Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Du kan drømme, det er lov, men det er utopi å tro at Pål Anders (med sin litt skrantne kropp) kan slå Frank i tautrekking. Frank er vel 1.95m høy og en kropp med bare muskler. 

Pål Anders har "skranten kropp?" Du vet hva han driver med til vanlig eller? 

Anonymkode: 2912c...22f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sjarmerende Frank var i går.  Sitte å rakke ned på Maiken i plenum.  Mens han har grøt rundt hele munnen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 


Syns det var veldig bra hun sa fra jeg! Når folk er respektløse og stygge mot en så skal man ikke sitte der som en underkua valp og kromme ryggen og se ned i gulvet, kritikk er helt innafor, men gjør det hvertfall på en respektfull måte, det gjorde ikke Frank! Tror han fores på å rakke ned på andre jeg for å greie å føle seg så jævla ovenpå, for SÅ kul er han ikke as.

Anonymkode: 483c0...6de

Veldig enig. Bra at hun sto opp for seg selv og ikke bare satt der. Hadde noen begynt å kjefte på meg for at jeg sov 15 minutter lengere, så hadde jeg og sagt ifra. Jeg har opplevd mye motgang, men hadde uansett reagert om noen snakket sånn til meg eller en venninne.  Kritikk er innafor, men han var direkte ufin mot Maiken. 

Hadde godtet meg så om Frank røyk ut denne uka. Rett før finaleuka 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym90059005 said:

Du kan drømme, det er lov, men det er utopi å tro at Pål Anders (med sin litt skrantne kropp) kan slå Frank i tautrekking. Frank er vel 1.95m høy og en kropp med bare muskler. 

Her kan du lese om hva Pål Anders har oppnådd. Det er ikke småtterier.

https://no.wikipedia.org/wiki/Pål_Anders_Ullevålseter

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken i går. Så at Erlend Elias frontet et av sladrebladene.  Med en overskrift om at han ønsket å dø etter Farmen (!!) Noen som har lest dette? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Du kan drømme, det er lov, men det er utopi å tro at Pål Anders (med sin litt skrantne kropp) kan slå Frank i tautrekking. Frank er vel 1.95m høy og en kropp med bare muskler. 

Jeg vet, men som du sier, lov å drømme. Mirakler kan skje. :nigo: Men skranten er vel ikke Pål Anders akkurat selv om Frank sikkert er sterkere. Tenk så kult å se trynet på Frank om det hadde skjedd! Det hadde vært ubetalelig! 

Endret av Salka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Salka skrev:

Jeg vet, men som du sier, lov å drømme. Mirakler kan skje. :nigo: Men skranten er vel ikke Pål Anders akkurat selv om Frank sikkert er sterkere. Tenk så kult å se trynet på Frank om det hadde skjedd! Det hadde vært ubetalelig! 

Enig. Hadde faktisk betalt for å se det :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pål Anders har "skranten kropp?" Du vet hva han driver med til vanlig eller? 

Anonymkode: 2912c...22f

Med skranten mener jeg at han har sine problemer pga tidligere skader, se bare når han går. Vet fullstendig godt hva han har drevet med før, nå er han 50. Frank Løke er 1.95m høy, bedriver ultraløp og trener vanvittig mye. Finnes ikke en sjanse i havet at Ullevålseter kunne slått en som er høyere, større, sterkere og mer utholdende i tautrekking... 

Men dere må gjerne tro det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Frank er dobbeltmoralsk og har en hang til drittsekkoppførsel under dekke av å "bare være ærlig", som drittsekkene jo ofte bruker som alibi, men han hadde helt rett i det han sa rundt middagsbordet. Og slik jeg forsto det snakket han ikke om noen direkte heller, men påpekte at det generelt ikke kunne nytte å sove bort uken selv om ukesoppdraget virket overkommelig. Så følte Maiken seg (forståelig nok) truffet og måtte på død og liv forsvare seg, uten å ha noe forsvar, og det var da diskusjonen begynte å handle om henne. Grunnen til at ingen støttet henne da var vel helt enkelt at de innså at kritikken var berettiget. De kunne ha bedt ham om å vurdere tonen han fremmet budskapet sitt i, det burde nok storbonden ha gjort, men det var ikke mye rom for å være enig med Maiken. Når Frank var irritert og foreslo at hun kunne jobbe to timer ekstra, var ikke det fordi hun hadde sovet femten minutter lenger enn de andre (femten minutter i følge henne), men fordi hun ikke hadde gjort annet den dagen enn å gi dyrene litt gress. Hun som uken før gikk rundt og maste kontinuerlig på de andre, så de ikke skulle ta pauser, og som valgte Dennis til førstekjempe fordi han ikke lagde olabilen med nok motivasjon og arbeidsglede.

