Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Apis skrev:

Klart det,har ikke sett det på den måten før, hun så vel også på Inga som en slags storesøster, slik sett ville vel egentlig Pål vært det naturlige valget vis hun også skulle sett litt taktisk på valget

Hvis hun tok Pål, var hun nok redd for at de skulle velge Frank eller Newton 🙄 Viktig å beskytte de sterke vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det rent taktiske av Maiken hadde vært å velge jentekamp. Da hadde det vært større sjangs for at det ble en jente som storbonde neste uke, og dermed hadde Maiken vært fredet, og en av gutta måtte dra rett før finaleuka. 

Nå blir det sannsynligvis Staysmann (vil jeg tro) som blir storbonde, og han tviler på at han velger guttekamp. Blir det payback? eller tar han damebonden? Jeg tror det blir payback, pga 1.kjempe-begrunnelsen til maiken. Tror også at Maiken graver seg ned pga tilbakemeldingene, virker som hu er litt langtidssnurt.

Anonymkode: 2d608...d58

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit at Frank og Newton tar det opp foran alle at de ikke likte hennes lederstill. Burde heller ha sagt i fra før. Typisk Frank å oute folk foran alle. Slik som han gjorde med Erlend. Feigt

Frank er latterlig dårlig på å få kritikk. Da hun sa mentor ikke var fornøyd med døra, så hisser han seg opp. Maiken hadde også rett at taket ikke var bra :)

Anonymkode: 0615f...46b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Stian blir storbonde, så er det jo teit å ikke velge guttekamp rett før finalen da. Maiken er ingen trussel og barnslig å velge henne som førstekjempe fordi bestekompisen er ute. Han burde velge Frank, men det tør han nok ikke 🙄

Anonymkode: 0615f...46b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
12 timer siden, Snabeltann skrev:

:( likte Dennis jeg! 

Jeg også :icon_frown:, mye bedre enn Stays, det er noe med ham som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teit at Frank og Newton tar det opp foran alle at de ikke likte hennes lederstill. Burde heller ha sagt i fra før. Typisk Frank å oute folk foran alle. Slik som han gjorde med Erlend. Feigt

Frank er latterlig dårlig på å få kritikk. Da hun sa mentor ikke var fornøyd med døra, så hisser han seg opp. Maiken hadde også rett at taket ikke var bra :)

Anonymkode: 0615f...46b

Nå ble de jo faktisk spurt, da, så de måtte jo svare.

Jeg tror at de ikke sa ifra fordi de tenkte at det ikke er mulig å endre en masete perfeksjonist.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske Dennis hadde valgt Newton i stedet og Dennis hadde vunnet. Liker ikke Newton så godt. Dennis er bare god. Men liker Staysman og, så glad han vant. Staysman har overrasket meg, jeg trodde han var en Harry og vulgær type, kanskje pga rølpemusikken han lager, (som jeg heldigvis ikke har hørt noe av, bare lest om) men han virker bare hyggelig og morsom.

Ser ut som det blir litt drama idag da, Maiken blir sur for ett eller annet. Men skulle ønske jegertrillingene fortsatt var der og at Maiken, Newton og Martine var ute. Maiken er så sykt irriterende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, penny_ skrev:

Nå ble de jo faktisk spurt, da, så de måtte jo svare.

Jeg tror at de ikke sa ifra fordi de tenkte at det ikke er mulig å endre en masete perfeksjonist.

De gadd jo ikke en å prøve heller da. Blir for dumt å tenke sånn. Hun kommer ihvertfall ikke til å endre seg hvis hun ikke får tilbakemeldinger underveis 

Anonymkode: 0615f...46b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Moongirl skrev:

De hadde en allianse om å velge hverandre til kamp og det visste de andre om. Hadde og bestemt at det ble øksekast....

Hvordan vet du det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Salka skrev:

Skulle ønske Dennis hadde valgt Newton i stedet og Dennis hadde vunnet. Liker ikke Newton så godt. Dennis er bare god. Men liker Staysman og, så glad han vant. Staysman har overrasket meg, jeg trodde han var en Harry og vulgær type, kanskje pga rølpemusikken han lager, (som jeg heldigvis ikke har hørt noe av, bare lest om) men han virker bare hyggelig og morsom.

