Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Moongirl skrev:

Tror han mener Inga!

Det tror jeg også. Beskrivelsen passer på henne, og Frank har han en avtale med, så det blir nok Inga

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en hissigpropp Frank er. Synes han dro det litt for langt. Jeg hadde ikke likt å bli snakket sånn til.

Håper ikke Inga blir førstekjempe :(

Jeg heier Maiken. Hun er i alle tøff og er ikke redd for å si meningen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som turte. Han var alt for hard og direkte ufyselig! Greit han ble irritert at hun sov litt, men han hadde ikke trengt å klikke helt

Anonymkode: 0615f...46b

Men det var jo sant det han sa, hun forlangte at alle skulle stå på pinner når hun var storbonde, mens nå så er hun sist våken om morgenen og også når de hviler middag og det går også litt på begrunnelsen hun brukte for å velge Youtube som førstekjempe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Christy89 skrev:

Enig. Hvorfor vekket han ikke ho da hvis det var så stort problem?

Fordi han ville ha en grunn til å kjefte på henne foran alle. Det var ikke kun hun som sov, men det var hun som fikk all kjeften siden Inga og Martine ikke sa et ord

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Apis skrev:

Men det var jo sant det han sa, hun forlangte at alle skulle stå på pinner når hun var storbonde, mens nå så er hun sist våken om morgenen og også når de hviler middag og det går også litt på begrunnelsen hun brukte for å velge Youtube som førstekjempe

Joda, men han hadde ikke trengt å kjefte henne huden full foran alle. Han burde heller tatt det opp med henne når ikke de andre var tilstede. Synes Frank er en stor dust

Anonymkode: d5f17...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men han hadde ikke trengt å kjefte henne huden full foran alle. Han burde heller tatt det opp med henne når ikke de andre var tilstede. Synes Frank er en stor dust

Anonymkode: d5f17...769

Tror nok det er et like så stort problem at Maiken sjeldent har fått tilsnakk i sitt liv 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flere der som kunne ha sagt noe da Frank begynte på kjeftingen sin, men Maiken burde ikke ha bitt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Apis skrev:

Tror nok det er et like så stort problem at Maiken sjeldent har fått tilsnakk i sitt liv 

Hva vet du om det? Greit du ikke liker Maiken, men det var en teit kommentar. Når man blir kjeftet på, så er det normalt at man vil forsvare seg. Hun skulle kanskje holdt kjeft, men ikke så lett. Hadde selv sagt noe.

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men han hadde ikke trengt å kjefte henne huden full foran alle. Han burde heller tatt det opp med henne når ikke de andre var tilstede. Synes Frank er en stor dust

Anonymkode: d5f17...769

Inga sa han mente flere, og han sa ikke noe annet enn hva han synes. Det synes jeg det må være rom for. Hun som avsolutt skulle kverulere med han. I tillegg var han saklig.

For meg virker det som Maiken har gått med den pekefingeren en uke uten å gjøre så mye, og at hun vet hun står i faresonen for å bli valgt som førstekjempe, og egentlig har svært liten lyst til å jobbe. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som turte. Han var alt for hard og direkte ufyselig! Greit han ble irritert at hun sov litt, men han hadde ikke trengt å klikke helt

Anonymkode: 0615f...46b

Det er ikke snakk om å tørre, er snakk om å heve seg over det og være taktisk. Mailen gjorde det ikke bedre med å unnskylde seg foe noe han hadde rett i. Hun kunne sagt. «Jeg var veldig trett og er lei meg for det, men jeg skal gjøre mitt beste fremover.» Thats IT. Skjønner folk blir frustrerte over hvordan hun har vært tidligere. Og da er det Ok å si fra.

Anonymkode: 9f396...e23

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om det? Greit du ikke liker Maiken, men det var en teit kommentar. Når man blir kjeftet på, så er det normalt at man vil forsvare seg. Hun skulle kanskje holdt kjeft, men ikke så lett. Hadde selv sagt noe.

