Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Neste gang så håper jeg at en annen oppretter en farmen tråd enn Winza. Det har skjedd to ganger på rad nå, at h*n melder seg ut. 

Jeg liker Winza altså. Det er bare mas med pollen hver gang. 

Anonymkode: fb83a...ea8

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.1.2018 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Joda, Frank er dobbeltmoralsk og har en hang til drittsekkoppførsel under dekke av å "bare være ærlig", som drittsekkene jo ofte bruker som alibi, men han hadde helt rett i det han sa rundt middagsbordet. Og slik jeg forsto det snakket han ikke om noen direkte heller, men påpekte at det generelt ikke kunne nytte å sove bort uken selv om ukesoppdraget virket overkommelig. Så følte Maiken seg (forståelig nok) truffet og måtte på død og liv forsvare seg, uten å ha noe forsvar, og det var da diskusjonen begynte å handle om henne. Grunnen til at ingen støttet henne da var vel helt enkelt at de innså at kritikken var berettiget. De kunne ha bedt ham om å vurdere tonen han fremmet budskapet sitt i, det burde nok storbonden ha gjort, men det var ikke mye rom for å være enig med Maiken. Når Frank var irritert og foreslo at hun kunne jobbe to timer ekstra, var ikke det fordi hun hadde sovet femten minutter lenger enn de andre (femten minutter i følge henne), men fordi hun ikke hadde gjort annet den dagen enn å gi dyrene litt gress. Hun som uken før gikk rundt og maste kontinuerlig på de andre, så de ikke skulle ta pauser, og som valgte Dennis til førstekjempe fordi han ikke lagde olabilen med nok motivasjon og arbeidsglede.

Anonymkode: 80e9b...aa4

Avsnitt vennen, orker ikke å lese mere enn 2 setninger!

Anonymkode: bf159...ddf

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
3 timer siden, Arabella skrev:

Du kan sette på teksting selv på tv-en.

2 timer siden, Calandria skrev:

Tekst tv side 222, da blir det tekstet.

2 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hun heter faktisk Inga. Ingen grunn til å komme med kallenavn.

2 timer siden, Aurora** skrev:

Enig. Rart folk ikke har fått med seg hva hun heter enda og kaller henne for Olga. Seriøst 

Så noen som mente hun het Olga.  Men dere skjønte at jeg mente Inga, så kanskje vi skal avslutte denne avsporingen nå? Og jeg vet jo at hun heter Inga, men mange av dere er så lette å fyre opp og ile til med korrekte fakta. :)

Ja, det var en spøk. Sorry ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Salka said:

Skulle ønske Staysman hadde hatt guts til å velge Frank. 

Jeg digger at Maiken tør å motsi Frank. Hun er jo den eneste som tør det uten at det hjelper så mye. 

Hva skulle det hjelpe å komme med det pisspreiket der? En uendelig remse av ord, som han liksom skulle sitte å la skylle over seg til solen gikk ned, der det lille som var av innhold var temmelig selvforherligende. "Alle er enige i at jeg jobber hardest av alle", akkurat ja, "jeg liker ikke urettferdighet", nåvel, urettferdighet ser ut til å gå greit, det du ikke liker er å få kritikk.

Hvis hun hadde sagt "jeg sov litt lenge i går og fant diskusjonen det avstedkom ubehagelig, men kan vi slå en strek over det nå og prøve å holde en god tone oss imellom", så er jeg sikker på at Frank hadde vært helt med på det. Men hun var jo der for å fiske etter en unnskyldning for at han hadde behandlet henne urettferdig (altså påpekt soving og latskap), og da hun ikke fikk det, fisket hun etter en unnskyldning for at han snakket hardt til henne i stedet, og da hun ikke fikk det heller, fikk de bare være enige om å være uenige.

Var deilig å se at Frank ikke bare jatta med. De fleste hadde tenkt på kameraet og latt henne slippe unna med det.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Citronella skrev:

Ok. Jeg hører litt dårlig og det er ikke tekstet.

Tast inn 222 på tekst-tv så får du tekst. Hilsen en annen som hører dårlig.