Ser ut som det blir litt drama idag da, Maiken blir sur for ett eller annet. Men skulle ønske jegertrillingene fortsatt var der og at Maiken, Newton og Martine var ute. Maiken er så sykt irriterende.

Enig. Trodde også Stian var skikkelig harry pga den russemusikken han lager, men han overasket meg positivt :) Han blir nok storbonde 

Jeg liker heller ikke Newton. Han sank veldig i mine øyne da han begynte å true Maiken. Skjønner ikke hvorfor hun ikke valgte han heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såkalte "kjendis"-deltakere på Farmen får vel så godt betalt (pluss goder, iløpet av gårdsoppholdet) at de sannsynligvis ikke bryr seg noe særlig om de står igjen som vinner av selve premien eller ikke...

Dermed behøver de egentlig ikke å bry seg om å komme seg lengst muligeller forsøke å få ut de aller største konkurrentene sine der inne..

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig. Trodde også Stian var skikkelig harry pga den russemusikken han lager, men han overasket meg positivt :) Han blir nok storbonde 

Jeg liker heller ikke Newton. Han sank veldig i mine øyne da han begynte å true Maiken. Skjønner ikke hvorfor hun ikke valgte han heller.

Stian er en hedesmann sammen med Frank, håper en av de vinner, og da mener jeg ikke Staysman

Anonymkode: da1e3...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såkalte "kjendis"-deltakere på Farmen får vel så godt betalt (pluss goder, iløpet av gårdsoppholdet) at de sannsynligvis ikke bryr seg noe særlig om de står igjen som vinner av selve premien eller ikke...

Dermed behøver de egentlig ikke å bry seg om å komme seg lengst muligeller forsøke å få ut de aller største konkurrentene sine der inne..

Anonymkode: 8b14e...89b

Samme tenker jeg. De vinner bare en bil liksom. Så de fleste går etter trivsel enn konkurranse. Derfor valgte hun Dennnis til førstekjempe. Det er bare et pluss å komme til finalen. De får 25 000 for hver episode. 

Irriterende at nesten alle kampene er staget. Dumt at Inga ikke får være storbonde.  Pål har skuffet. Så utrolig kjedelig :Gjesp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Samme tenker jeg. De vinner bare en bil liksom. Så de fleste går etter trivsel enn konkurranse. Derfor valgte hun Dennnis til førstekjempe. Det er bare et pluss å komme til finalen. De får 25 000 for hver episode. 

Irriterende at nesten alle kampene er staget. Dumt at Inga ikke får være storbonde.  Pål har skuffet. Så utrolig kjedelig :Gjesp:

Er det ikke 25.000 i uka, da?

Anonymkode: 2912c...22f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke 25.000 i uka, da?

Anonymkode: 2912c...22f

Var kanskje sånn ja, men de tjener nok. Det er jo premi i seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette må ha vært den mest kjedeligste Farmen ever. Skal de lage en sesong 3 av kjendis Farmen, så får de plukke ut litt mer spennende og ikke så kjedelige deltakere . Virker som de hadde problemer med å finne kjendiser til denne sesongen. Sikkert mange som har takket nei. Ble ganske tamt etter EE trakk seg., og jegertvillingene forsvant. 

Jaja, er 2 uker igjen og får vel få med meg de siste episodene.

Da blir Stian S storbonde og han velger Maiken som storbonde som hevn. Hun velger nok Lene som andrekjempe 

Anonymkode: 1829d...dd7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stian er en hedesmann sammen med Frank, håper en av de vinner, og da mener jeg ikke Staysman

Anonymkode: da1e3...327

Hvorfor er de herdesmenn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Lykke til til alle med Get som vil se Farmen kjendis i dag a! 🤬

Jeg har Get, hvorfor kan jeg ikke se på farmen? Sitter og ser på TV nå, tv2 til og med :klo: 

Anonymkode: ef977...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...