Anonymkode: 80e9b...aa4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Frank har stor sjanse til å vinne Farmen, dessverre. Håper ingen av jentene stemmer på han i finalen. Hvis EE heller ikke gjør det, så vinner han kanskje ikke.

Anonymkode: 97bce...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Frank har stor sjanse til å vinne Farmen, dessverre. Håper ingen av jentene stemmer på han i finalen. Hvis EE heller ikke gjør det, så vinner han kanskje ikke.

Anonymkode: 97bce...dc6

EE skal da ikke stemme? De kommer ikke tilbake til finalen når de har trukket seg

Jeg håper Frank eller Inga vinner

Endret av tonebelinda
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Med skranten mener jeg at han har sine problemer pga tidligere skader, se bare når han går. Vet fullstendig godt hva han har drevet med før, nå er han 50. Frank Løke er 1.95m høy, bedriver ultraløp og trener vanvittig mye. Finnes ikke en sjanse i havet at Ullevålseter kunne slått en som er høyere, større, sterkere og mer utholdende i tautrekking... 

Men dere må gjerne tro det...

Han fylte 49 i desember, godt og vel en måned siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, tonebelinda skrev:

EE skal da ikke stemme? De kommer ikke tilbake til finalen når de har trukket seg

Jeg håper Frank eller Inga vinner

Tok feil. Håper uansett ikke Frank vinner.

Anonymkode: 97bce...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror han velger Inga. Maiken er jo ingen sterk konkurrent akkurat. Så truer Newton henne at hun må velge Maiken som andrekjempe, hvis ikke får ikke hun guttas stemme i en eventuell finale 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Jeg heier ikke mest på Maiken i programmet, for å si det slik. (Virker som en fin jente, men har andre favoritter i serien) Vil likevel kommentere at jeg syns det var svært dårlig at ingen støttet henne i diskusjon med Frank. Sier slett ikke at vennene hennes skulle kastet seg inn i kranglingen, men de kunne henvendt seg til Maiken der og da, sagt at jeg/vi støtter deg og ferdig med det. De hadde ikke behøvet å si mer, da hadde de i det minste vist støtte til henne. Man kan kalle det spill at de ikke sa noe for å forsvare Maiken. Jeg kaller det feighet. Svært feigt å ikke noe i det minste til Maiken der og da, i steden for å komme lurende etterpå på bakrommet og liksom gi støtte. Enig i at det sikkert ikke hadde nyttet å gå imot Frank i situasjonen, men som sagt, av venner, burde man forvente en viss støtte om man blir angrepet, selv om det er et spill. Kunne sagt høyt at her støtter jeg Maiken, det hadde holdt lenge. Kjenner på irritasjon over feighet. Feighet må ikke forveksles med spill. Man kan være konfliktsky også, men større, uten å gå inn i krangel. Den eller de som var på lag med Maiken kunne fint ha delt sin støtte direkte til henne, uten å samtidig starte å krangle med Frank. Inga fikk jo foresørsel fra Maiken på hva hun mente, og hun snakket det bort, nei jeg er så mett av maten jeg at jeg tenker ingenting? Eller noe i den duren? Hva i alle dager! Som hun dalte i mine øyne da. Hun kunne i det minste kvinnet seg opp, og si at hun ville ikke diskutere! Og dog si seg enig med Maiken, og latt det stoppe med det. I det minste si at hun ikke ville diskutere! Når det er sagt, klippes og limes det svært mye, så saken kan være helt annerledes med flere og andre fakta på bordet, enn det som ble fremstilt på tv.:) De lager tv, setter mange følelser i sving hos seerne. Jeg digger det, beundrer og takker hver og en deltaker for at de stiller opp, hver deltaker er flott og unik på sin måte, og gir oss god underholdning!:)

Har det slått deg at kanskje «vennene» hennes ikke er enig med henne? Hun var nedlatende mot Dennis og gutta når de skulle lage Ola-bil. Kanskje de der inne ikke vil blande seg fordi de egentlig er enig med Frank at hun er lat?

Anonymkode: 9f396...e23

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det slått deg at kanskje «vennene» hennes ikke er enig med henne? Hun var nedlatende mot Dennis og gutta når de skulle lage Ola-bil. Kanskje de der inne ikke vil blande seg fordi de egentlig er enig med Frank at hun er lat?

