Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #381 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) I ettermiddag skjedde det plutselig. Jeg satt i stolen min og så på tv; et langt og seriøst forklaringsprogram med monotone stemmer og jeg duppet antagelig av flere ganger...og kjente at jeg fikk litt vondt i nakke/hals bak. Kinky nakke med andre ord. Ettersom timene gikk var det som om vondten utvidet seg og ble varm/verkete og er nå på hele halsen og i nakken. Sitter stiv ved pc`en etter å ha forsøkt å legge meg. Det gikk ikke. Alt var vondt på en slik spesiell måte at jeg ojjet og akket meg, fikk ikke ligge ordentlig og brukte nesten tre kvarter på å komme med opp i sittende stilling og ut av senga. Ikke ofte jeg gjør dette, men to paracet er inntatt og jeg håper de virker raskt så jeg kan få lagt meg igjen. Takk for oppmerksomheten. Endret 9. januar 2023 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #382 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I ettermiddag skjedde det plutselig. Jeg satt i stolen min og så på tv; et langt og seriøst forklaringsprogram med monotone stemmer og jeg duppet antagelig av flere ganger...og kjente at jeg fikk litt vondt i nakke/hals bak. Kinky nakke med andre ord. Ettersom timene gikk var det som om vondten utvidet seg og ble varm/verkete og er nå på hele halsen og i nakken. Sitter stiv ved pc`en etter å ha forsøkt å legge meg. Det gikk ikke. Alt var vondt på en slik spesiell måte at jeg ojjet og akket meg, fikk ikke ligge ordentlig og brukte nesten tre kvarter på å komme med opp i sittende stilling og ut av senga. Ikke ofte jeg gjør dette, men to paracet er inntatt og jeg håper de virker raskt så jeg kan få lagt meg igjen. Takk for oppmerksomheten. god bedring ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #383 Del Skrevet 9. januar 2023 Takk for det, "sykesøsterbror" Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #384 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk for det, "sykesøsterbror" Cid. Kunne kiropraktor hjulpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #385 Del Skrevet 9. januar 2023 Nei....ikke rør meg noen som helst nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #386 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei....ikke rør meg noen som helst nå. Bare rolig og slappe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #387 Del Skrevet 9. januar 2023 Ja. Langsom bevegelse om jeg må forsøke å røre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #388 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja. Langsom bevegelse om jeg må forsøke å røre meg. Med pærebrus og iskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #389 Del Skrevet 9. januar 2023 Ved siste måltid hadde jeg trøbbel med å spise/gape opp...brukte for mye muskler til det, så jeg sier jatakk til grønn, god brus jeg. Du vet hvilken som er favoritten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #390 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ved siste måltid hadde jeg trøbbel med å spise/gape opp...brukte for mye muskler til det, så jeg sier jatakk til grønn, god brus jeg. Du vet hvilken som er favoritten min. Og så en tur til tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #391 Del Skrevet 9. januar 2023 Nei. Bare tanken gjør meg trist...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #392 Del Skrevet 9. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Bare tanken gjør meg trist...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #393 Del Skrevet 9. januar 2023 Mhm....tror jeg skal forsøke meg på søvn innen en halvtime, så vet vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2023 #394 Del Skrevet 10. januar 2023 Burde Hoppe oppsøke lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. januar 2023 #395 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg skal være 6 timer i retten i dag. Jeg gruer meg 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #396 Del Skrevet 10. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg skal være 6 timer i retten i dag. Jeg gruer meg 😬 Får drikke litt farsmelk før du drar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. januar 2023 #397 Del Skrevet 10. januar 2023 Embla Othea skrev (4 timer siden): Jeg skal være 6 timer i retten i dag. Jeg gruer meg 😬 Hva er du anklaget for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #398 Del Skrevet 10. januar 2023 Agent smith skrev (26 minutter siden): Hva er du anklaget for Å stjele farsmelken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #399 Del Skrevet 10. januar 2023 Feil tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. januar 2023 #400 Del Skrevet 10. januar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Hva er du anklaget for Det er ikke en straffesak. Det er en sivil sak der jeg klager på vedtak om tvungent psykisk helsevern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå