen før. Jeg var syk resten av onsdagen (selvfølgelig mens jeg var alene på jobb i butikk), hele torsdag og utpå fredagen begynte kroppen og virke litt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg er snufsete og nesa renner... 

Du er nesete og snufsa renner? Hæ?  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ryggprolaps og kronisk betennelse i skuldre som påvirker nakken og armene.

Er bare SÅ jævla drittlei denne møkka!!!   😢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Jerry Lee skrev (På 20.2.2021 den 23.16):

Du er nesete og snufsa renner? Hæ?  

Ja. :fnise:  Du er inne på noe der...men ellers er jeg slik i dag også. Pusse nese, vondt i panne/hode....faktisk litt ubehagelig å gå lengre i kald luft i dag morges. Kald luft i lunger liker jeg ikke. Jeg er nok litt "tufs". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stiv i nakke og rygg, og skulle helst vært hos fysioterapeut for det, og all den muskelvondten jeg pleier i ha som følge av fibromyalgi og at musklene gjerne beveger seg som de vil. 

Kropp er topp 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Går litt til og fra i form her, men i dag har jeg vært kjempetrøtt, sovnet foran tv`n flere ganger...
med håndarbeid i fanget. Usigelig trett og tett i hode/nese. Samtidig som at det renner i den samme
nesa noen øyeblikk etterpå. Jeg har funnet frem mine pollenpiller og starter med dem i morgen. :sukk: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Går litt til og fra i form her, men i dag har jeg vært kjempetrøtt, sovnet foran tv`n flere ganger...
med håndarbeid i fanget. Usigelig trett og tett i hode/nese. Samtidig som at det renner i den samme
nesa noen øyeblikk etterpå. Jeg har funnet frem mine pollenpiller og starter med dem i morgen. :sukk: 

God bedring, hoppetaujenta, :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Trøtt, sliten og kald. Satte på te-vann, sovnet sittende på en stol på kjøkkenet, våknet av at tekjelen tutet. Tok med teen til sofaen, sovnet, våknet til kald te. Mye vits i å lage te.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...