Anonymkode: 9f396...e23

Kjempe lat som sov 15 minutter lengere og ingen gadd å vekke henne.

Anonymkode: 0615f...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva veit du om det egentlig? Er det sånn du dømmer pene damer?
Maiken kan ha møtt mer motgang i livet enn gjennomsnittskvinnen for alt du veit , det er også et faktum at modeller opplever mye hat og hets fra både menn og kvinner og blir rakket ned på og nedvurdert, og det er kanskje derfor hun ikke finner seg i å bli snakka til så respektløst også , fordi hun har opplevd det så mye at hun har lært seg å si i fra der andre som opplever det sjeldent er konfliktskye og ikke vet hvordan de skal reagere.

Syns det var veldig bra hun sa fra jeg! Når folk er respektløse og stygge mot en så skal man ikke sitte der som en underkua valp og kromme ryggen og se ned i gulvet, kritikk er helt innafor, men gjør det hvertfall på en respektfull måte, det gjorde ikke Frank! Tror han fores på å rakke ned på andre jeg for å greie å føle seg så jævla ovenpå, for SÅ kul er han ikke as.

Anonymkode: 483c0...6de

Hva var det egentlig Frank sa som var respektløst? Han sier det han mener, nemlig at han reagerer på at enkelte la seg til å sove mens andre arbeidet. Greit, det er lov å være uenig i det, og det er lov å komme med unnskyldninger. Men Frank gjorde da ikke noe annet enn å si sin mening, på en meget bestemt måte. Ikke brukte han usaklige og nedsettende ord heller. Hvis man seriøst ikke tåler dette, har man et alvorlig problem. Når man i tillegg har i bakhodet hvordan Maiken holdt på å herse med gjengen en hel uke når hun var storbonde, blir det hele totalt patetisk. Hun kaller gutta for "barnehageungene", og anklaget Dennis for å være lat og umotivert, og valgte han til og med som førstekjempe utelukkende fordi han var lat... Herregud så latterlig.

Jeg sier ikke at Frank er verdens mest sympatiske, men det er da faen ikke Maiken heller. Hennes oppførse som storbonde var minst like ille som Franks utbrudd. Jeg mistenker at Maiken kun er vant til å få ros og hyllest, og har neppe opplevd mye motgang i livet, har åpenbart ikke fått mye tilsnakk eller kjeft, og da blir det vanskelig å takle slike situasjoner. I stedet for å være voksen å ta til seg kritikken, begynner man å sutre og klage, og gjør seg selv til et ynkelig offer.

Ingas håndtering av situasjonen viser hvordan man skal takle dette. Kritikken var like mye mot henne, fordi hun også lå og sov. Hun bare lo av det hele, og gikk heller ikke på finta til Frank. Dette er et spill, og Frank spiller det ut til fulle. Selvsagt ville han at Maiken skulle sluke agnet, noe hun så til de grader gjorde. Full seier til Frank i den situasjonen.

Anonymkode: f9149...cd5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det slått deg at kanskje «vennene» hennes ikke er enig med henne? Hun var nedlatende mot Dennis og gutta når de skulle lage Ola-bil. Kanskje de der inne ikke vil blande seg fordi de egentlig er enig med Frank at hun er lat?

Anonymkode: 9f396...e23

Mener de støttet henne etter måltidet! I alle fall hun ene. Da syns jeg det er feigt! Fordi hun fikk til og med forespørsel ved bordet, og unnlot å svare. Om hun var uenig eller bare ikke torde si menigen sin, syns jeg det var ufint. Dette fordi hvis hun ene mente det var fortjent, var det ufint å si seg enig med henne etterpå! Syns du ikke? I det minste hvis det var slik du påpeker, at hun mente det var fortjent, tenker jeg at hun burde vært ærlig i samtalen etterpå, og ikke jabbet med om at hun var enig. Men dog, er nok ikke ekte vennskap, sikkert derfor det ble slik! Som jeg påpekte i forrige innlegg, klippes og limes det, for å fremstille ting på en viss måte. Derfor sier jeg meg heller ikke uenig i det du skriver! Her er det mye mulig alle parter er både noe "skyldige og uskyldige", vi seere får ikke hele sannheten, bare små bruddstykker, og det er viktig å huske på! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe lat som sov 15 minutter lengere og ingen gadd å vekke henne.

Anonymkode: 0615f...46b

Det var hennes ord. Så hvorfor var hun borte resten av dagen da hvis hun ikke sov? 😅

 

 

Anonymkode: 9f396...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...