Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

Så flink du er! Skikkelig nydelig, spesielt luen 😍 

Det er sikkert ganske trangt for lille nå, så han har nok lite plass å bevege seg på. Da blir det ikke de voldsomme sparkene lenger. Du, snart er han her og du glemmer hvor utålmodig du har vært! Gleder meg ordentlig på dine vegne 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, tweet skrev:

Så flink du er! Skikkelig nydelig, spesielt luen 😍 

Det er sikkert ganske trangt for lille nå, så han har nok lite plass å bevege seg på. Da blir det ikke de voldsomme sparkene lenger. Du, snart er han her og du glemmer hvor utålmodig du har vært! Gleder meg ordentlig på dine vegne 😁 

Takk, gleder meg til han får lua på seg :rodmer:

Jaa, det er sant, prøver å bare nyte og tenke at han kommer tidsnok. Men man blir jo sååå utålmodig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå nydelige klær! Herlighet. Skulle ønske at jeg kunne strikke...

For å få plass i magen, ligger han nok i fosterstilling nå. Og kanskje han sparker litt innover mot ryggen din, hvis du kjenner hans rygg og rumpe? Uansett er det ikke plass til de voldsomme bevegelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sullå skrev:

Sååå nydelige klær! Herlighet. Skulle ønske at jeg kunne strikke...

For å få plass i magen, ligger han nok i fosterstilling nå. Og kanskje han sparker litt innover mot ryggen din, hvis du kjenner hans rygg og rumpe? Uansett er det ikke plass til de voldsomme bevegelsene :)

Takk, er veldig koselig å strikke til ham:rodmer:Kommer til å smelte når han får klærne på seg :strix:

Kjenner foten hans, og rumpa. Han ligger nok litt sidelengs 😊 Alt er nok bra inni der, jordmor sa at ikke alle sparker så mye nødvendigvis, og som du sier så kan det hende at han sparker litt mot ryggen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+5
20181121_170503.thumb.jpg.a812bda093d8cae577860b2ce67173b1.jpg

Bildet er fra to dager siden

Føler magen har sunket litt, men det varierer veldig. Om morgenen, rett etter at jeg har stått opp, ser den kjemperar ut for da er det akkurat som han ligger og presser oppover. Så håper jordmor har rett, at han ligger i hodeleie og er festet 😊 

Ellers har jeg litt murringer om natta, men ikke verre enn at jeg bare sovner igjen, og litt kynnere om dagen, men de er ikke vonde og jeg merker de vel ikke utover at magen blir hard.

Kommer du snart, lille venn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lille_frosk skrev:

Du ser nydelig ut! Og klærne da - woow!! Håper han kommer snart :hjerte: Og lykke, lykke til!

Tusen takk, så snill du er :hjerte: Takk, krysser fingrene for at det skjer noe snart 🤞:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sullå skrev:

Så fin du er! Tror nok han er rett rundt hjørnet! Så spennende :)

Takk :hjerte: Håper du har rett, jeg er så spent :strix:

--

39+5

Tung natt, kynnere og ingen gode stillinger. Var vondt å snu seg og lå bare og vred meg i mange timer. I tillegg har jeg vondt i bekkenet da jeg var dum nok til å ta rundvask på badet her om dagen..:sjenert:Det ble rent da, men i natt kjente jeg at hvis fødselen starter så har jeg et problem for jeg var veldig immobil 😅

Har vært heldig hittil og stort sett sovet godt, så håper det blir bedre i natt. Kjenner jeg trenger kreftene til det som skal skje. Sov heldigvis noen timer i morges og har bare slappa av i dag 😊Ikke orket å strikke eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her nærmer det seg veldig, gitt! 😁 siste innspurt nå. Du ser flott ut. Kanskje påtide med en toppliste ? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Gakkepus skrev:

Oi, her nærmer det seg veldig, gitt! 😁 siste innspurt nå. Du ser flott ut. Kanskje påtide med en toppliste ? 😏

Takk :hjerte: Ja, hvis folk vil tippe så er det bare å kjøre på :laugh:

Jeg kan jo begynne:

Aryamili: 28. november 

Endret av Aryamili
Edit: Termin 26. november :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste :duskedame:

--- Termin 26. november ---

sullå: 25. november

tweet: 26. november 

Gakkepus: 27. november

Aryamili: 28. november

Nikketutta: 29. november

plastfolien: 1. desember

 

 

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 + 1

Ser dere har tro på at han kommer rundt termin, noe jeg forsåvidt har selv også 😊 Forsiktig optimist!

I dag er bekkenet mitt et lite helvete. Det gikk bra helt til jeg plutselig hadde veldig vondt. Vi har ryddet litt og sånn så kan jo være derfor, men så vondt har jeg aldri hatt før. Klarer knapt å gå.

Kjennes også ut som minien ligger og presser veldig nedover. Ellers har jeg litt slimete utflod med spor av blod, kanskje det er et tegn på noe?🤞

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40+3 - Termin

Siste kontroll hos jordmor i dag. Alt som vanlig, henvist til overtidskontroll/trivselskontroll om 9 dager. Håper vi slipper å benytte oss av den :tommelsmil:

Er det forresten bare jeg som aldri har noe å spørre jordmor om, og som bare er det for veiing, måling og fosterlyd? Har liksom ikke noe spesielt å ta opp, og vi bruker maks 20 min 😅 Føler meg litt som en "dårlig gravid" som ikke har masse tanker og følelser å lufte. Har jo tankene og følelsene, men ikke behov for å snakke med jordmor om de.

Begynner faktisk å glede meg til fødsel, håper det blir en fin opplevelse. Har ikke planlagt noe særlig, ting blir vel uansett ikke som man tror, men håper å kunne benytte meg av badekar. Elsker å bade og varmt vann har alltid lindret godt for meg. Tror alt i fødebagen er klar, nå mangler bare lille.

Er så spent på hvor stor han er, hvordan han ser ut, om han ligner på noen av oss eller bare ser litt skrukkete ut, hvordan det blir å holde ham, alle følelsene.. Og ammingen, ikke minst.

Og så gleder jeg meg sånn til å se ham sammen med pappaen sin, begynner å gråte bare av å tenke på det :hjerte: 

Mine to, sammen

 

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...