Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Håper Dennis velger Newton og at Dennis vinner jeg også. Jeg liker han. Men savner dramakongen altså, er litt kjedelig uten ham. Synd han trakk seg.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble overraska over at ukesoppdraget ble godkjent. Var jo så mange småfeil mentor og konen påpekte? :P

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble overraska over at ukesoppdraget ble godkjent. Var jo så mange småfeil mentor og konen påpekte? :P

Anonymkode: 172a0...a28

Var mer ris enn ros

Men er det finale allerede til uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det er lite spennende med de ukesoppdragene egentlig, for vi har jo sett at det spiller ingen rolle. De fikk vel nesten mer på markedet uten penger, enn med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aurora** skrev:

Men er det finale allerede til uka?

Er vel en vanlig uke igjen før finaleuka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎26‎.‎01‎.‎2018 den 15.34, smalls skrev:

Dennis har ikke sjans mot Stayzmann i tautrekking. Tror han velger Pål eller Newton

Tror ikke han hadde hatt nubbsjans mot Pål Anders heller, tipper han er rimelig sterk i arma (for eksempel melkespann) etter å ha sittet på en motorsykkel i 30 år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Håper ikke Stayzmann ryker. Han slår vel Dennis i tautrekking?

Tipper det ja. Han har mer tyngde, det er viktig i tautrekking.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Håper ikke Stayzmann ryker. Han slår vel Dennis i tautrekking?

Ingen av dem vil ut fordi de sover sammen og koser seg på farmen. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ukesoppdragene spiller egentlig ingen rolle. Det aller meste blir jo akseptert uansett...

Og selv om ett eller annet (mot formodning!) ikke blir godtatt, så får jo deltakerne fremdeles kastet mat etter seg uansett...

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse ukesoppdragene spiller egentlig ingen rolle. Det aller meste blir jo akseptert uansett...

Og selv om ett eller annet (mot formodning!) ikke blir godtatt, så får jo deltakerne fremdeles kastet mat etter seg uansett...

Anonymkode: 8b14e...89b

Enig. Kommer tilbake med en HEL kake liksom når de ikke hadde penger 🙈 l

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt latterlig hvor mye de får på markedet! De får mye gratis virker det sånn. En hel kake for å vinne konkurransen.

Anonymkode: 1829d...dd7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun der Maiken har jeg mistet helt sansen for. Ikke ledermateriale kan man si!

Anonymkode: 06ee3...17e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Skal Farmen være "kampen for tilværelsen" eller skal det være en gårdsferie? :ac:

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

 Skal Farmen være "kampen for tilværelsen" eller skal det være en gårdsferie? :ac:

Anonymkode: 8b14e...89b

De er jo "kjendiser" må vite... og må jo behandles som som om de hvert øyeblikk kan få diva-nykker hele gjengen. Var det staysman som ble valgt som andrekjempe? Skal kanskje holde meg våken og få med meg kampen, fikk ikke sett første episode. Selvsagt vinner staysman, han har litt mage. men virker sterk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Atea skrev:

De er jo "kjendiser" må vite... og må jo behandles som som om de hvert øyeblikk kan få diva-nykker hele gjengen. Var det staysman som ble valgt som andrekjempe? Skal kanskje holde meg våken og få med meg kampen, fikk ikke sett første episode. Selvsagt vinner staysman, han har litt mage. men virker sterk.

Han kan nok slå Dennis i det meste selv om han har mage :PHan har nok litt dårlig kondis og det har han sagt selv (er dårlig til å løpe bl.a) men tror han stiller sterk i slegge, øksekast, tautrekking og kanskje melkespann 

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Atea skrev:

De er jo "kjendiser" må vite... og må jo behandles som som om de hvert øyeblikk kan få diva-nykker hele gjengen. Var det staysman som ble valgt som andrekjempe? Skal kanskje holde meg våken og få med meg kampen, fikk ikke sett første episode. Selvsagt vinner staysman, han har litt mage. men virker sterk.

På en måte hadde det vært spennende vis det var mer fokus på de praktiske arbeidsoppgavene en intrigene, men mulig det ikke hadde vært like seervennlig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvant tv-signalene. Får følge med her i stedet og holde meg litt oppdatert. Men ringte en venninne og hun skal ta det opp. Er ikke så interessant mer, men finaleuka bruker være litt givende. Der får man jo se hvordan de klarer å løse oppgavene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo ikke sett så mye av Dennis sin styrke, kan jo godt være han er rimelig sterk 😊

skulle ønske vi hadde fått sett mer av Dennis og Stays bromance, da hadde denne kampen blitt mye mer spennende

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...