Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Hollie skrev:

Ser på Sumo. Er ikke reklamepauser der så da ligger man litt foran enn de som ser på vanlig TV 

Hvorfor komme inn i tråden her for å spoile?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Hvorfor komme inn i tråden her for å spoile?

Nei det var kanskje litt dumt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå håper jeg bare for all del at ikke Mira kommer inn igjen siden en deltaker har trukket seg! Hvordan har det vært i tidligere sesonger når noen trekker seg? Da skrur jeg av TVen for min del!

Det kommer aldri noen inn igjen selv om noen trekker seg.

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hollie skrev:

Nei det var kanskje litt dumt 

You think?

Uansett så er ikke EE noe bedre enn Johanne. Informerte ikke de andre om at han ba Johanne om å velge han som storbonde, da han holdt talen sin. Var vel derfor han trakk seg :rolleyes: Herregud

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erlend trakk seg da han skjønte at det å bli stor bonde for tredje gang ikke skjedde. Han er gørr lat redd for å bli skitten på fingrene den karen.

Anonymkode: 1dce7...241

Skjønner ikke hvorfor han ble med på Farmen i det hele tatt.. Makan til diva. Ville bli storbonde for tredje gang for å slippe å jobbe.

Anonymkode: 1829d...dd7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hvorfor komme inn i tråden her for å spoile?

Glemte helt av at sumo var litt lenger før enn TV, var ikke meningen! 

Anonymkode: cf97c...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne det ikke vært greit å lagd en ny farmen tråd, uten mere mas om Erlend Elias, Mira og jegertvillingen? Det er liksom bare gnål fra dem 😩 nå er er det på en måte nytt kapittel i farmen kjendis derfor ønske om ny tråd🤔

Anonymkode: 058ae...d00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at Johanne lot Inga vinne, for mens Inga var så sliten etter tvekampen at hun måtte sette seg ned, så ble Johanne stående, og Inga utbrøt til henne: "Du er jo ikke sliten en gang!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne det ikke vært greit å lagd en ny farmen tråd, uten mere mas om Erlend Elias, Mira og jegertvillingen? Det er liksom bare gnål fra dem 😩 nå er er det på en måte nytt kapittel i farmen kjendis derfor ønske om ny tråd🤔

Anonymkode: 058ae...d00

Du får opprette en ny tråd da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan vingle så mye hun vil, men ta ansvar for egne følelser som en voksen person, ikke dra med andre og la andre ta konsekvensene når det blir kjipe konsekvenser for andre.

Anonymkode: 0b847...ae4

Tv2 har skrevet at EE «truet» henne med å forlate farmen dersom hun ikke tapte tvekampen og han ikke ble valgt som storbonde. Hun hadde sagt til EE at hun ikke ville hjem likevel. 

Mira sa også i et klipp hos tv2 at hun også hadde opplevd trusler fra EE. 

Rart å spille spill på denne måten. Unødvendig mye drama. Jeg synes deg var synd at Johanne tapte, selv om hun hadde slitt med en infeksjon på det ene benet siste uken. Men den beste vant likevel.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synd at Johanne måtte hjem, hadde gledet meg til en finale med hun!
Men sånn forholdene var så var det mest riktig at det uansett ble sånn. Inga kjempa hardt i dag og er virkelig en verdig vinner både av tvekampen og av Farmen, hun også.

Jeg tror at Johanne og det surret med EE var rent taktisk av Johanne, hun ville få ut Inga nå for å slippe å stå i en semifinale med henne, for da ville de andre deltakerne stemt på Inga og gitt hun forsprang poengmessig.
EE skjønte at han dreit på draget og var blitt manipulert, så det var voksent å trekke seg. Han hadde ikke hatt det hyggelig der fremover , for førstekjempevalget hadde kommet til å bli brukt mot han. Synd, han var en gledesspreder!

Nå håper jeg bare for all del at ikke Mira kommer inn igjen siden en deltaker har trukket seg! Hvordan har det vært i tidligere sesonger når noen trekker seg? Da skrur jeg av TVen for min del!