Anonymkode: f8363...be3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Guttene har hele tiden vært klar på at de vil stå sammen i en finale. De spiller med åpne kort og tar problemene når de oppstår. Inga og Lene er jo bare feige som må ødelegge for guttene ved å gjemme maten og fortjener i hvertfall ikke å vinne. Og dessuten så var det Maiken som igjen ikke klarte la ting ligge og konfronterte Frank. Han fikk jo ikke lov til å si sitt uten at hun eksploderte. Seriøst altså, han svarte jo bare på tiltale og sa ting som de er.  

Anonymkode: 9f396...e23

Frank er uansett en usympatisk fyr. Spiller ingen rolle om de gjemte litt mat. Virker jo som de får mat og drikke kastet etter seg der inne uansett. Frank kommer nok til å klikke så mye at han må på legevakta pga høyt blodtrykk 😂

Anonymkode: 1829d...dd7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang så håper jeg at en annen oppretter en farmen tråd enn Winza. Det har skjedd to ganger på rad nå, at h*n melder seg ut. 

Enig. Andre gangen han blir borte lenge fra tråden. Skjønner ikke hvorfor? Han som er så Farmen fan 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle det hjelpe å komme med det pisspreiket der? En uendelig remse av ord, som han liksom skulle sitte å la skylle over seg til solen gikk ned, der det lille som var av innhold var temmelig selvforherligende. "Alle er enige i at jeg jobber hardest av alle", akkurat ja, "jeg liker ikke urettferdighet", nåvel, urettferdighet ser ut til å gå greit, det du ikke liker er å få kritikk.

Hvis hun hadde sagt "jeg sov litt lenge i går og fant diskusjonen det avstedkom ubehagelig, men kan vi slå en strek over det nå og prøve å holde en god tone oss imellom", så er jeg sikker på at Frank hadde vært helt med på det. Men hun var jo der for å fiske etter en unnskyldning for at han hadde behandlet henne urettferdig (altså påpekt soving og latskap), og da hun ikke fikk det, fisket hun etter en unnskyldning for at han snakket hardt til henne i stedet, og da hun ikke fikk det heller, fikk de bare være enige om å være uenige.

Var deilig å se at Frank ikke bare jatta med. De fleste hadde tenkt på kameraet og latt henne slippe unna med det.

Frank er ikke akkurat noe bedre på å få kritikk. Han ble sur fordi Maiken sa taket ikke var helt bra. Da mentor var enig og sa døra ikke var bra nok, så sitter han å surmuler og hisser seg opp.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frank er ikke akkurat noe bedre på å få kritikk. Han ble sur fordi Maiken sa taket ikke var helt bra. Da mentor var enig og sa døra ikke var bra nok, så sitter han å surmuler og hisser seg opp.

Maiken og Mentor klaga på 2 forskjellige ting da

Anonymkode: 058ae...d00

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maiken og Mentor klaga på 2 forskjellige ting da

Anonymkode: 058ae...d00

Poenget er at Frank ikke tåler kritikk han heller

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Arabella skrev:

Rasende.

En lynsjing inne på farmen ville vel være litt i overkant, 1918 eller ikke 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, AnonymBruker said:

Spiller det noen rolle om ts dropper ut da? Tråden lever jo godt likevel.

Anonymkode: d0a4b...ed7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Andre gangen han blir borte lenge fra tråden. Skjønner ikke hvorfor? Han som er så Farmen fan 

Han blir tydeligvis borte midt i farmen-sesonger :)

Anonymkode: 2912c...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle om ts dropper ut da? Tråden lever jo godt likevel.

Anonymkode: d0a4b...ed7

Er jo kun han som kan oppdatere pollen etterhvert som deltakerne forsvinner ut. Når han oppretter en tråd med avstemning, for deretter å melde seg ut, hadde det vært bedre om en annen opprettet tråden, en som har tenkt å følge med og oppdatere etterhvert.

Anonymkode: 4ec77...be2

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Så vidt jeg husker så klaget hun på at det lå trespon på taket og at taket derfor måtte feies, noe som bare er tull, spesielt når man har et stort ukesoppdrag å håndtere, og dette var mens hun løp rundt og gnålet på folk om alt mulig hele tiden. Ellers enig når det gjelder Frank, husker da han og han roeren holdt på som verst i Råskap, ble helt flau over de to der, men underholdende var det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...