Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Veldig rart, men jeg våknet med kjempekink i ryggen og var helt snurrig i hele kroppen utover dagen.
Har det noen sammenfallenhet...uten at jeg vet det? :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha måkt 15 cm kram tung snø vekk fra rundt huset og i oppkjørsel verker rygg, skuldre og nakke så jeg knapt kan bevege meg.  

Hæwletes jævvla driiit,  altså.    :raven:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde store planer om å vaske hus i dag... ligger med feber og er så svimmel at alt går rundt for meg her.  Ikke orker jeg å se på tv heller :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjempestore blemmer rundt i hele ansiktet og på kroppen. Den ene er på utsiden av munnen og har hovnet opp hele veien til innsiden. En annen på øyelokket... Den ene legen mener jeg er allergisk og har gitt meg allergitabletter. Den andre legen mener det er hormonelle kviser og har gitt uttørkene krem til den allerede drittørre og flassende huden min. Den tredje mener det er elveblest og har gitt meg tabletter for det. Ingenting funker er og alle alle blemmene pulserer og presser og gjør dritvondt! 😓 Gah! 

 

(ps:hvorfor kan man ikke være anonym her? :)) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Vakkertliv skrev:

Har fått kjempestore blemmer rundt i hele ansiktet og på kroppen. Den ene er på utsiden av munnen og har hovnet opp hele veien til innsiden. En annen på øyelokket... Den ene legen mener jeg er allergisk og har gitt meg allergitabletter. Den andre legen mener det er hormonelle kviser og har gitt uttørkene krem til den allerede drittørre og flassende huden min. Den tredje mener det er elveblest og har gitt meg tabletter for det. Ingenting funker er og alle alle blemmene pulserer og presser og gjør dritvondt! 😓 Gah! 

 

(ps:hvorfor kan man ikke være anonym her? :)) 

Det der hørtes fælt ut!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leselusa skrev:

Det der hørtes fælt ut!! :klem:

Takk for klemmen :klem:Jeg er glad det er helg så jeg slipper å gå ut. Også håper jeg de finner ut av det snart.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
8 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg er foreløpig innlagt med psykisk sykdom. En grei dag, litt urolig kropp 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stressnakke/muskellåsning er jævlig vondt.  Så det ble et Helvete å måke snø i dag.   :cry3:

((Jeg burde hatt en liten Zetor med brøyteskjær))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare jævlig sliten. Skulle muligens hatt påfyll av en ny b-12 sprøyte men på en annen side så gjør det også vondt under ribbeina. 

 

men sånn ellers går det greit, litt vondt i sjela. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hue mitt funker ikke! Bare fullstendig kaos inni der.... Har lyst å finne på noe morsomt men vanskelig å få til med et hode fullt av grøt 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, labine skrev:

Hue mitt funker ikke! Bare fullstendig kaos inni der.... Har lyst å finne på noe morsomt men vanskelig å få til med et hode fullt av grøt 😭

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

:klem:

Takk - klem tilbake 😊 tror jeg skal ta meg ei pille og se om det hjelper ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, labine skrev:

Takk - klem tilbake 😊 tror jeg skal ta meg ei pille og se om det hjelper ☺️

Håper det hjelper :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...