For alle oss Kristine og Johanne fans så er det Jegertvillingene på TV Norge nå 22.30 :)

Anonymkode: 243bc...c0e

Dette er ikke paradise hotel vettu. Det kommer ikke inn noen ny deltaker når noen trekker seg🙄 Har du aldri sett farmen før? Når en person trekker seg får ikke personen mulighet til å komme tilbake til finalen for å stemme fram en ekstra kniv til en av finaledeltagerne, trekker man seg er man ute - ferdig med det. Vil du ha det slik at utestemte deltakere kommer inn igjen må du bytte kanal til TV3 og paradise hotel👍🏼

Anonymkode: 7e0d3...696

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Tv2 har skrevet at EE «truet» henne med å forlate farmen dersom hun ikke tapte tvekampen og han ikke ble valgt som storbonde. Hun hadde sagt til EE at hun ikke ville hjem likevel. 

Mira sa også i et klipp hos tv2 at hun også hadde opplevd trusler fra EE. 

Rart å spille spill på denne måten. Unødvendig mye drama. Jeg synes deg var synd at Johanne tapte, selv om hun hadde slitt med en infeksjon på det ene benet siste uken. Men den beste vant likevel.

 

Det forklarer en del. EE spilte høyt og falt for eget grep

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane

Erlend Elias begynte å gå meg på nervene etter hvert. Makan til sutretryne skal man lete lenger etter. Mulig Frank kan oppføre seg litt bøllete til tider, men jeg er faktisk glad for at noen tør å gi beskjed om at slik oppførsel ikke er morsomt i lengden. Hva han EE gjorde inne på Farmen, er egentlig et interessant spørsmål. Han vaser bare rundt med gnålet sitt, gidder ikke bidra og forventer at alle skal stå på for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal tro. Ville EE bli storbonde igjen for å slippe tvekamp? 🙈

Anonymkode: 77856...591


Ja, det virker som det. Han hadde jo ikke hatt sjans mot noen av gutta i tvekamp. Altså, ingen. Han hadde røket tvert.

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når mennesker får makt at deres sanne karakter kommer frem. Så også for Erlend Elias.

Anonymkode: 067e4...0ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer aldri noen inn igjen selv om noen trekker seg.

Anonymkode: 9ccb5...d58

Det var enda godt! I såfall måtte det blitt Aune om jeg kunne valgt, IKKE Mira...!

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke paradise hotel vettu. Det kommer ikke inn noen ny deltaker når noen trekker seg🙄 Har du aldri sett farmen før? Når en person trekker seg får ikke personen mulighet til å komme tilbake til finalen for å stemme fram en ekstra kniv til en av finaledeltagerne, trekker man seg er man ute - ferdig med det. Vil du ha det slik at utestemte deltakere kommer inn igjen må du bytte kanal til TV3 og paradise hotel👍🏼

Anonymkode: 7e0d3...696

Nei jeg har ikke fulgt med på Farmen før. Fulgte med i år pga Jegertvillingene. Har forsåvidt ikke sett på Paradise hotell heller, men fint da fikk jeg avklart at det ikke er sjanse for at hu fæle Mira kommer tilbake. Jeg nøler med å fortsette å se på Farmen nå som begge tvillingene er ute, men det er jo litt spennende når man først er igang selvom mine favoritter ikke er med lenger :)

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Tv2 har skrevet at EE «truet» henne med å forlate farmen dersom hun ikke tapte tvekampen og han ikke ble valgt som storbonde. Hun hadde sagt til EE at hun ikke ville hjem likevel. 

Mira sa også i et klipp hos tv2 at hun også hadde opplevd trusler fra EE. 

Rart å spille spill på denne måten. Unødvendig mye drama. Jeg synes deg var synd at Johanne tapte, selv om hun hadde slitt med en infeksjon på det ene benet siste uken. Men den beste vant likevel.

 

Nei, det var Mira som hadde truet han, ikke han som hadde truet Mira. Hun grein over at han behandlet hun som en "slave" og fikk på seg enda mer bitchattitude og dro "jeg kjenner folk i Oslo så der skal du passe deg for å gå nå, du er kanskje sjefen her men ikke hjemme"-kortet. Forferdelig barnslig, skulle tro hun gikk på ungdomsskolen fortsatt. Er hun ikke over 35 år den dama nå?!

20 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

 Hva han EE gjorde inne på Farmen, er egentlig et interessant spørsmål. Han vaser bare rundt med gnålet sitt, gidder ikke bidra og forventer at alle skal stå på for han.

Det la jeg merke til, jeg trodde storbonden måtte jobbe like mye og ikke var fritatt jobbing? Er det sånn på ikke-kjendisfarmen også?

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Bare jeg som synes det var litt stusselig at han trakk seg eller? Synes vår lille diva skapte bra med liv på gården, jeg. 😛

Blir interessant å se om noen andre begynner å markere seg litt nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...