Anonymkode: d5f17...769

Jeg har ikke noe mot Maiken, dette programmet blir jo også klippet og regissert mer en vi aner, men det jeg ser er ei dame som nok ikke har møtt så mye motstand i livet, i motsetning til Inga som tok denne kritikken på en helt annen måte  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, hvis alle ligger og sover, hvorfor i huleste går ikke Frank bare å vekker dem? Er det fordi han elsker å kjefte, og vil ha noe å ta Maiken på? Det var tydelig at til og med storbonden sov. Og hva f skjer med at han sier at Maiken skal stå i 2 timer å jobbe på kvelden, når hun hadde sovet 15 min lenger enn dem som sto opp først? (utenom Frank, han sov tydeligvis ikke.) Maiken var til og med ikke oppe sist. Tror rett og slett dette er hevn for at Maiken pirket på tingene Frank gjorde feil forrige uke, og mentor bemerket akkurat det samme. Tror egoet hans fikk seg en trøkk da. Men, jeg skjønner nesten ikke at jeg gidder å la meg provosere. Det bør vel ikke komme som noen bombe at en som både har sittet inne og har fått sparken for oppførselen sin under et julebord,er usympatisk. 

De sistnevnte tingene er ikke spekulasjoner, her er kildene: https://www.vg.no/sport/loeke-fikk-sparken/a/23585514/ og https://www.abcnyheter.no/nyheter/2008/06/02/67819/loke-og-myrhol-overnattet-i-arresten

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Inga sa han mente flere, og han sa ikke noe annet enn hva han synes. Det synes jeg det må være rom for. Hun som avsolutt skulle kverulere med han. I tillegg var han saklig.

For meg virker det som Maiken har gått med den pekefingeren en uke uten å gjøre så mye, og at hun vet hun står i faresonen for å bli valgt som førstekjempe, og egentlig har svært liten lyst til å jobbe. 

Ok, men da får vi være uenig :)

 

Anonymkode: d5f17...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank er en mobber som gjemmer seg bak «jeg er direkte og ærlig». Han var ufin mot Maiken. 

Maiken er naiv som biter på og virker veldig «ung» i måten hun forsvarer seg på og ikke lar det ligge. Hun burde bare sagt «jeg hører det du sier og skal ta det til meg». (Men det lager jo ikke bra TV) 

Sykt pinglete av alle andre å bare sitte der uten å si noe. Som tatt ut av en skolegård på barneskolen. Flaut av voksne folk. 

100% sikker på at det var staget. Frank har fått instruks på å gå etter Maiken, hun var såra fra før av. 

Anonymkode: 7a898...8f7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvis alle ligger og sover, hvorfor i huleste går ikke Frank bare å vekker dem? Er det fordi han elsker å kjefte, og vil ha noe å ta Maiken på? Det var tydelig at til og med storbonden sov. Og hva f skjer med at han sier at Maiken skal stå i 2 timer å jobbe på kvelden, når hun hadde sovet 15 min lenger enn dem som sto opp først? (utenom Frank, han sov tydeligvis ikke.) Maiken var til og med ikke oppe sist. Tror rett og slett dette er hevn for at Maiken pirket på tingene Frank gjorde feil forrige uke, og mentor bemerket akkurat det samme. Tror egoet hans fikk seg en trøkk da. Men, jeg skjønner nesten ikke at jeg gidder å la meg provosere. Det bør vel ikke komme som noen bombe at en som både har sittet inne og har fått sparken for oppførselen sin under et julebord,er usympatisk. 

De sistnevnte tingene er ikke spekulasjoner, her er kildene: https://www.vg.no/sport/loeke-fikk-sparken/a/23585514/ og https://www.abcnyheter.no/nyheter/2008/06/02/67819/loke-og-myrhol-overnattet-i-arresten

Anonymkode: 6b253...710

Signerer. Han var bare ufin. Så skal han bestemme at hun må jobbe 2 timer ekstra for å ha sovet 15 min lenger. Really?! 🙈 Var nok en grunn til han kjeftet dirkete på Maiken og ikke to andre

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ser det er mange som etterlyser ar flere skulle tatt til motmæle. Slike som Frank er det utrolig vanskelig å motsi, du vet aldri hva de kan finne på å si - og alle har ei grense de bryter sammen på. Den grensen tror jeg Frank glatt bryter hvis han blir motsagt nok. Derfor tror jeg de heller fokuserte på å hjelpe Maiken etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Apis skrev:

Tror nok det er et like så stort problem at Maiken sjeldent har fått tilsnakk i sitt liv 

Tror ikke det er noen kjære mor i modellyrket akkurat. Tror mange tenker at det er bare glitter og glamour. Men virkeligheten er noe annet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Maiken! Håpe jentene står samlet denne uken og saboterer ukesoppdraget. Iallefall at de ikke står på pletten for gutta og vasker hus og lager mat.

For en dritt Løke virker som. Og en tafatt jentegjeng som ikke støtter Maiken, og en storbonde som bare kikker ut i lufta når Frank durer på under middagen.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...